Yaduveer تماس به موقع شروع مجدد از خرد کردن در MySugar کارخانه

مندیا: روز پس از Pandavapura کارخانه قند تحویل داده شد در 40 سال اجاره به بگلکت مبتنی بر Nirani قند متعلق به ب

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

مندیا: روز پس از Pandavapura کارخانه قند تحویل داده شد در 40 سال اجاره به بگلکت مبتنی بر Nirani قند متعلق به بیلگی BJP MLA و وزیر سابق Murugesh Nirani, گمانه زنی درباره شروع مجدد از نیشکر خرد کردن در قرن MySugar کارخانه در مندیا آغاز شده است با عنوانی رئیس سابق میسور خانواده سلطنتی Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar روز سه شنبه بیان است که او برای به موقع خرد کردن نیشکر به نفع کشاورزان است.

در یک پست در Facebook صفحه Yaduveer گفت که اگر چه مقاومت به خصوصیسازی MySugar آسیاب قابل درک است با توجه به اهمیت میراث متصل به آن را مخالفت با اجرای کارخانه تحت عملیات و تعمیر و نگهداری (O&M) حالت است که دلیلی برای نگرانی که کشاورزان باید به موقع شروع به نیشکر خرد کردن.

اشاره به این که به موقع خرد کردن نیشکر فعال خواهد شد و کشاورزان به فروش محصول خود را به او گفت که ناتوانی دولت برای اجرای آسیاب همراه با احساسات عمومی علیه کامل خصوصی سازی به این معنی است که ما اما یک گزینه است که برای اجرای آسیاب تحت عملیات و تعمیر و نگهداری (O&M) حالت. این میانه خواهد اطمینان حاصل شود که احساسات عمومی علیه خصوصیسازی تا حد زیادی مورد توجه قرار گیرد. این آسیاب می تواند یک بار دیگر رونق و مهم تر از نیشکر تولید کنندگان از مندیا منطقه ندارد و به صورت یک بحران دیگر که در گذشته در این پست بخوانید.

بسیاری از شهروندان استقبال کرده اند Yaduveer پست گفت که این پست را نشان می دهد نگرانی خانواده سلطنتی به وضعیت اسفبار کشاورزان است. بسیاری از شهروندان اشاره کرد که مالکیت این کارخانه همراه با تمام دارایی های خود را باید با دولت و کارخانه اجرا می شود توزیع بیش از تنها عملیات و تعمیر و نگهداری بخشی به کارشناسان فنی.

در ضمن MLA Murugesh Nirani رئیس Nirani قند در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: استقبال Yaduveer بیانیه خواستار موقع خرد کردن نیشکر در مندیا را MySugar کارخانه.

حفظ و نگهداری است که این مهم برای دولت به تصمیم گیری اولیه در حال اجرا در کارخانه خود به خود و یا تحت یک خصوصی تنظیم به موقع خرد کردن حیاتی برای بقای نیشکر تولید کنندگان گفت که این مسئولیت از مقامات به اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ تاخیر در آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن