سازمان حفاظت محیط زیست می گوید آمازون و eBay برای جلوگیری از فروش جعلی coronavirus-قتل محصولات

آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست دستور داده است تا آمازون و eBay برای جلوگیری از فروش آفت کش ها که به دروغ ادعا م

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست دستور داده است تا آمازون و eBay برای جلوگیری از فروش آفت کش ها که به دروغ ادعا می کنند به کشتن رمان coronavirus. منظور امر به برخی از محصولات سازمان حفاظت محیط زیست در حال حاضر غیر قانونی اعلام شده بود قرار است مواد ضد عفونی کننده به نام "ویروس خاموش کردن" و همچنین مواد شیمیایی مانند متيلن کلرايد که خطرناک است و تا حدی در ایالات متحده ممنوع. در علاوه بر این به کروناویروس ادعای منظور امر به باد ایمنی ادعا و تبلیغات کاذب.

سفارشات مبتنی بر مصرف کننده راهنمایی قدمت آن به سال 2018 و آنها را دنبال کنید زودتر سازمان حفاظت محیط زیست حل و فصل با آمازون که داشت به توزیع غیر قانونی آفت کش ها. آمازون, eBay خارج شده و دیگر خرده فروشان ملاقات با سازمان حفاظت محیط زیست در ماه آوریل برای بحث در مورد جعلی و محدود کننده خرید و فروش, اما یک سازمان مطبوعاتی ادعا می کند "آمازون و eBay تا کنون موفق به طور مداوم نگه داشتن ثبت نشده misbranded یا محدود-استفاده از آفت کش ها و آفت کش دستگاه خاموش وب سایت خود را." توقف کوتاه از صدور جریمه یا مجازات های دیگر.

آمازون و eBay نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد چگونه آنها برنامه ریزی مطابق با سفارش. در آن زمان از سازمان حفاظت محیط زیست اعلام, ویروس خاموش کردن هنوز ذکر شده در eBay (اما نه آمازون) و متيلن کلرايد ذکر شده بود در هر دو سیستم عامل است.

چندین آژانس های فدرال و ایالتی به طور کلی وکیل باید سعی در سرکوب جعلی coronavirus درمان و preventives از جمله محصولات فروخته شده توسط چهره های رسانه ها مانند رادیو میزبان الکس جونز و کشیش تلویزیونی جیم باکر. و آمازون مواجه شده است به طور خاص موشکافی بیش شخص ثالث فروشنده قیمت سنگ آهن در بازار. فشار نیست همه می آیند از دولت یا تولید 3M به تازگی شکایت شخص ثالث فروشنده برای فروش جعلی N95 ماسک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن