Facebook خرید Giphy و یکپارچه سازی آن با Instagram

Facebook خرید محبوب GIF-ساخت و به اشتراک گذاری وب سایت Giphy برای گزارش قیمت 400 میلیون دلار با برنامه ای برای

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

Facebook خرید محبوب GIF-ساخت و به اشتراک گذاری وب سایت Giphy برای گزارش قیمت 400 میلیون دلار با برنامه ای برای ادغام عظیم GIF کتابخانه به Instagram و Facebook apps. اخبار معامله شد برای اولین بار گزارش شده توسط Axiosنشان داد که 400 میلیون دلار ارزش معامله است.

Giphy یکی از بزرگترین سایت های GIF در اینترنت ارائه ابزار برای ایجاد, های, و remixing GIFs. Facebook در حال حاضر با اتکا بر Giphy API برای یافتن منابع Gif در برنامه های خود را برای سال ها: Instagram اصلی Facebook app, Facebook مسنجر WhatsApp همه در حال حاضر در کار با این سرویس. با توجه به Facebook, 50 درصد از همه Giphy ترافیک می آید از برنامه های خود را با نیمی از این که از Instagram به تنهایی.

خود مالکیت Giphy را به عنوان بخشی از Instagram تیم با هدف ساخت آن را حتی ساده تر برای ارسال فایل های Gif و پوستر در Instagram داستان ها و پیام های مستقیم. در حال حاضر هر چند Facebook می گوید که همه چیز همان باقی خواهد ماند در حال حاضر برای Giphy کاربران است.

"مردم هنوز هم می تواند قادر به آپلود فایل های Gif; توسعه دهندگان و API شرکای خود ادامه خواهد داد به همان دسترسی به Giphy رابط های برنامه کاربردی و Giphy خلاق جامعه هنوز هم قادر خواهد بود برای ایجاد محتوای عالی," Vishal شاه, Instagram معاونت محصول گفت: در یک پست وبلاگ اعلام اخبار.

خدمات متعددی تکیه بر Giphy API برای تهیه فایل های Gif از جمله توییتر پینترست, شل, ق, و بیشتر. در حالی که Facebook را اعلام خواهد به نظر می رسد نشان می دهد که این خدمات هنوز هم قادر خواهد بود به در تکیه Giphy به عنوان آنها در حال حاضر انجام دهد — حداقل در حال حاضر وجود دارد ممکن است برخی از تنش با این خدمات برای رفتن به جلو با توجه به این که چند تا از آنها را به طور مستقیم به رقابت با Facebook خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب