MP دست بیش از تمیز کردن خودرو به MCC

خودرو اهدا شده توسط کمیته بین المللی المپیک از طریق آن CSR ابتکار میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از مسئولیت اجتما

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

خودرو اهدا شده توسط کمیته بین المللی المپیک از طریق آن CSR ابتکار

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR), Indian Oil Corporation (IOC) تحویل کالا خودرو مجهز به jetting, rodding و د silting ماشین به Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha در MP در Jaladarshini مهمان خانه محل این صبح است.

این خودرو برای اولین بار بود که دست به MP امروز و کمیته بین المللی المپیک خواهد بود توزیع بیش از یکی دیگر از وسیله نقلیه در مدت کوتاهی. خودرو, هزینه تومان. 30 لاخ بود تحویل به نماینده توسط مقامات کمیته بین المللی المپیک Nurona و Anandamurthy. Pratap Simha بعد تحویل خودرو به Mysuru شهرستان شرکت (MCC) که دریافت شده توسط MCC اضافی کمیسر N. M. Shashikumar.

صحبت به مناسبت MP Pratap Simha ستایش کمیته بین المللی المپیک برای آن CSR فعالیت و تشکر کمیته بین المللی المپیک برای آن حرکت. او گفت که کمیته بین المللی المپیک از طریق آن اقدامات CSR انجام کار خوب و افزود که کمیته بین المللی المپیک خواهد بود ارائه 12 RO آب آشامیدنی واحد به شهرستان.

اشاره به این که کمیته بین المللی المپیک ساخته شده بود بیش از 100 toilets به عنوان بخشی از Swachh بهارات Abhiyan MP گفت که تمیز کردن دستگاه وسیله نقلیه می تواند مورد استفاده برای نگه داشتن شهر تمیز و همچنین به زیرزمینی زهکشی (UGD) کار می کند.

صنعتگر و BJP رهبر S. K. دینش و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن