شورش را تجربی شنبه شب لیگ از افسانه های مسابقات حرکت به جمعه

این لیگ از افسانه قهرمانی سری (LCS) در حال گسترش است تا جمعه شب و از بین بردن شنبه شب لیگ (MNL) پخش در این رون

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

این لیگ از افسانه قهرمانی سری (LCS) در حال گسترش است تا جمعه شب و از بین بردن شنبه شب لیگ (MNL) پخش در این روند است. در اوایل سال جاری توسعه دهنده ضد شورش تجربه با تغییر بینندگان رفتار اطراف آن در شمال آمریکا esports لیگ با معرفی بازی شنبه شب. اما همه چیز کاملا به عنوان برنامه ریزی شده. شورش می گوید که بینندگان پایین بود در جدید شکاف زمان اما اضافه می کند که آن را "آموخته است که بسیاری از تجربه." به این دلیل که LCS آغاز آن فصل بهار در ماه ژوئن آن را به نگاه کمی متفاوت است.

"ما در حال نا امید که شنبه شب لیگ کار نمی کند به عنوان ما امیدوار, اما ما هیجان زده برای تغییر به جمعه و قادر به ترکیب بسیاری از درس ها از شنبه شب لیگ برتر به پخش این تابستان" LCS کمیسر کریس گریلی می گوید در آستانه.

جدید پخش خواهد شد اولین بار در ژوئن 12th, در 6PM PT با دو مسابقات: 100 دزد در مقابل بد نوابغ به دنبال Cloud9 در مقابل FlyQuest یک مسابقه برگشت از بهار نهایی. با توجه به گریلی بسیار شبیه به MNL جمعه پخش خواهد شد که متمایز تن است که آن را متمایز از استاندارد مسابقات آخر هفته. او آن را به عنوان توصیف "بیشتر از یک حزب است." احتمال وجود خواهد داشت دیگر تغییرات در فروشگاه به عنوان به خوبی. "ما قصد داریم تا با یک تجدید تمرکز بر چگونه ما می توانید جمعه ها احساس متفاوت" گریلی می گوید.

این حرکت به یک سوم روز بود یک معامله بزرگ برای LCS به عنوان esports در طول تاریخ شده است تنزل به طور انحصاری برای تعطیلات آخر هفته. MNL به نمایندگی از یک تلاش هماهنگ برای تغییر آن. بخشی از دلیل آن کار نمی کند هر چند که شنبه بازی بیگانه متعدد مخاطبان است. این مسابقات بودند که در اواخر شب به سواحل شرق طرفداران و در وسط شب برای کسانی که در اروپا. شورش می گوید که روز جدید است که به معنای "بهتر از ما حمایت طرفداران و مشاهده عادات."

سوال بزرگ این است که چرا لیگ حتی نیاز به گسترش به یک سوم روز خود را در تمام. با توجه به گریلی ایده این است به گسترش LCS مخاطبان — که به طور بالقوه می تواند شامل یک حرکت به تلویزیون در آینده است. "داشتن یک شب سوم باز می شود تا امکانات و فرصت های ما برای تعامل با طرفداران و آنها را به تعامل بیشتر با همکاران و تیم" او می گوید. "ما به دنبال در برخی از رسانه ها حقوق مذاکرات بنابراین داشتن یک سوم شب LCS ما کمک می کند تا ایجاد فرصت های جدید است." (ESPN برداشت بهار آف در این سال برای اولین بار LCS.)

البته فقط مانند تقریبا هر دیگر esports لیگ LCS تا به حال به تغییر آنلاین فرمت, به عنوان هر کس از بازیکنان به رسانههای به کارکنان تولید مجبور به کار از خانه. (اکثر لیگ ها نیز دچار یک جهش بزرگ در بینندگان در غیاب دیگر زنده مسابقات.) در طول فصل بهار لیگ تا به حال به تغییر میدوی را از طریق رقابت است. اما برای تابستان, همه چیز خواهد بود آنلاین از همان ابتدا. گریلی teases که به خاطر این تابستان رقابت را "فشار نوار" برای چه از راه دور esports پخش می مانند.

"ما آماده برای به اشتراک گذاشتن هر یک از کسانی که قصد دارد در عین حال" او می گوید: "اما ما در حال هیجان زده در مورد که در آن ما هستند و ما کجا خواهید بود زمانی که فصل باز می شود در چند هفته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن