Shramik ویژه برگ Mysuru با 466 مهاجران به آسام

میسور/Mysuru: 11th Shramik قطار ویژه حمل کارگران مهاجر بودند که در رشته Mysuru, Kodagu, Hassan و Hunsur سمت چپ

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

میسور/Mysuru: 11th Shramik قطار ویژه حمل کارگران مهاجر بودند که در رشته Mysuru, Kodagu, Hassan و Hunsur سمت چپ برای گواتی آسام از Mysuru دیروز.

قطار حمل به عنوان بسیاری از 466 ثبت نام مهاجران آغاز سفر از Ashokapuram ایستگاه راه آهن 1.30 بعد از ظهر. علاوه بر 176 مهاجران از رمنگرا سوار Shramik خاص است. قطار متشکل از 20 LHB مربیان برنامه ریزی شده است برای رسیدن به گواتی در روز سه شنبه.

مسافران اجازه داده شد به هیئت مدیره قطار تنها پس از بررسی و تایید اسناد و مدارک از ثبت نام مهاجران.

با توجه به راه آهن مقامات راه آهن هند عمل خواهد شد 100 جفت از قطار ویژه در فاز دوم مدرج سرگیری قطار مسافری خدمات در کشور از امروز. این قطار ویژه, با هر دو مطبوع و غیر مطبوع هوا کلاس های اضافی خواهد بود به موجود Shramik و قطار ویژه آغاز شده است که عملیات در اوایل این ماه.

بلیط رزرو آنلاین بر روی وب سایت IRCTC و یا نرم افزار تلفن همراه با پیشرفته رزرو دوره حداکثر 120 روز. رزرو بلیط در سراسر شمارنده در ایستگاه های راه آهن نیز می تواند انجام شود.

همه مسافران مورد نیاز خواهد بود به دنبال یک میزبان از دستورالعمل مسافران خواهد بود نمایش برای COVID-19 و تنها کسانی که با هیچ علائم و تایید بلیط اجازه ورود به ایستگاه و یا هیئت مدیره قطار.

مسافران را مجبور به حفظ چهره خود را پوشش داده شده با ماسک و رعایت فیزیکی فاصله هر دو در ایستگاه و همچنین در طول سفر خود را. به محض ورود در گذشته خود را متوقف و مسافران را مجبور به رعایت بهداشت پروتکل های تعیین شده توسط کشور مقصد یا قلمرو اتحادیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن