'IN-SPACe" می توانید جلوگیری از فرار مغزها افزایش پتانسیل می گوید ISRO رئیس

چنای: در اصلاحات عمده در فضایی هند عرصه بخش خصوصی در حال حاضر خواهد شد مجاز به حمل کردن فضای فعالیت هایی مانند

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

چنای: در اصلاحات عمده در فضایی هند عرصه بخش خصوصی در حال حاضر خواهد شد مجاز به حمل کردن فضای فعالیت هایی مانند ساخت موشک و ماهواره و راه اندازی ارائه خدمات از اروپا رئیس K. سیوان گفت:

تشریح این اصلاحات عمده مجموعه ای برای باز کردن هند پتانسیل سیوان گفت: بخش خصوصی نیز می تواند بخشی از اینتر-سیاره ماموریت از ISRO. اتحادیه کابینه به تازگی تایید مشارکت بخش خصوصی در تمام طیف وسیعی از فضای فعالیت های از جمله اکتشافات سیاره ای ماموریت.

خطاب به روزنامه نگاران از طریق مجازی کنفرانس مطبوعاتی در چنای دیروز دکتر سیوان گفت: "به عنوان بخشی از اصلاحات تصویب شده توسط کابینه تازه تشکیل هندی ملی فضای ترویج و مجوز مرکز (در فضا) به عنوان یک بازوی ISRO. این اجازه خواهد داد که شرکت های خصوصی به شرکت در این کشور فضای برنامه ها و آزاد کردن ISRO به تمرکز بیشتر خود را در آن پژوهش و توسعه فعالیت های موجود فن آوری های جدید."

"در فضا کمک خواهد کرد که جلوگیری از فرار مغزها. نیروی انسانی با ISRO بود فقط ناچیز از استعداد هند تولید می کند. هزاران نفر از مهندسین عبور از هر سال و بسیاری از مهاجرت به کشورهای دیگر با توجه به فرصت محدود در داخل کشور است," او گفت:.

بعد دکتر Sivan تشکر مطبوعات اداره اطلاعات برای سازماندهی مجازی کنفرانس مطبوعاتی در میان COVID-19 بحران است. S. Venkateshwar که مدیر کل (جنوب) از مطبوعات اداره اطلاعات وزارت اطلاعات و رادیو و تلویزیون دولتی هند استقبال دکتر Sivan و دیگر مطبوعات افراد حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی که برگزار شد بیش از یک ساعت.

معاون سابق سردبیر 'هندو' T. S. سوبرامانیان که همچنین یک علم هسته متخصص و یک تعداد دیگر قابل توجه نمایندگان رسانه ها نیز حضور داشتند در این کنفرانس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن