کاپیتان امریکا است که در حال حاضر در Fortnite

یک کاپیتان امریکا پوست است که در حال حاضر در دسترس در Fortnite, Epic Games امروز اعلام کرد. او آخرین طنز با مض

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

یک کاپیتان امریکا پوست است که در حال حاضر در دسترس در Fortnite, Epic Games امروز اعلام کرد. او آخرین طنز با مضمون پوست برای اضافه شدن به محبوب رایگان-به-بازی نبرد رویال بازی.

کاپیتان امریکا هزینه های 2,000 V-دلار (حدود 20 دلار) از Fortnite در بازی فروشگاه. اگر شما خرید پوست شما نیز به کاپیتان امریکا یاد سپر که نه تنها لوازم آرایشی و بهداشتی — شما قادر خواهید بود به آن را می پوشند و خود را به عقب و استفاده از آن به عنوان یک کلنگ زدن در بازی. کاپیتان امریکا سپر در واقع در حال حاضر به نظر می رسد در بازی قبل از شما می تواند اداره آن را در سال گذشته به عنوان یک آیتم خاص در یک مدت زمان محدود Avengers با مضمون حالت اما شما نمی قادر به خرید آن را برای پوشیدن هر زمان که شما می خواهید.

نیز وجود دارد یک فیلم جدید کاپیتان امریکا با مضمون آتش بازی هیجان بخرج دادن برای فروش است که می تواند سرگرم کننده برای استقرار اگر شما انتخاب می کنید برای جشن روز استقلال در Fortnite جزیره در این آخر هفته. این هیجان بخرج دادن هزینه 300 V-دلار است.

Fortnite دارای سابقه ای طولانی در ارائه پوسته بر اساس محبوب شخصیت های کتاب های کمیک. Deadpool در دسترس بود به عنوان بخشی از فصل گذشته نبرد پاس و Aquaman در نهایت خواهد شد قابل پخش به عنوان بخشی از این فصل نبرد منتقل می کند. حماسه بازی ها نیز به فروش می رسد مارول بیوه سیاه و ستاره-خداوند به عنوان بخشی از سال گذشته Avengers متقاطع و X-Force پوست در فصل گذشته. حماسه ارائه کرده DC پوسته بیش از حد از جمله Harley Quinn, بتمن و کت ومن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن