فرایند تعمیر و نگهداری مجموعه ای در حال حرکت در جايزه Generics

90 کارمندان به نام به کار امروز برای آماده سازی ماشین آلات و تجهیزات برای تولید مواد مخدر میسور/Mysuru: ننجنگو

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

90 کارمندان به نام به کار امروز برای آماده سازی ماشین آلات و تجهیزات برای تولید مواد مخدر

میسور/Mysuru: ننجنگود مبتنی بر جايزه Genericsیک بازو را از جايزه علوم زندگی, شده است در حال آماده شدن برای شروع عملیات. این شرکت که بسته شد با توجه به COVID-19 سر گرفته خواهد شد به زودی عملیات با دستورالعمل توسط شورای تحقیقات پزشکی (ICMR). دولت در حال حاضر بر اساس ترخیص کالا از گمرک برای عملیات خود به عنوان یک زن و شوهر از شرایط.

تولید در خیلی خوشحال Generics بسته شد با توجه به کروناویروس موارد مثبت و Mysuru منطقه دولت تا به حال قرنطینه کل کارکنان در اطراف 1,552 افراد در کارخانه ها و مناطق مجاور.

صبح امروز بیش از 90 نفر از کارکنان و پرسنل فنی نامیده می شدند به کارخانه برای فرایند تمیز کردن و تعمیر و نگهداری ماشین آلات. این شرکت تا به حال به دنبال کسب اجازه از کارناتاکا دولت برای راه اندازی مجدد عملیات پس از آن شرکت مادر خیلی خوشحال علوم زندگی گره خورده است تا با ما مبارزه با مواد مخدر شرکت Gilead به تولید و فروش Remdesivir در نظر گرفته است که به خط مقدم دارو برای درمان COVID-19.

شرکت منابع گفت: 'ستاره میسور" این صبح است که آن را برای اولین بار پس از یک فاصله بیش از دو ماه دروازه های کارخانه باز شد. "پس از آن توسط یک شرکت داروسازی است که به تولید مواد فعال دارویی (APIs) وجود دارد مقدار زیادی از کار تعمیر و نگهداری از جمله چرب از ماشین آلات و دسته بندی مواد شیمیایی برای تنظیم تولید مواد مخدر در حرکت است. آن را حداقل به مدت 10 روز برای کار به صورت کامل و تنها پس از آن کامل عملیات در این شرکت می توانید شروع به" یک سخنگوی شرکت گفت که خواست نامش فاش نشود.

رابط های برنامه کاربردی مانند آزیترومایسین Dihydrate و آزیترومایسین مونوهیدرات که نیاز به مبارزه با کروناویروس تولید شده در ننجنگود تسهیلات. این شناخته شده به عنوان خط مقدم درمان برای عفونت است.

پس از این حادثه از عفونت از کارکنان آمد به نور خیلی خوشحال Generics گفت: آن مدیریت شده است و در ادامه ارتباط در زمان واقعی با تمام کارکنان آن و ادامه خواهد داد به آدرس نگرانی های خود را. این شرکت با تمرکز بر مراقبت از جامعه در اطراف گیاه و کارکنان آن شرکت نماینده گفت: 'SOM.'

پس از این حادثه خیلی خوشحال راه اندازی کمیته ها و گروه اقدام برای رفاه کارکنان و همچنین برای برقراری ارتباط با آنها را به آدرس نگرانی های خود را. "چند کمیته تشکیل مسئول رفاه کارکنان و خانواده های آنان و جامعه اطراف ما کارخانه. آنها توانایی خدمت به نیازهای در زمان با فعال کمک و حمایت از دولت محلی" در این بیانیه اضافه شده است.

"همه 1,552 کارکنان از تسهیلات (از جمله قرارداد کارگران) مورد آزمایش قرار گرفتند و 96 درصد به ترتيب منفی کمتر از 4 درصد از کل کارکنان آزمایش مثبت و 80 درصد از این افراد بدون علامت است. همه کارکنان باید از بيمارستان مرخص شده و شده است وجود دارد هیچ COVID-19 مورد در گذشته 26 روز" بیانیه ای گفت:.

"رفتن به جلو در این شرکت مشغول به کار دقیق و قوی طرح توجیهی برای اقدامات پیشگیرانه در راستای دستورالعمل اداره کل هیدروکربن ها و وزارت خانه امور. این شرکت امیدوار به از سرگیری عملیات خود را به زودی" نماینده اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن