با سلام.com exec می گوید اپل است که بازیگری مانند "گانگستر' رد فروشگاه App به روز رسانی و خواستار قطع فروش

اپل در حال تهدید به حذف Hey.com از فروشگاه App اگر بلند پروازانه جدید سرویس ایمیل آغاز می کند و با ارائه اشترا

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

اپل در حال تهدید به حذف Hey.com از فروشگاه App اگر بلند پروازانه جدید سرویس ایمیل آغاز می کند و با ارائه اشتراک در-برنامه و به اشتراک گذاشتن یک برش از درآمد خود را با توجه به یک مدیر اجرایی در Basecamp که باعث می شود دوست عزیز.

David Heinemeier Hansson این CTO از Basecamp گفت که اپل اقدام مانند "گانگستر" رد یک به روز رسانی رفع اشکال و درخواست شرکت در یک تماس تلفنی به ارتکاب به اضافه کردن یک اشتراک در نرم افزار برای جلوگیری از حذف شدن. "من به عقب گرفته شد توسط چه بی شرمانه است که تهدید شد" Heinemeier Hansson گفت: در آستانه. "من فکر کردم شما قرار است برای قرار دادن تهدیدات در حسن تعبیر و یا چیزی. اما آن را بسیار روشن است."

در یک ایمیل به The Verge, اپل گفت که آن را نیاز به تمام توسعه دهندگان به دنبال دستورالعمل های دقیق در اطراف مدل های کسب و کار. این شرکت کاهش یافته است به نظر به طور خاص در هی اما گفت که فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل نیاز به یک خرید در نرم افزار گزینه اگر یک برنامه می خواهد به ارائه دسترسی به محتوای خریداری شده بر روی پلتفرم های دیگر. اپل پیشنهاد تماس به هی تیم بود و نه از مردم عادی و گفت: این همیشه با این نسخهها کار با توسعه دهندگان به آنها را به انطباق. اپل همچنین گفت: پروتکل که برنامه نباید تایید شده اند در وهله اول.

رد می آید همان روزی که اتحادیه اروپا باز یک تحقیق به فروشگاه برنامه اپل و اپل پرداخت شیوه های. اپل "به دست آمده 'دروازه بان' نقش" آنتی تراست اتحادیه اروپا سر Margrethe بازرگانی گفت: "ما نیاز به اطمینان حاصل شود که قوانین اپل نیست تحریف رقابت در بازار که در آن اپل در رقابت با دیگر توسعه دهندگان نرم افزار" مانند اشتراک خود را با موسیقی است.

Hey.com راه اندازی دیروز. جدید سرویس ایمیل ارائه می دهد یک جایگزین برای Gmail برای 99 دلار در هر سال است. برای ادامه استفاده از این برنامه در iOS شما باید برای ثبت نام از طریق وب سایت این شرکت. اپل در ابتدا تصویب این برنامه در روز جمعه با توجه به Heinemeier Hansson اما پس از بررسی رفع اشکال به روز رسانی در دوشنبه هی رد شد نه از جمله گزینه ای برای ثبت نام در برنامه خود دارد. نسخه دوم رد شد در روز سه شنبه.

اپل طول می کشد تا به 30 درصد کاهش درآمد در برنامه خریدهای و اشتراک به طوری که توسعه دهندگان سعی کنید برای جلوگیری از ثبت نام کاربران در داخل برنامه خود را هر زمان ممکن است برای جلوگیری از تند مالیات. Netflix متوقف ارائه در برنامه اشتراک در iOS در سال 2018 و Spotify در اتهامات عنوان شده علیه اضافی برای جبران درآمد از دست داد. این یک طرح است که توسعه دهندگان در مورد شکایت کرده اند اما اپل ساخته شده است و چند امتیاز. تنها به تازگی انتخاب شرکت های بدست یک قرارداد خاص اجازه دادن به آنها را دور زدن قطع در برخی از موارد است.

Spotify شکایت به اتحادیه اروپا در مورد اپل شیوه سال گذشته منجر به این تحقیقات که پیش از آن اعلام شد امروز. اپل در دفاع از خود در روز دوشنبه با آزادی مطبوعات ادعا فروشگاه App تسهیل $519 میلیارد دلار خرید و در سال 2019.

در حالی که اپل گفته The Verge که برنامه باید ارائه در نرم افزار گزینه اشتراک این شرکت را استثنا برای انواع برنامه های کاربردی. کسانی که استثنا شامل موسیقی, تصویری, و, مجله, برنامه های, در میان چند نفر دیگر اما ایمیل می شود که یکی از مورد تایید استثنا. با وجود این برخی از اشتراک برنامه های ایمیل مانند نیوتن در دسترس در فروشگاه App و نمی ارائه خدمات خود را از طریق در برنامه خرید.

"اپل شده است capriciously, متناقض و در چند مورد ظالمانه اجرای خود را در فروشگاه App سیاست برای سال" Heinemeier Hansson در توییتر نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن