اگر شما واقعا می خواهید یک گوشی کوچکتر سعی کنید کوچک ژله 2

آیا شما شده است lamenting است که آی فون جدید SE فقط بیش از حد رفو بزرگ ؟ Unihertz ممکن است راه حل. ژله 2, راه

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

آیا شما شده است lamenting است که آی فون جدید SE فقط بیش از حد رفو بزرگ ؟ Unihertz ممکن است راه حل. ژله 2, راه اندازی امروز در Kickstarter واقعا کوچک تلفن — جهان کوچکترین 4G گوشی با اندروید 10 ظاهرا. چطور? من فقط سعی کردم به دنبال آن بر روی میز من برای کمک به الهام بخش توضیحات خوب برای این جمله و من در نهایت آن را در بر داشت زیر من کولر از راه دور. در حال حاضر آن را در شلوار جین جیب سکه برای حفاظت.

ژله 2 جانشین Unihertz' اولین گوشی اصلی ژله از 2017. من همکار سابق مایکل Zelenko آزمایش ژله یک زن و شوهر از سال پیش به عنوان بخشی از یک ارزیابی از, مینیمالیستی, تلفن, و اصلی او انتقاد شد غیر قابل استفاده نرم افزار صفحه کلید بد عمر باتری و بیش از حد قابلیت به اجازه دهید او را جدا کنید. ژله 2 رفع دو از این مشکلات است.

من هرگز سعی اولین ژله, اما عاقبت آن احساس می کند راه عملی تر حداقل به یک نقطه. Unihertz داده است 3-اینچ 480x384 صفحه نمایش است که بدیهی است که بسیار کوچک اما 20-درصد-ish در اندازه افزایش می دهد باعث می شود یک تفاوت بزرگ. شما می توانید ببینید در حال حاضر پنج کل توییتهایی بر روی صفحه نمایش در یک بار به عنوان طولانی به عنوان آنها فقط حاوی چند کلمه در هر. و اگر من می خواهم برای تایپ کردن خیلی بیشتر از یک زن و شوهر از جمله صفحه کلید است که فقط در مورد قابل اجرا برای جستجو سریع چت, پاسخ, و غیره.

ژله 2 دقیقا نمی باید ناهنجاری های کوچک اما باعث می شود صفحه نمایش بسیار کارآمد تر استفاده از گوشی های فیزیکی املاک و مستغلات بنابراین دستگاه است که تنها کمی بزرگتر به طور کلی از اصل. در حالی که پنل نیست پر جنب و جوش ترین من تا کنون دیده اند آن را به اندازه کافی تیز — و اجازه دهید آن صورت شما با خرید این چیزی که برای ویرایش عکس ها و یا تماشای فیلم ، Unihertz 4-اینچ اتم XL احساس می کند خیلی بهتر مناسب به صورت کلی از گوشی های هوشمند استفاده کنید, اگر شما مایل به رفتن کاملا این کوچک است.

عملکرد از MediaTek Helio P60 پردازنده است آنچه که من اسمش را فروزان اما بیش از کافی برای این نوع از اقدامات من انتظار ژله 2 به انجام. با یک صفحه نمایش این, آن را حتی واقعا ارزش تلاش برای اجرای, از, عملکرد چند تکلیفی. من بازی یک زن و شوهر از آسفالت 9 مسابقه برای تست عملکرد و آن را به طرز محسوسی کم res اما اکثر بازی ها واقعا نمی شود قابل پخش بر روی یک صفحه نمایش مانند این حتی با نامحدود اسب بخار.

همانطور که برای عمر باتری آن را به نظر می رسید مناسب در تست من. وجود یک باتری 2000mAh در داخل است که توسط گوشی اندروید استانداردهای — اما پس از آن اکثر گوشی های اندروید لازم نیست که به قدرت 3-اینچ صفحه نمایش و این بیش از دو برابر ظرفیت اصلی ژله. برای مورد انتظار مورد استفاده از "نگه داشتن آن را بیشتر در جیب شما و استفاده از آن تنها زمانی که شما واقعا نیاز به" به جای معمولی تلفن سناریو بی پایان doomscrolling و ضبط ویدیو 4K, من فکر می کنم این ژله 2 خوب خواهد شد.

صحبت از دوربین وجود دارد 16-سنسور مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی با سنسور برای selfies. اولیه دوربین بزرگ نیست, جای تعجب نیست, اما آیا این کار تا زمانی که شما فقط رفتن برای مشاهده عکس ها بر روی صفحه نمایش کوچک. اکثر واقعی, دوربین, دارای صفحه نمایش بزرگتر از ژله 2 بنابراین شما احتمالا باید یکی از کسانی که در طول بیش از حد اگر شما در حال برنامه ریزی در بازدید از جایی تاریک یا بسیار.

برخی از یادداشت های دیگر در سخت افزار. این گوشی 16.5 میلی متر ضخامت است که برای تلفن های موبایل بیش از حد اما با توجه به رد پای کوچک در واقع باعث می شود آن را احساس اطمینان دلپذیری مانند یک ریگ است. عقب سوار حسگر اثر انگشت است که تا کنون بدترین من همیشه استفاده می شود و نیز ممکن است وجود ندارد. شما 6GB RAM و 128 GB از ذخیره سازی. وجود دارد یک جک هدفون بنابراین شما فقط می تواند با استفاده از این به عنوان یک فشرده MP3 player اگر شما می خواستم.

اگر این ایده از یک تلفن آندروید تقریبا به اندازه یک سیب زمینی کوچک است و در همه جذاب برای شما, ژله 2 مورد به خوبی به عنوان مثال به عنوان من می توانم تصور کنید که هر کسی در واقع ساخت. با Kickstarter قیمت با شروع از $129, آن را نمی خواهد باید خود را فقط به گوشی یا. من نمی توانم بگویم من خیلی نیاز برای ژله 2 خودم اما من همچنان به درک Unihertz' ارادت به ساخت فوق العاده-تو رفتگی در دیوار دستگاه. من مطمئن هستم که ژله 2 دقیقا چیزی است که تعداد بسیار کمی از مردم شده اند در انتظار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن