7 دلیل که چرا شما در حفظ و شکست در آنچه شما انجام

موفقیت همیشه با شکست شروع می شود. افراد موفق داستان خود را در مورد چگونه آنها شکست خورده و چگونه آنها این شکست

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

موفقیت همیشه با شکست شروع می شود. افراد موفق داستان خود را در مورد چگونه آنها شکست خورده و چگونه آنها این شکست را به موفقیت و یک روز به شما خواهد شد بیش از حد. اگر شما به خودتان پیدا کنید پرسیدن "چرا من را شکست?" و سپس نگه داشتن خواندن.

وینستون چرچیل گفت: "موفقیت نهایی و شکست است که کشنده نیست: آن است که شجاعت می شمارد." شجاعت ما متولد شده است از اقدامات ما را انتخاب کنید به نگاهی وقتی که ما شکست ما و ما با تأمل در آنچه که ما آموخته اند.

راه موفقیت این است که ساده نیست و همه چیز درست است و نه واقع بینانه و یا مفید. شکست یک تجربه یادگیری است که به ما نشان می دهد چگونه به انجام همه چیز را به ما می دهد این فرصت را به نگه داشتن رفع آنچه ما انجام می دهند اشتباه تا زمانی که ما حق آن را دریافت.

خود را از شکست های خود هستند فرصت های یادگیری. توماس ادیسون گفت:

"من شکست خورده است. من پیدا کرده اند 10,000 راه هایی که کار نمی کنند."

او پیدا کردن یک راه است که کار را برای یکی از معروف اختراعات و لامپ الکتریکی است.

شکست به شما ارائه می دهد فرصت برای رشد برای تبدیل شدن به عاقل تر و باهوش تر از قبل از شما بودند. اگر شما با استفاده از فرصت هایی که شکست های خود را به شما ارائه دهد و سپس شما هرگز قادر به رسیدن به موفقیت شما در زندگی می خواهید.

تبلیغات

در اینجا 7 دلیل که چرا شما ممکن است احساس مانند شما در حال شکست در همه چیز شما را انجام دهد. آدرس این 7 دلیل و شما را پیدا خواهد کرد که به جای تجربه ثابت شکست شما خواهد بود دستیابی به اطلاعات بیشتر در زندگی است.

1. ترس از شکست

ترس از شکست فلج ما. هنگامی که ما احساس می کنیم در حال شکست تمام وقت ما شروع به دیدن شکست به عنوان چیزی که طراحی شده است برای تنبیه ما[1]. این یک طرز فکر به زمانی که شما در حال ارائه یک فرصت است. اگر شما ترس از شکست و سپس شما خودتان به راه اندازی قبل از اینکه شما حتی آغاز شده است.

2. تمایل بیش از حد به سرعت بیش از حد

رسانه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی بر نحوه زندگی ما. وجود دارد هزاران نفر و هزاران نفر از مردم در رسانه های اجتماعی توصیف خود را فوق العاده موفق با زندگی بسیار کوتاه قیچی ویدئو و بسیاری از تصاویر خود را به ثروت مادی: زرق و برق دار خانه و ماشین و هواپیما لباس و کفش قایق و لیست در می رود.

ما به طور مداوم در معرض این مفهوم است که موفقیت در کف دست ما و همه ما باید انجام دهید این است که رفتن به آن را دریافت.

پیام ما گفت: بارها و بارها این است که شما می توانید هر چیزی اگر شما رویای بزرگ. این اولین اشتباه ما را—ما به رویای بزرگ و مجموعه ای فوق العاده به چالش کشیدن اهداف و هنگامی که ما نمی نتايج ما امیدوار برای ما بسیار دلسرد و رها کردن.

وجود دارد هیچ مشکلی با هدف بالا و رویای بزرگ است. آنچه شما نیاز به در نظر گرفتن زمانی که با هدف بالا اما میزان تلاش و فداکاری و کار طول می کشد هر روز برای به دست آوردن حتی نزدیک به اهداف خود.

فوری نتایج واقع بینانه نیست بنابراین باید بسیار آگاه است که به شما در تنظیم اهداف برای رسیدن به بالای کوه ها واقع بینانه و دست یافتنی یک گام در یک زمان نه 100 مرحله در یک بار.

تبلیغات

3. عدم برنامه ریزی

"اگر شما موفق به برنامه شما در حال برنامه ریزی برای شکست است." -بنجامین فرانکلین

عدم برنامه ریزی کار دست در دست با تمایل بیش از حد بیش از حد به سرعت. برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود را در زندگی شما نیاز به یک طرح. هیچ برنامه ای معنی است که شما به احتمال زیاد کمتر به موفقیت است. یک برنامه می دهد مسیر خود را نگه می دارد شما را در مسیر نگه می دارد شما را پاسخگو باشد.

یک برنامه خوب باید قابل دسترسی و قابل اندازه گیری اهداف خاص همه رفتن در یک مسیر است که شما را در رسیدن به اهداف خود. همچنین در مورد فکر می کنم و آماده برای چالش ها و موانع شما ممکن است و باید یک برنامه ریزی برای مدیریت این را به عنوان به خوبی.

4. از دست دادن بیش از حد به راحتی

دادن تا شماره یکی از دلایلی که چرا مردم شکست. جاده موفقیت دشوار است و وجود دارد بسیاری از برجستگی ها در طول راه. هنگامی که شما تجربه شکست و یا رد آن آسان تر می شود به رها کردن.

دفعه بعد شما می خواهید به یاد داشته باشید که شما هستند خود را شکست. نمی ضمیمه موفقیت خود را به پروژه ای است که شکست خورده و یا رد شما تجربه کرده است.

تنظیم مجدد ذهن خود و استفاده از قدرت خود را از انتخاب برای تعیین آنچه شما انجام بعدی—هیچ کس دیگری است که قدرت بیش از شما!

5. مقاومت به دنبال مشاوره و کمک

"هرگز اجازه نفس خود را در راه از درخواست برای کمک به زمانی که در نیاز ناامید. ما شده اند کمک کرد تا در یک نقطه در زندگی ما است." ادموند Mbiaka

سفر به دستیابی به اهداف و رویاهای خود را در زندگی نمی تواند انجام شود تنها—این است که یک سفر! یکی از دلایلی که چرا شما احساس مثل شما موفق در همه چیز شما انجام می شود چرا که شما تمایلی به دریافت بازخورد از مردم و یا به دنبال کمک.

انتقادات و پیشنهادات سازنده مهم است که شنیدن آن را به عنوان به شما ارائه می دهد دیدگاه های مختلف در مورد آنچه شما انجام می دهند و آنچه شما امیدوار به رسیدن به. ممکن است که به آنچه شما باور دارید درست است دیگران ندارند و این خوب است. اما آن است که همیشه خوب می دانم که چرا آنها فکر می کنم که در راه است.

در شرایطی که شما در مواجهه با مشکلات و نارسایی مهم است که به دنبال بازخورد و مشاوره. آنچه آنها به شما بگویم ممکن است ناراحت کننده به گوش, اما اگر آن را از انتقادات و پیشنهادات سازنده آن کمک خواهد کرد که شما به دست آوردن بینش و یادگیری درس های مهم در مورد چگونه به حرکت به جلو در زندگی خود را به جای رفتن به عقب.

6. نه یادگیری از اشتباهات گذشته

مهم درس آموخته از اشتباهات شما را. این درس بی ربط هستند اگر شما انتخاب می کنید به آنها را نادیده گرفت. در نتیجه از شما نادیده گرفتن آن درس این است که شما در حفظ و تکرار همان اشتباهات را بارها و بارها تا زمانی که شما در نهایت دریافت پیام یا نه!

نمی دفن اشتباهات خود را. وقت خود را صرف تأمل در آنچه رفت را اشتباه برای شما و آنچه به شما آموخته که در مورد تجربه است. پیدا کردن آنچه کار نمی کند و سپس کشف کردن آنچه شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اشتباهات مشابه در آینده است.

7. در خودتان را باور نمی

شما می توانید باهوش و با استعداد ترین فرد در این اتاق اما اگر شما خودت را باور نمی, پس از آن شکست به جای فرصت را تسلط بر زندگی خود را.

چه جدا افراد موفق از ناموفق مردم این است که افراد موفق را در خود اعتقاد دارند. آنها بر این باورند که آنها می توانید در رسیدن به اهداف آنها و که آنها می تواند مقابله با چالش ها و موانعی که با آنها برخورد خواهد شد.

تبلیغات

اگر شما به طور مداوم به دنبال دلایل به همین دلیل همه چیز برای شما کار نمی کند و یا یک عادت سرزنش هر کسی یا هر چیزی را که قطعی است نشانه آن است که شما باید به کار بر روی خود را باور.

هنگامی که شما شروع به پشتیبان گیری خود و اعتقاد شما و آنچه شما می توانید رسیدن به شما خواهد شد کمتر احتمال دارد به رها کردن. به جای اعتقاد راسخ خود را به سوخت شما برای پیدا کردن راه حل آن است که برای شما کار می کنند.

ما قدرت انتخاب است و تنها چیزی که ما واقعا می تواند در کنترل است. ما می توانید انتخاب کنید اجازه می دهد تا شکست برای تضعیف ما و یا ما می توانید انتخاب کنید به استفاده از تجارب شکست برای تقویت عزم ما برای حفظ حرکت رو به جلو است.

خط پایین

هنگامی که شما انتخاب می کنید به اقدام و از بین بردن این 7 دلیل که در حال مسدود کردن شما از زندگی یک زندگی موفق, شما را پیدا خواهد کرد که موفقیت جایگزین شکست و شما به طور طبیعی باید بیشتر اعتقاد خود را در آنچه که شما می توانید دستیابی به.

"شکست به سادگی این فرصت را به شروع دوباره و این بار هوشمندانه تر." -هنری فورد

راهنمایی های بیشتر در غلبه بر شکست

عکس های اعتباری: ماتیاس مالکا از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن