Facebook حرکت می کند برای محدود کردن گسترش افراطی 'boogaloo صفحات و گروه های

Facebook است که محدود کردن گسترش صفحات و گروه های مرتبط با کلمه "boogaloo" یک اینترنت زبان عامیانه اصطلاح مورد

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Facebook است که محدود کردن گسترش صفحات و گروه های مرتبط با کلمه "boogaloo" یک اینترنت زبان عامیانه اصطلاح مورد استفاده در برخی از راست افراطی و محافل به مراجعه به ایده قریب الوقوع دوم جنگ های داخلی آمریکا به عنوان اولین گزارش رویترز. این boogaloo عبارت است از تکامل به یک بی ربط ضد دولتی جنبش های مختلف و در زمان دیدگاه های ضد و نقیضی.

Facebook می گوید که دیگر نمی خواهد توصیه boogaloo صفحات و گروه ها به کاربران است و تنزل رتبه آنها را در نتایج جستجوی Facebook می گوید در آستانه. تغییر ساخته شده بود در ماه ژوئن 2nd. در مه 1, Facebook خود را به روز خشونت و تحریک به سیاست ممنوعیت boogaloo و شرایط مشابه استفاده می شود که با تصاویر و یا اظهارات به تصویر می کشد مسلح خشونت است.

در روز پنج شنبه اف بی آی بازداشت سه مرد در نوادا که خود با شناسایی boogaloo جنبش با تروریسم اتهامات مرتبط با برای توطئه به تحریک خشونت در تظاهرات ضد پلیس در اعتراض به در لاس وگاس. بیشتر و بیشتر خود توصیف boogaloo اعضای که بسیاری از آنها نیز تفنگ طرفداران حقوق هستند با استفاده از اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس به عنوان پوشش برای ترویج تظاهرات ضد دولتی که شامل نمایش از سلاح گرم سی ان ان گزارش داد.

آوریل 22nd, Tech شفافیت پروژه (TTP) گزارش یافت 125 boogaloo Facebook گروه با بیش از 72,000 اعضای ترکیب شده است. بیش از 60 درصد از گروه های ایجاد شده در سه ماه قبل از این گزارش منتشر شد.

"در چندین خصوصی boogaloo Facebook است که گروه تحریک طالبان پاکستان بود قادر به دسترسی به اعضای مورد بحث تاکتیکی استراتژی مبارزه با دارو و انواع مختلف سلاح از جمله چگونه به توسعه مواد منفجره و محاسن استفاده از ثرورس شعله" این گزارش گفت:.

"برخی از کاربران به نظر می رسد با الهام از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تویت های اخیر با دعوت از مردم به 'آزادی' متحده که در آن فرمانداران تحمیل کرده اند stay-at-home سفارشات" این گزارش ادامه داد. و یک شبکه سرایت موسسه گزارش که "از ماه نوامبر سال 2019 اشاره از boogaloo/boog به بیش از دو برابر [در ق] و پایدار و افزایش فعالیت بیش از COVID-19 دوره است."

اصطلاح "boogaloo" تساوی با الهام از عنوان 1984 دانلود فیلم Breakin' 2: Electric Boogalooبا توجه به شبکه ای جداگانه سرایت موسسه گزارش. "به عنوان تصویب شده توسط meme فرهنگ [boogaloo] اصطلاح است که اغلب توسط آزادی خواهان تفنگ علاقه مندان و آنارشیست ها برای توصیف قیام علیه دولت و یا جناح چپ سیاسی مخالفان است-آینه کپی و یا عاقبت به آمریکا جنگ داخلی" در این گزارش آمده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب