چگونه به انتخاب بین iPad, iPad mini, iPad Air و iPad Pro

این که آیا شما در حال خرید برای اولین بار در اپل و یا ارتقاء از نسل قبلی بدانند که اپل-تبلت ساخته شده است بهتر

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

این که آیا شما در حال خرید برای اولین بار در اپل و یا ارتقاء از نسل قبلی بدانند که اپل-تبلت ساخته شده است بهترین ها را برای شما می تواند گیج کننده. وجود دارد یک دسته از مدل ها وجود دارد که باعث می شود آن را سخت و نسخه جدید معمولا بیرون می آید هر سال است. و از آنجا که بسیاری از آنها شبیه آن را حتی سخت تر به فروشگاه با اعتماد به نفس.

اجازه دهید آن را شکستن.

در حال حاضر اپل به فروش می رساند پنج مدل مختلف. منظور از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین وجود دارد 10.2 اینچ آی پد 7.9 اینچی iPad mini با 10.5 اینچی iPad Air 11-inch, iPad Pro, و 12.9 اینچی اپل, نرم افزار. خوشبختانه شانس خود را در انتخاب یک تبلت مناسب هستند بزرگتر از 1 در 5. هر یک از آنها واقعا خوب است قرص را در راه خود را, اما این مهم است برای پیدا کردن حق تبلت برای شما است.

چه "حق" تبلت چیست ؟ بسیاری از چیزها است. اندازه مناسب, قیمت مناسب (و نه پرداخت بیشتر یا کمتر از شما) باید به مقدار مناسب از قدرت و قابلیت و در نهایت حق پورت پس از آن سازگاری با لوازم جانبی شما می خواهید و یا در حال حاضر خود را.

بیشتر است که شما می دانید در مورد هر یک اپل مدل پیش از خرید بهتر است. بنابراین ما گذاشته و آن همه حفاری و توضیح هر, قرص, را بزرگترین نقطه فروش و اشکالاتی شروع با مقرون به صرفه ترین گزینه است.

اپل (2019)

  • اتصال: رعد و برق
  • صفحه نمایش اندازه: 10.2 اینچ
  • گزینه های ذخیره سازی: 32GB 128GB
  • جک هدفون: بله
  • احراز هویت: Touch ID
  • قیمت: شروع می شود در $329 اما معمولا تا 80 دلار خاموش

اپل هفتم-نسل اپل یک طراحی کوچک و خروج از نسخه های قبلی است. اول از همه, آن را به یک صفحه نمایش بزرگتر (10.2 مقابل 9.7) و شما پیدا کردن هوشمند اتصال پورت همراه یکی از اضلاع بزرگ است که اگر شما می خواهید برای اتصال یکی از هوشمند اپل صفحه کلید. شایان ذکر است که گران تر از آی پد مینی (2019) ندارد این اتصال. این اپل نسل اول اپل مداد حمایت هر چند شما همچنین می توانید با استفاده از Logitech مداد برای رسم یا نوشتن بر روی تبلت اگر شما نمی خواهید به صرف مقدار.

مانند ما گفت: در مورد نسل ششم تبلت در سال گذشته این است که هنوز هم نسبتا بدون زواید اما اشتباه نکنید که برای معنی آن را بد و قرص. با شروع در $329 برای مدل 32GB (هر چند غالبا به 80 دلار در این روز و یا تا به 100 $اگر شما به دنبال یک 128GB مدل) این است که مقرون به صرفه ترین راه برای گرفتن یک آی پد.

در حالی که 2019 اپل ارائه نمی دهد هر standout ویژگی های است که شما را پیدا خواهد کرد در مدل های دیگر وجود ندارد مقدار زیادی است که این مدل نمی تواند انجام دهد در مقایسه با گران تر iPads ها. که گفت:, این تفاوت ممکن است برای شما مهم بسته به نیازهای شما.

قطع نظر از چند استثنا این دستگاه ساخته شده است با بسیاری از همان قطعات است که شما می توانید پیدا کردن در نسل iPad — به عنوان مثال آن را مجهز به همان A10 Fusion پردازنده موجود در آیفون 7 و آیفون 7 به علاوه از سال 2016. اپل هم ظاهرا افزودن یک گیگابایت رم در مدل های جدیدتر در مجموع 3GB. که به اندازه کافی به این اپل سوزان و سریع با همه برنامه ها و بازی ها با توجه به این که پردازنده است که هنوز هم همان. اما آن را کمی افزایش است که باید آن را نگه دارید در بازی طولانی تر از مدل سال گذشته. اگر شما در حفظ و انتظارات خود را در بررسی آن باید تحویل نسبتا عملکرد خوبی برای چند سال آینده.

دیتر Bohn بررسی این, اپل, بسته شدن این بند که مبالغ آن را تا به سادگی:

حتی اگر پردازنده گرفتن کمی طولانی در دندان و اپل صفحه کلید هوشمند است که بیش از حد گران آن باقی مانده است قابل توجه است که شما می توانید یک کامپیوتر خوب برای این قیمت. این یک دستگاه است که من توصیه می کنم به روز رسانی اگر شما یک قرص شما حتی در حد متوسط راضی اما از آن است که یک دستگاه من مطمئن هستم که شما خوشحال خواهید بود اگر شما آن را خرید.

iPad mini (2019)

  • اتصال: رعد و برق
  • اندازه صفحه نمایش: 7.9 اینچ
  • گزینه های ذخیره سازی: 64GB 256GB
  • جک هدفون: بله
  • احراز هویت: Touch ID
  • قیمت: شروع می شود در $399

IPad mini اپل برای افرادی که می خواهید چیزی که کمی جمع و جور تر از اپل است گزینه های دیگر. این مدل دارای یک 7.9 اینچ صفحه نمایش پیکسل, و اگر چه که یک pocketable اندازه برای بسیاری از آن را تجزیه تفاوت بین آی فون و بزرگتر تبلت. اگر شما می خواهم به خواندن و تماشای فیلم و یا بازی و می خواهید چیزی بزرگتر از خود گوشی اما کوچکتر از یک لپ تاپ این گزینه خوبی است.

اپل 2019 refresh تزریق برخی از مقدار مورد نیاز زندگی به قرص است که تا به حال دریافت به روز رسانی پس از 2015. آخرین نسخه یک A12 Bionic پردازنده معنی است که آن را در حال حاضر در همان عملکرد ballpark را به عنوان اپل 2018 اپل از جمله آیفون XS و آیفون XR. مینی اپل شروع می شود در $399.99 برای 64GB پیکربندی; quadrupling حافظه داخلی به 256GB هزینه خواهد شد $100 ،

مانند ارزان تر 10.2 اینچ, اپل, مینی اپل نیز نسل اول اپل مداد پشتیبانی و شما نیاز به آن را ترک ناشیانه متصل به آن پورت رعد و برق برای شارژ. این تنها اپل در حال حاضر در دسترس نیست که باید هوشمند اتصال بنابراین شما مجبور به استفاده از بلوتوث برای جفت کردن صفحه کلید. که حتی ممکن است ثبت نام به عنوان یک موضوع برای برخی از — اما مهم به نظر در هنگام بریده شده گزینه های خود را.

Nilay Patel بررسی جدید آی پد مینی و توضیح می دهد که چرا این تبلت کوچک به ضرب و شتم:

با جدید اپل, مینی شما در واقع کل مجموعه ای از ویژگی های جدید آی پد ایر را در یک بسته کوچک با بیشتر و بهتر قرص برنامه پشتیبانی از هر چیز دیگری در بازار است. اگر شما نوع از کسی که می خواهد قدرتمند کوچک تبلت های جدید آی پد مینی بهترین انتخاب است ، آن را در واقع فقط انتخاب است.

iPad Air (2019)

  • اتصال: رعد و برق
  • اندازه صفحه نمایش: 10.5 اینچ
  • گزینه های ذخیره سازی: 64GB 256GB
  • جک هدفون: بله
  • احراز هویت: Touch ID
  • قیمت: شروع می شود در $499

آخرین iPad Air است که نقطه ورود به بیشتر از اپل, حق بیمه, قرص, و امکانات, و آن را شبیه به نسل iPad Pro, قرص, و در بیش از چند راه. اول هوا را روی صفحه نمایش در حال حاضر 10.5 اینچ در مقابل 9.7 اینچ صفحه نمایش در بر داشت در هوا ، همچنین كربس طرفدار تن درست نمایش (اما نه ارتقاء نرخ تجدید بالا) که به طور خودکار تنظیم رنگ آن درجه حرارت به محیط روشنایی در فضای کار خود را. هوشمند اتصال بر داشت راه خود را به هوا نیز هست که باعث می شود آن را آسان برای اتصال به یکی از اپل صفحه کلید لوازم جانبی (اگر شما خرید یکی است).

مانند ارزان تر اپل گزینه های هوا است که هنوز هم محدود به نسل اول اپل مداد اتهامات که از طریق آن پورت رعد و برق. و در حالی که بسیاری از ویژگی های موجود در, مسن, iPad Pro ساخته شده راه خود را به هوا چهار بلندگو نصب نیست — هوا دارای دو بلندگو است. اگر که دردسر شما باید در نظر چک کردن اپل کمی مسن تر 10.5 اینچی iPad Pro که دارای چهار بلندگو و ارتقاء صفحه نمایش است که سریع تر نرخ تجدید. تا زمانی که شما خوب با پردازنده های قدیمی تر, شما صرفه جویی در مقدار خوبی از پول است. بهترین خرید در حال حاضر ارائه می دهد آن را برای $499 و فروش اپل, مرمت, iPad Pro, قرص شروع در $419.

از سوی دیگر در مقایسه با بیشتر مقرون به صرفه اپل گزینه های جدید iPad Air قادر به تبلت از نظر امکانات. آن را اجرا می کند در همان A12 Bionic پردازنده موجود در جدید iPad mini, iPhone XS, آیفون, XS Max و آیفون XR. آن را باید سریع انجام قرص برای چندین سال به آمده است. و شروع در $100 بیشتر از اپل, مینی, آن است که بسیار گران تر اگر شما می خواهید مقدار زیادی از املاک و صفحه نمایش واقعی.

در اینجا خوب تفکیک چه جدید iPad Air به ارمغان می آورد به قرص مستقیم از دیتر Bohn را نقد و بررسی:

با iPad Air, بسیاری از ویژگی های است که بسیاری از مردم واقعا می خواهید از یک نرم افزار ماشین تبدیل شدن به در دسترس و بدون پرداخت Pro قیمت. اپل هوا شناور در وسط اپل, صف, و اگر شما می توانید استطاعت آن شما باید آن را دریافت بیش از اساسی iPad.

iPad Pro (2020)

  • اتصال: USB-C
  • اندازه صفحه نمایش: 11 اینچ یا 12.9 اینچی گزینه های
  • گزینه های ذخیره سازی: 128GB 256GB, 512GB, 1TB
  • جک هدفون: ندارد
  • احراز هویت: چهره ID
  • قیمت: شروع می شود در $799 برای 11 اینچی نسخه; 999 $برای 12.9 اینچ مدل

اپل تا سال 2020 آی پد نرم افزار به ارمغان می آورد برخی از اندکی تجدید نظر به 2018 نسخه, هر چند آن عمدتا همان طراحی. این دو لنز دوربین آرایه و یک سنسور LIDAR برای واقعیت افزوده بهبود یافته برای پردازنده بیشتر میکروفن و پایه سازی است که در حال حاضر 128GB به جای 64GB. آن را به طور مشابه می آید در یک تندتر هزینه از شما می خواهم پرداخت برای هر مدل دیگر هر چند به قیمت همان سال 2018 نسخه. 11-inch tablet با 128GB سازی شروع می شود در $799 در حالی که 12.9 اینچی نسخه با همان مقدار از ذخیره سازی شروع می شود در $999.

مانند آی فون 11 Pro, iPad Pro اثبات صحت هویت خود را با چهره ID به جای ID لمسی و پس از آن فاقد یک دکمه صفحه اصلی شما مرور iPadOS منحصرا با حرکات و یا با یک اشاره گر ماوس.

هر دو 11 اینچی و 12.9 اینچ مدل یک تن درست نمایش که سازگار با این صفحه نمایش درجه حرارت رنگ نور در محیط زیست خود را به عنوان به خوبی به عنوان ارتقاء ویژگی باعث می شود که پیمایش و دیگر انیمیشن ها به نظر می رسد نرم و صاف. مانند آیپد ایر و نسل iPad Pro, 2020, اپل, نرم افزار هوشمند اتصال پورت بنابراین شما به راحتی می توانید با اتصال یک صفحه کلید اپل جدید از جمله سحر و جادو صفحه کلید و بدون نیاز به جفت بیش از بلوتوث. این تبلت دارای چهار بلندگو و پشتیبانی از نسل دوم اپل مداد که مغناطیسی متصل به آن سمت به شارژ.

شاید بزرگترین تفاوت بین iPad Pro و دیگر iPads ها است که آن را هنوز هم تنها کسی است که با استفاده از USB-C به جای یک پورت رعد و برق. اگر شما یک ناوگان از دانگل و لوازم جانبی است که اتصال با استفاده از رعد و برق شما نیاز به تسویه حساب تا دوباره برای بیشتر دانگل و یا برای یک مبدل. با این حال, اگر این نخستین, اپل, و یا اگر شما در حال حرکت از یک دستگاه Android USB-C نیست بد راه رفتن است. آن را در حال حاضر بخشی از اپل لپتاپ Macbook Pro جدید و مک بوک ایر است و به سرعت در حال به دست آوردن تصویب در سراسر صنعت فن آوری. به عنوان یک نتیجه, قیمت USB-C لوازم جانبی به احتمال زیاد ارزان تر از معادل لوازم جانبی که اپل MFi صدور گواهینامه.

از نظر کارایی هر دو 11 اینچی و 12.9 اینچی اپل, مزایا, ویژگی A12Z Bionic پردازنده است که یک گام جلوتر از A12X مصنوعی استفاده می شود در سال 2018 ، اگر شما می خواهید به استفاده از iPad Pro به عنوان یک لپ تاپ جایگزین وجود دارد قطعا قدرت به اندازه کافی در اینجا برای شما به انجام این کار است. و با آخرین iPadOS به روز رسانی نرم افزار همراه با سحر و جادو صفحه کلید است که ویژگی های یک trackpad آن کار می کند حتی بیشتر شبیه به یک لپ تاپ نسبت به مدل های قبلی.

در حالی که قدرت و بهبود آن را مهر و موم معامله برای برخی از همکارم دیتر Bohn که بررسی این مدل شک و تردید است که LIDAR — این قرص برک آوت از ویژگی های است که ارزش هزینه اضافه. همچنین او اشاره می کند که ارزان تر iPads ها می توانید بیشتر از چه حرفه ای می توانید انجام دهید. اگر شما واقعا تقسیم که در آن اپل برای خرید در نظر بگیرید این قطعه از بررسی خود را:

مگر اینکه شما کاملا مطمئن شوید که آنچه شما می خواهید برای انجام با این دوربین که LIDAR یا سریعتر پردازنده شانس هستند شما می تواند به همان اندازه خدمت بسیار کمتر از گران قیمت iPad Air — و یا حتی پایه اپل. نه از کسانی که iPads ها است که به خوبی از سخت افزار دیدگاه. اما اگر شما نمی نیاز به قدرت فوق العاده صرفه جویی صدها هزار دلار نیز خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب