کامپیوتر محموله های افزایش جمعیت می شود جدی در مورد کار از خانه

ادامه coronavirus همه گیر ساخته شده است آن را مشکل تر برای خرید یک لپ تاپ جدید به تازگی و ما در حال حاضر شروع

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

ادامه coronavirus همه گیر ساخته شده است آن را مشکل تر برای خرید یک لپ تاپ جدید به تازگی و ما در حال حاضر شروع به دیدن چگونه کامپیوتر محموله های متاثر شده اند. در حالی که PC محموله به شدت کاهش یافته است در طول ضربه به تولید در Q1 هر دو IDC و گارتنر گزارش می دهند که محموله در حال حاضر رشد در Q2 با وجود یک رکود اقتصادی.

از راه دور کار و تحصیل است که بدون شک دامن زدن به افزایش تقاضا برای رایانه های شخصی است. کسب و کار و دانش آموزان مجبور به انطباق با کار و آموزش از راه دور و تقاضا برای لپ تاپ ها افزایش یافته است و به عنوان یک نتیجه. IDC می گوید PC حمل و نقل را افزایش 11.2 درصد در سال بیش از سال, در حالی که گارتنر مکان آن را در یک متوسط 2.8 درصد است.

گارتنر را شامل نمی شود Chromebooks در PC آن محموله اما IDC شامل آنها را در آن اعداد است. روشن است Chromebooks در حال کمک به درایو PC کلی تقاضا است. IDC حتی برجسته "شدید Chromebook تقاضا از هر دو مصرف کنندگان و موسسات" در کانادا و "ثبت تقاضا از اقامت در خانه سفارشات" برای رایانه های شخصی به طور کلی در ایالات متحده است.

Chromebook Flip review

PC حمل و نقل اعداد را منعکس نمی کند فروش واقعی ، این به سادگی حمل و نقل به خرده فروشان مانند بهترین خرید که پس از فروش لپ تاپ به مصرف کنندگان است. فروش خواهد شد به احتمال زیاد بالاتر به عنوان مصرف کنندگان خرید های موجود در موجودی. ما دیده ایم زمان تحویل طولانی و سهام مسائل برای لپ تاپ در برخی از خرده فروشان در ایالات متحده و NPD گزارش اواسط 40 درصد سال بیش از سال افزایش در واحد فروش از ویندوز لپ تاپ Chromebook است.

مایکروسافت همچنین گزارش افزایش تقاضا برای رایانه های شخصی در آخرین آن درآمد در ماه آوریل و به طور کلی پرش در ویندوز استفاده است. "کامپیوتر بازگشت" شوخی Jared Spataro رئیس 365 مایکروسافت در مصاحبه ای با The Verge در ابتدای بیماری همه گیر. "مردم شناخت... تلاش برای استفاده از یک آی پد به کار از خانه است که نمی خوای کار می کنند. که کامپیوتر, فاکتور شکل بزرگ است و شما می توانید ببینید که داده ها را در همه چیز از زنجیره تامین و آنچه اتفاق می افتد با دستگاه."

مایکروسافت نیز تنظیم آن ویندوز 10X قصد دارد با تشکر از همه گیر. این 10X سیستم عامل نوع در حال حاضر خواهد شد پس از رسیدن سنتی در تک روی صفحه نمایش دستگاه لپ تاپ ، مایکروسافت تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای معرفی ویندوز 10 بر روی صفحه نمایش دو دستگاه اما همه گیر منتقل شده این شرکت در اولویت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن