چگونه برای جلوگیری از دودویی تفکر و فکر می کنم واضح تر

متاسفانه ما در جهانی زندگی می یا/و یا با ما یا علیه ما و یا سیاه و سفید فکر کردن. شما یا محافظه کار یا لیبرال.

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

متاسفانه ما در جهانی زندگی می یا/و یا با ما یا علیه ما و یا سیاه و سفید فکر کردن. شما یا محافظه کار یا لیبرال. شما برای حقوق همجنسگرایان و یا در برابر آنها. به خاطر خوبی در حال حاضر شما هر دو نرم افزار-قرار دادن ماسک بر روی صورت خود را و یا در برابر آن است. همه از این است که با انسان تمایل به شرکت در دودویی تفکر است.

دودویی چیست فکر ؟

دودویی تفکر, همچنین شناخته شده به عنوان منافاتی تفکر اتفاق می افتد زمانی که حتی مفاهیم پیچیده و ایده ها و مشکلات بیش از حد ساده به یک طرف و یا دیگر. منطقه خاکستری در وسط نادیده گرفته شده است یا می رود خود خسته شده اید.

دودویی تفکر ما کمک می کند تا احساس اطمینان. در یک دنیای پیچیده دودویی تفکر می تواند احساس آرامش. عدم اطمینان از پیچیدگی می تواند ترسناک و اضطراب تحریک پس از آن جای تعجب نیست که مردم سقوط به باینری تفکر به خصوص در طول زمان نامشخص مانند ما در حال حاضر تجربه.

به عنوان باب Johansen می گوید: "دسته ها حرکت ما به سمت یقین اما دور از وضوح."[1]

اگر من نگران جهانی همه گیر نژادی ناآرامی و آینده خانواده من بقا فکر کردن در مورد پیچیدگی جهان می تواند طاقت فرسا.

هیچ کس می داند همه چیز در مورد همه چیز. بنابراین مغز ما یک میانبر به ما احساس بهتر و ما oversimplify چیز را به دسته بندی های کلی در نتیجه دودویی تفکر است.

مشکل با تفکر باینری

مشکل با باینری تفکر است که آن دقیق نیست. منطقه خاکستری وجود ندارد. در همه زمان ها. آن ممکن است ما را به احساس می کنید بهتر است به فکر می کنم از نظر این یا آن ما و یا آنها را به او و یا او را, اما آن را در واقع چگونه جهان کار می کند.

تبلیغات

زمانی که ما درگیر شدن در دودویی تفکر ما گیر ساخت فرضیات. به عنوان Johansen می گوید: "بودن در گیر قطعی فکر نمی کند در واقع شامل مقدار تفکر در همه—شما فقط فرض و بدون تفکر است که تجربه های جدید را متناسب با خود را به جعبه های قدیمی, سطل برچسب های کلی و کلیشه."

دودویی تفکر نیز منجر به درگیری و جدا شدن. هنگامی که ما فرضیات در مورد دیگران با اینکه آنها را به قبلی دسته ما نیست کنجکاو بودن در مورد آنها و ما نمی تلاش برای بررسی نکات دقیق وظریف است که در واقع ممکن است ما را به هم نزدیک است.

چگونه می تواند ما را متوقف فکر کردن در یک فایل باینری راه است ؟

7 راه برای جلوگیری از تفکر باینری

1. چیزهای جدید را امتحان کنید

اگر ما در حال رفتن به شکستن این عادت بد دودویی تفکر ما نیاز به رفتن به مکان های جدید و سعی کنید برخی از چیزهای جدید است. زندگی پیچیده است و تا زمانی که ما در خارج وجود دارد و انجام برخی از زندگی ما حداقل خودمان را در موقعیت جدید روبرو می شوند ایده ها و دیدگاه های.

یک کلاس یادگیری یک زبان پیدا کردن یک سرگرمی جدید, سفر و یا فقط انجام کارهای متفاوت تر از شما بود دیروز. بخشی از شکستن ما عادت قدیمی از دودویی به فکر تعویض است تا ما در زندگی روزمره تجربه می کنند.

2. ملاقات با افراد جدید

همان می رود برای ملاقات با افراد جدید است. اگر هر کس در رسانه های اجتماعی خود را تغذیه به نظر می رسد و فکر می کند مانند شما احتمالا در گیر یک حلقه بازخورد. شما اسپوت برخی دودویی تفکر و سپس دوستان خود را موافق با گفته های باینری تفکر و این چرخه همچنان ادامه دارد.

شکستن باینری فکر ملاقات با افراد جدید—مردم را از دیگر فرهنگ ها و نژادها و ادیان و پس زمینه. اما آن را به اندازه کافی برای آنها را تامین کند. ما نیز باید کنجکاو و باز به دیدگاه های خود را.

تبلیغات

3. پرورش حس کنجکاوی

حتی زمانی که شما موافق نیستم با کسی که این مهم را به مقدار زیادی از سوالات بپرسید و رویکرد هر یک از تعامل با یک حس اصیل کنجکاوی به منظور شکستن خود دودویی تفکر است.

من می خواهم به بازی یک بازی من تماس کنجکاو کارآگاه[2] زمانی که من ملاقات با افراد جدید. به جای صحبت کردن در مورد خودم من وانمود کار من است برای یادگیری تا آنجا که من می توانم در مورد آنها. یا که یا من بازی یک بازی به نام سخت ضربه خبرنگار جایی که من تظاهر به یک خبرنگار که واقعا در تلاش برای رسیدن به پایین از آنچه باعث می شود این فرد کنه. این کمک می کند تا من به بود واقعا کنجکاو در مورد شخص دیگر به جای نزدیک شدن به گفتگو به عنوان یک فرصت برای دروغ گفتن در مورد خودم.

4. گوش دادن با ذهن باز

این نیز مهم است به کم کردن سرعت. اولیه ما دل و روده واکنش های اغلب نمونه های باینری تفکر است. ما تمایل به مفروضات و ضربه محکم و ناگهانی قضاوت قبل از ما جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز را واقعا افزایش وضوح.

شکستن عادت که با کاهش واکنش های خود را. مکث و تأمل قبل از اینکه شما پرش به نتیجه گیری و اگر شما به خودتان پیدا کنید از نظر ذهنی اینکه همه چیز به دسته گسترده گرفتن خود را متوقف و سپس سعی کنید برای دیدن تصویر گسترده تر.

و گوش دادن. به جای تلاش خودرا برای امتحان اماده اطلاعات جدید به دسته های محدود شما در حال حاضر نگه داشتن ذهن خود را باز کنید. اجازه دهید اطلاعات جدید بود گیج کننده و پیچیده به جای اتصالات منظمی در آن دودویی دسته بندی شما استفاده می شود.

5. ساخت همدلی

Brene قهوه ای می نویسد: "گرفتن چشم انداز است که گوش دادن به این حقیقت که افراد دیگر آن را تجربه و تصدیق آن را به عنوان حقیقت است."[3] این بدان معنی است که هنگامی که شما در حال ملاقات با کسانی که با افراد جدید و تلاش کسانی که همه چیز شما نیاز به در واقع گوش دادن به حقیقت را در تجربه خود را به جای تلاش برای آنها را وادار به جا به فرضیات قبلی خود را.

یک مثال عالی از این اتفاق می افتد با سیاه زندگی اهمیت تظاهرات در سراسر جهان. مردم سفید در حال و نه در نظر گرفتن چشم انداز زمانی که ما توده همه مردم سیاه و سفید با هم و یا تفسیر تجربیات خود را از طریق خود ما دیدگاه. گرفتن چشم انداز است که ما در واقع گوش دادن به تجربیات خود و اذعان به آنها را به عنوان حقیقت.

تبلیغات

ما دعوت از منطقه خاکستری بازگشت به زندگی ما زمانی که ما اذعان دارند که فقط به خاطر اینکه کسی را از حقیقت متفاوت است از ما به این معنا نیست که این درست نیست.

این ایجاد همدلی است. براون توضیح میدهد: "همدلی ناسازگار است با شرم و قضاوت است. ماندن از قضاوت نیاز به درک. ما تمایل به قضاوت آن مناطق که در آن ما بیشتر در معرض احساس شرم خودمان است." به جای خاموش کردن چون ما احساس شرم و یا قضاوت واقعی همدلی می آید از ارج تجارب افراد دیگر و حقایق و باز بودن به تعدد دیدگاه.

مردم همین حالا تمام فکر و احساس به همان شیوه است که در واقع یک چیز خوب است.

6. نمی افتد برای Dunning-کروگر اثر

این Dunning-کروگر اثر است که شما می دانید کمی در مورد یک موضوع و بنابراین بیش از حد اعتماد به نفس در مورد تخصص خود را در آن موضوع[4]. زمانی که مردم نمی دانم هر چیزی در مورد یک موضوع آنها اعتماد به نفس پایین در تخصص خود را. اما به عنوان به زودی به عنوان آنها می دانند که کمی خود را اعتماد به نفس soars.

سپس مردم بیشتر بدانید کمتر اعتماد به نفس آنها تبدیل شده چرا که آنها شروع به درک که آن را پیچیده تر از آنها در ابتدا متوجه شدم. هنگامی که کسی شروع به واقع تبدیل به یک متخصص در یک زمینه اعتماد به نفس خود را در نهایت شروع می شود و به تدریج افزایش دوباره.

دانستن در مورد Dunning-کروگر اثر مهم است اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دودویی تفکر است. ما گوشی های هوشمند به ما امکان دسترسی به اصول اولیه در مورد هر موضوع. این اعداد ما برای احساس راه بیش از حد اعتماد به نفس در مورد درک ما از راه بیش از حد بسیاری از چیزها است.

اگر شما می دانید کمی در مورد چیزی لطفا همچنین می دانیم که اعتماد به نفس خود را احتمالا غیر منصفانه ای بالا است. شما یک متخصص و نه درک پیچیدگی این زمینه نشده است.

تبلیغات

اقامت فروتن و کسب اطلاعات بیشتر قبل از لاف زدن و مباهات در مورد چه مقدار از یک متخصص هستید. همچنین دودویی تفکر باید یک سرنخ خوبی برای شما است که شما در واقع فقط ساخت مفروضات و گویی به جای در واقع به عنوان یک متخصص در این زمینه است.

7. در آغوش گرفتن عدم قطعیت

در نهایت اگر ما می خواهیم برای متوقف کردن ما دودویی تفکر ما باید به خودمان یادآوری کنیم هر روز که جهان پیچیده است و ما نمی دانیم که تقریبا تا آنجا که ما گاهی فکر می کنیم. در حالی که این ممکن است باعث اضطراب این مهم تحقق به آغوش اگر شما می خواهید به رشد فکری.

طیف تفکر

Johansen تماس پادزهر به باینری تفکر طیف تفکر است. به جای ساخت مفروضات و گسترده گویی تمام طیف تفکر است که ما به بررسی نکات دقیق وظریف و کشف مناطق خاکستری.

این چیزی است که ما برای هدف اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از دودویی تفکر است. ما باید برای متوقف کردن خودمان زمانی که ما شروع به ساخت گسترده تعمیم و مفروضات و به طور فعال به دنبال پیچیدگی و منطقه خاکستری. Slow down, بیشتر بدانید و اجازه دهید وجود داشته باشد حقایق بیش از یکی از شما استفاده می شود. نشستن با پیچیدگی و عدم قطعیت و اجازه دهید آن را به شما انگیزه برای یادگیری بیشتر به جای اینکه بیش از حد اعتماد به نفس در مورد تخصص خود را.

افکار نهایی

دودویی تفکر در حالی که مفید برای بقای انسان می تواند مضر آن را به عنوان محدودیت تجربیات ما. اگر بیشتر مردم در ابتدا خود را برای طیف تفکر ما قطعا نمی خواهد زندگی می کنند در چنین قطع و تفرقه در جهان چون بیشتر مردم را درگیر با یکدیگر را از دیدگاه های گوناگون به جای اینکه هر یک از دیگر به قبلی دسته بندی. شروع به در حال توسعه طیف تفکر و باز خود را به امکانات بیشتر.

بیشتر در فکر به وضوح

عکس های اعتباری: شارون McCutcheon از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن