فراری خود را خراب 'ملاقات' احیای با تثبیت کننده تصویر دیجیتال

فراری منتشر کرده است که در شش دقیقه ویدئو به نام Le Grand قرار ملاقات گذاشتن یک چرخش مدرن در C'était سازمان مل

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

فراری منتشر کرده است که در شش دقیقه ویدئو به نام Le Grand قرار ملاقات گذاشتن یک چرخش مدرن در C'était سازمان ملل متحد قرار ملاقات گذاشتنکلاسیک 1976 تنها-نگاهی به فیلم کوتاه است که ویژگی های یک راننده بی پروا پاره شدن از طریق سحر روشن خیابان های پاریس. در حالی که وجود دارد صفر شانس فراری که قرار بود برای از نو خلق کردن که سرکش اجرا از طریق شهرستان از چراغ بیعت — که طول می کشد محل در موناکو و ویژگی های F1 ستاره چارلز Leclerc — در حال حاضر برای انتقاد از آن soullessness. چیزی که واقعا می کشد این است چگونه صاف این فیلم است.

این ممکن است به نظر می رسد از عقل به عنوان تثبیت فیلم است که به طور معمول سینمایی مشخصه. و اصلی C'était سازمان ملل متحد قرار ملاقات گذاشتن فیلم برداری شده بود توسط یک gyroscopically تثبیت دوربین نصب شده به جلو از مرسدس بنز بود که به داش دیوانه از طریق پاریس.

اما این فیلم در Le Grand قرار ملاقات گذاشتن بیش از حد صاف است. این است که تا حد زیادی به لطف تثبیت کننده تصویر دیجیتال در حال انجام با آنچه به نظر می رسد GoPro نصب شده به لب از فراری SF90 Stradale برجسته در این ویدئو.

تثبیت کننده تصویر دیجیتال است که یک ابزار عالی برای پوشش مقدار کمی از لرزش دوربین یا گوشی های هوشمند مقابله با یک دست لرزان. اما وجود دارد یک زمان و یک محل برای فیلم لرزان مانند زمانی که شما در حال تلاش برای انتقال با سرعت یک ماشین بسیار سریع. (مثلا تولید خانه که شات بوگاتی شکستن رکورد 250 مایل در ساعت اجرا در واقع اضافه شده برخی از لرزش برای آن فیلم در پست-تولید به دلیل فیلمسازان آن را احساس بیش از حد نگاه "مرده.")

صافی فراری فیلم نیز افزایش یافته است توسط این واقعیت است که آن را به نظر می رسد که فیلم برداری شده است با استفاده از GoPro ultra-wide "Superview" میدان دید تنظیم آن — در حالی که افزایش حس سرعت — باعث می شود هر تکان دادن حتی سخت تر به نقطه.

این انتخاب بد از آنجا که آنها sap فیلم از برجستگی های کوچکی می لرزد که فیلم اصلی خیلی مو-بالا بردن و آنها به خصوص نا امید کننده است زیرا آنها می تواند تغییر شده اند تنها با چند شیپور خاموشی. (تصمیم گیری ها و حتی بیشتر گیج کننده در پرتو این واقعیت است که فراری بود Claude Lelouch — مدیر C'était سازمان ملل متحد قرار ملاقات گذاشتن — فیلم Le Grand قرار ملاقات گذاشتن.) تنها منجی هستند و در همه جا حاضر برای تلفن های موبایل از صدای موتور و تایر جیغ.

مکانیکی تثبیت کننده های مورد استفاده در دوربین در C'était سازمان ملل متحد قرار ملاقات گذاشتن مطمئنا کمک به کاهش بزرگ wobbles و ارتعاشات از موتور اما به اندازه کافی زندگی چپ در این فیلم برای انتقال هرج و مرج از آنچه اتفاق می افتد. که به کمک بود باریک تر میدان دید بیش از حد است که بیشتر در معرض ابتلا به نمایش لرزش دوربین.

فراری نیست اولین خودروساز به فیلم یک ادای احترام به C'était سازمان ملل متحد قرار ملاقات گذاشتن که مواجه شد انتقاد. فورد منتشر شد یکی چند سال پیش (شات در پاریس کمتر). فیلم نهایی شد به شدت ویرایش شده هر چند که بسیاری از احساس شکست یک-نگاهی به روح اصلی است. اما فورد فیلم هنوز برخی از زندگی که فراری را فاقد است.

وجود دارد قطعا چیزهای دیگر به نقد در مورد فیلم فراری منتشر شده بود و به طور کلی آن cheesiness شاهزاده آلبرت دوم را بی دست و پا cameo یا فقط چگونه بیش از حد برنامه ریزی شده این همه احساس. اما کسانی که همه چیز خواهد بود بیشتر بخشایش اگر این فیلم به نظر نمی آید تا مرده. فراری یک راننده F1 در جدید خود را به 1000 اسب بخار ترکیبی hypercar مسدود کردن هزاران متر مربع از جاده ها در موناکو و تبدیل او سست است. در این ویدئو این شرکت در نهایت منتشر شد فاقد تقریبا همه از شور و هیجان است که قضیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن