#می تواند BCCI IPL نسخه 13th تماس بگیرید "Coronavirus Benevolent IPL"?

By D. Vijeth نه تنها توپ در مسیر یرش در IPL (لیگ برتر هند) بلکه مکان ها و کشورها نیز پیش می ره. آنچه به نظر می

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

By D. Vijeth

نه تنها توپ در مسیر یرش در IPL (لیگ برتر هند) بلکه مکان ها و کشورها نیز پیش می ره. آنچه به نظر می رسید یک پیش نویس غیر محتمل تحت طرح فعلی چیزها باشد، در نهایت پنجره ای را بین ۱۹ سپتامبر تا ۸ نوامبر در سواحل امارات متحده عربی کنده کاری کرده است.

مسابقات قهرمانی T20 جهان که در استرالیا بین 18 اکتبر تا 15 نوامبر 2020 برگزار شد به راحتی راه را برای 13th edition از IPL با توجه به COVID -19 همه گیر فعلی هموار شده است. IPL جایگزین مناسبی برای جام جهانی T20 است؟ خيلي ها موافق نيستن

حتی در گذشته زمانی که تاریخ های ویرایش دوم IPL در سال ۲۰۰۹ با انتخابات عمومی در هند درهم تنیدگی داشت کل مسابقات باید به آفریقای جنوبی تغییر مکان می داد که در نهایت به موفقیت ی غرش آمیز ثابت شد. دوباره در سال ۲۰۱۴ اولین لژ IPL به همان دلیل، انتخابات عمومی، دوباره در امارات متحده عربی میزبانی شد. اما میزبانی نسخه ۱۳ امارات متحده عربی چالش های لجستیکی شدیدی را به وجود می آورند.

با این حال، امارات متحده عربی، که اقتصاد آن در doldrums بیش از خوشحال بود به استقبال آر.475 میلیارد مارک به کشور خود را دوباره، که انتظار می رود درآمد بسیار مهم است. قطعا واسه صحرا!

بازیکنان سریلانکا و بنگلادش به دلیل سری تست در ماه اکتبر در دسترس نیستند. حتی 10 بازیکن از آفریقای جنوبی از جمله AB د Villiers ممکن است از دست از عمل به عنوان آفریقای جنوبی است به دنبال قفل سخت قرار دادن محدود کردن در سفر های خارج از کشور.

در هند یا خارج از کشور، با بازیکنان آفریقای جنوبی یا بدون، با جمعیت منحرف یا بدون و بدون و با Coronavirus یا بدون، IPL اتفاق خواهد افتاد حتی اگر آن را به بازی در میدن. پس نيروي قدرتمند IPL است.

ورزشگاه کریکت شارجه که یکی از مکان های برگزاری ۱۳اُم IPL است توسط عبدالرحمن قدیر، بازرگان، که طعم بازی را به دست آورد، ساخته شده است. برای جذب کردن تیم های جدید ورزشگاه خود، رقابت بین تیم های هند و پاکستان را به خوبی به کار گرفت و به همین دلیل دو کشور را متقاعد به بازی در شارجه کرد، شیرین کردن گلدان با تلاش سخاوتمندانه برای بازنشسته کردن هند و پاکستان کریکت بازان ذینفع درآمد تحت ترتیبی که او به نام "سری صندوق خيران کریکت بازان" نامیده شد. اکنون ورزشگاه کریکت شارجه رکورد جهانی بیشترین روز جهانی را در ورزشگاهی با ۲۳۶ ODI تا فوریه ۲۰۱۸ به میزبانی خود دارد.

"بی سی سی ای" یه برگ از این میبره بیرون؟ ...Can BCCI, which became the richest world's cricket body largely from the proceeds of IPL, call this 13th edition the "Coronavirus Benevolent IPL" and dede the entire proceeds to the Indian Government to fight the war against Coronavirus?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن