شرکت های فن آوری' از خانه کار می کنند سیاست های برخی از کارگران آماده به فرار دره سیلیکون

زنده در دره سیلیکون به اندازه کافی بلند و کسی به شما خواهد گفت که این حزب است. تا آنجا که من می توانم بگویم ای

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

زنده در دره سیلیکون به اندازه کافی بلند و کسی به شما خواهد گفت که این حزب است. تا آنجا که من می توانم بگویم این پدیده قدمت آن حداقل به سال 1874. به عنوان پیتر Hartlaub بازگو سال گذشته در سان فرانسیسکو کرونیکلبر این مناسبت یک نویسنده برای واشنگتن پست اعلام کرد که سن فرانسیسکو شکسته بود قلب او بود که برای اولین بار یک شهروند تاسف منطقه از بین رفت شکوه روز. (دلیل شهروند heartbreak: ساخت و ساز از هتل قصر که او به عنوان بیش از حد بلند و سوختگی در این افق در 120 فوت است.)

سان فرانسیسکو و اطراف آن tech hub ادامه به مرگ از آنجایی که اکثر چشمگیری در طول دات کام, تصادف, اما قطعا به خوبی قبل از آن بیش از حد. (در اینجا از طریق Andreessen Horowitz, شریک دیوید Ulevitch است که بنیانگذار زمانی غول جستجو AltaVista اعلام کرد که دره سیلیکون مرده بود در سال 1993. "هزینه مسکن و فضای اداری است spiraled خارج از کنترل پل فلاهرتی نوشت. در سال 1993.)

اما پس از آن دوباره, سان فرانسیسکو, واقعا اتحاد در حالت بحران در دهه گذشته به لطف منطقه ای امتناع ساخت مسکن مناسب. و در حال حاضر آن را یکی دیگر از بحران جهانی به نگرانی در مورد: COVID-19 همه گیر است که upending برنامه ها و انتظارات همه جا — اما به خصوص برای افرادی که تنها نیاز به یک لپ تاپ و اتصال Wi-Fi به مولد و بنابراین می تواند به راحتی حرکت به دور.

این شده است با تشویق به شرکت های فن آوری خود را. اول گوگل, کارکنان گفته آنها می تواند همچنان به کار از خانه تا ژوئن. سپس Facebook گفت: کارکنان آنها می تواند کار از خانه از طریق پایان سال 2020 است. و سپس در نهایت این هفته توییتر گفت: چه هر کس تا به حال شده فکر کردن به هر حال فقط گفت: کارکنان آنها می توانید از خانه کار می کنند به طور نامحدود portending این روز با شکوه در آینده زمانی که این شرکت مجبور خواهد شد به آن اذعان کرده است صدها نفر از کارکنان در حقوق و دستمزد که نمی نشان داد تا برای سال. (باید توجه داشته باشید که من این شوخی در توییتر که این شرکت حقوق و دستمزد مدیر عهد نه اجازه دهید این اتفاق می افتد.)

اما به عنوان یک نتیجه از هفته گذشته WFH شور بیشتر فرصت طلب ساکنان دره سیلیکون در حال شروع به فکر می کنم در مورد فرصت های آربیتراژ. آن است که به خصوص طرح پیچیده به کار کردن. شما خود را در اواسط شش رقم منطقه خلیج حقوق و دستمزد و لپ تاپ خود را. شما کوچ کردن با خانواده خود به حومه شهر یا کوه یا ساحل. شاید شما به سادگی سوار کردن دوران سخت وجود دارد شاید شما باقی بماند برای همیشه. در حال حاضر در تعطیلات آخر هفته و خارج از دست زوم تماس دوستان در حال توطئه متقابل کشور حرکت می کند — شاید فقط برای چند ماه دیگر شاید. ضرب تجارب خود را با چند هزار نفر و این بار Silicon Valley واقعا ممکن است پیدا کردن خود را برای همیشه لطفا برای تغییر.

در بلومبرگسارا Frier مذاکرات به برخی از مردمی با توجه به پرش.

Sachin دهار فکر کرد که او و نامزدش به حال یک معامله بزرگ پرداخت $2,650 در هر ماه برای یک خوابه برای اجاره در جنوب سان فرانسیسکو کوتاه رفت و آمد از Facebook Inc.'s دفاتر در منلو پارک که در آن او کار می کند. اما زمانی که شرکت های شبکه های اجتماعی اعلام کرد که اکثر کارکنان خواهد بود کار از خانه تا پایان سال را محاسبه تغییر کرده است. "آن را می سازد هیچ حس به پرداخت منطقه خلیج اجاره اگر ما می توانید کسب درآمد حقوق و دستمزد ما زندگی در جای دیگر می گوید:" دهار, 25, که در حال حاضر با این نسخهها کار از راه دور برای نیویورک تبلیغات راه اندازی. آنها با توجه به حرکت به هاوایی—یا واقعا به صرفه جویی در پول در جایی در مناطق روستایی ایالات متحده

دیلن Hecklau است که تفکر در امتداد خطوط همان. او ad-tech کارفرما Jelli Inc., بود مشکوک در مورد اجازه دادن به مردم از خانه کار می کنند قبل از همه گیر رسید. در حال حاضر که کارکنان باید ثابت مولد نگرش خود را تغییر کرده است. Hecklau, 32, برنامه ریزی برای پول او را صرف در یک دریاچه تاهو خانه تعطیلات و پرداخت در یک خانه دائمی در ساکرامنتو خود را رها کردن $از 3200-یک-ماه اجاره در سان فرانسیسکو. "با هیچ چیز نگه داشتن من در اینجا نمی توانم توجیه پرداخت اجاره بها قیمت," او می گوید.

البته این فقط کارهایی که فریب مردم به سان فرانسیسکو: این رستوران تفریحات شبانه های تیم های ورزشی دیگر امکانات فرهنگی. با این همه توقیف برای آینده قابل پیش بینی های شهر از دست می دهد بسیاری از درخواست تجدید نظر خود را.

اگر شرکت های فن آوری شدند مشتاق به نگه داشتن کارگران نزدیک آنها ممکن است تشویق آنها اساسا re-thinking دفاتر در راه است که آنها را جذاب تر. برخی بر این باورند که COVID-19 که گسترش به راحتی در میان افرادی که در تماس نزدیک با یکدیگر برای مدت طولانی ممکن است به معنای پایان طرح باز ،

اما خواندن اوایل ایده های در مورد چگونه به کارکنان بازگشت به کار همه گیر به نظر می رسد هرالد پایان خیلی بیشتر. تراشه برش و سوزان Vranica بررسی برنامه ای برای بازگشایی دفاتر در سراسر جهان در پیش بینی با محدودیت های, کاهش, و آنچه آنها توصیف صدای کمتر مانند دفاتر و بیشتر شبیه به اتاق های شکنجه برای کارگران یقه سفید. در اینجا آنها در وال استریت ژورنال:

آسانسور ممکن است تنها یک نفر در یک زمان. میز بار محکم بسته بندی شده در طرح طبقه باز خواهد شد گسترش از هم جدا با برخی پوشش های پلاستیکی سپر و صندلی بالای یکبار مصرف پد برای گرفتن میکروب ها. آبجو شیپور خاموشی میان وعده ظروف قهوه و کافه و استادانه ورزشگاه و دوش است که پس از نصب بالا-دلار یقه سفید محیط جدا خواهد شد و به احتمال زیاد باقی می ماند بسته به جلوگیری از گسترش coronavirus. بسیاری از تغییرات نخواهد رفت تا زمانی که این ویروس می کند. [...]

McCann دفتر نیویورک را بار و کافه تریا برای بقیه سال 2020 است. در عوض این شرکت دستور داده است ده ها تن از مایکروویو و یخچال و فریزر تا مردم را می توانید در ناهار خود را. لوازم را در سینه های بزرگ, آشپزخانه, مناطق بودن بنا در هر طبقه. هیچ کس نمی خواهد نیاز به یک آسانسور برای دسترسی به مواد غذایی و هر کس می تواند انتظار می رود برای استفاده از تمیز کردن وسایل مستقر در این نزدیکی هست برای پاک کردن جمعی از دکمه ها و دستگیره درب.

البته برخی از کارگران نیاز به چوب به دفتر مرکزی شرکت به سرور و دیگر زیرساخت های فیزیکی در حال اجرا بزرگ شرکت های اینترنتی. اما با توجه به این حجم از نیروی کار در تکنولوژی غول های مثل اپل و گوگل و Facebook این تیم به مقدار اسکلت خدمه است. Facebook در طول تاریخ پرداخت جدید استخدام 10000 $جایزه به زندگی در نزدیکی دفتر. اما چه کسی می خواهد برای رفتن به یک دفتر مانند آنهایی که در بالا توضیح داده شد?

با تکنولوژی بیشتر کارگران آماده سازی به سر تپه غول تکنولوژی می تواند بسیار به تجدید نظر: حفظ بهره وری, خلاقیت, دفتر فرهنگ, تنوع و شمول; مصرف گسترده تر مشاهده استخدام; و به ناچار کاهش حقوق برای کسانی که زندگی در خارج از شعاع انفجار از منطقه خلیج بحران مسکن. چگونه بسیاری از مردم واقعا فرار از منطقه خلیج در سال آینده ؟ خواهد دره سیلیکون در نهایت زخمی در شیوه ای است که بسیاری از منتقدان به مدت طولانی پیش بینی شده?

در این مرحله اولیه از این بیماری همه گیر پاسخ این است که هنوز هم ناشناخته. اما از این هفته آن است که دیگر غیر قابل تصور است.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

⬇️ یک آمازون کارگر انبار در یک مرکز در اینوود نیویورک درگذشت از COVID-19 ششم شناخته شده مورد یک کارمند به مرگ fromthe بیماری همه گیر. (آنی پالمر / CNBC)

⬇️ آمازون, هدفو Kroger همه rescinding $2 افزایش داده شده به کارگران قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (Anders Melin و بن Steverman / بلومبرگ)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,397,700

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 84,100

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 73,218

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 1,065,592

موارد گزارش شده در نیویورک: 345,828

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,258,907

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 141,560

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 441,450

موارد گزارش شده در ایلینوی: 84,874

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 489,359

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

Infinite نکرده خوب در وعده خود را به کمیسیون تجارت فدرال برای حفاظت از حریم خصوصی کودکان در این سرویس با توجه به یک ائتلاف از 20 کودکان و گروه های مصرف کننده. به عنوان بخشی از قرارداد این شرکت گفت: این امر پاک کردن اطلاعات شخصی از کودکان زیر سن 13. شکایت مدعی این شرکت انجام نشده است. در اینجا ناتاشا خواننده در نیویورک تایمز:

این گروه همچنین شناسایی مشکلات با تایید سن برای کاربران جوانتر. در سال گذشته برنامه راه اندازی یک سرویس برای کودکان زیر 13 Infinite برای کاربران که آنها را مانع از ارسال ویدئوها می کند و جمع آوری اطلاعات شخصی خود را. اما این شکایت گفت: یک کودک که در ابتدا برای ثبت نام یک Infinite حساب برای کاربران می تواند بلافاصله آن را حذف کنید و ثبت نام برای بیش از 13 حساب در همان دستگاه تلفن همراه به سادگی با استفاده از جعلی و تاریخ تولد.

سنا رای به reauthorize آزادی عمل آوردن نظارت در لایحه نزدیک به تبدیل شدن به قانون است. قانونگذاران نیز به ضرب گلوله یک پیشنهاد است که باید محدود ضمانت مجموعه ای از جستجو در اینترنت و مرور وب داده است. (Adi رابرتسون / آستانه)

فرانسه در حال حرکت است به جلو با آن بحث فن آوری مالیات پس از ارائه به تاخیر انداختن آن در اوایل این سال است. این قانون نیاز به شرکت های فن آوری به پرداخت 3 درصد مالیات بر مجموع درآمد سالانه تولید شده توسط ارائه خدمات به کاربران است. وزیر اقتصاد اشاره کرد که شرکت های فن آوری در حال انجام بهتر و بیشتر در طول coronavirus بحران است. (Leigh, Thomas / فردا نیوز)

آمازون است که تحت پیگرد دو شرکت به صورت "گسترده پشتیبانی فنی تقلب" وی از سوی مامورین که آنها فریب کاربران جدید اکو بلندگو به پرداخت پول برای ادعا پشتیبانی فنی. این طرح طراحی شده است برای متقاعد کردن مردم با آنها مواجه بودند خسته کننده مشکلات فنی. (تاد اسقف / GeekWire)

آمازون است که بی سر و صدا مبارزه جدید تشخیص صورت قانون در پورتلند اورگان است. این قانون پیشنهادی را آشکار ممنوعیت استفاده از تکنولوژی توسط دولت و نهادهای خصوصی و تهدید طیف وسیعی از کسب و کار است که فروش و استفاده از تکنولوژی در این شهر است. (کیت کی / OneZero)

ناقص شرکت که مقر آن در مالزی است فروش ماسک صورت شدید در قیمت های متورم از طریق تبلیغات در Facebook. این پلت فرم اجتماعی را ممنوع کرده است ماسک, تبلیغات, اما قوانین باید سخت است برای به اجرا درآوردن. (Craig سیلورمن / BuzzFeed)

محققان در دانشگاه استنفورد منتشر شده یک مطالعه گفت که coronavirus تنها ممکن است به عنوان کشنده به عنوان آنفولانزای فصلی. این مطالعه به طور گسترده ای مورد انتقاد دانشگاهیان اما هنوز هم به دست آورد کشش در میان جناح راست گروه های معترض اجتماعی فاصله گرفته است. (Aleszu Bajak و جف هاو / نیویورک تایمز)

آمریکا, تئوری های توطئه مانند QAnon در حال ورود به یک مرحله جدید و خطرناکی: یکی این است که اساسا مذهبی در طبیعت است. در اینجا که در آن QAnon از آمد و به همین دلیل آن را احتمالا نمی خواهید به دور در هر زمان به زودی. بخشی از یک بسته جدید از اقیانوس اطلس در حال افزایش است از تئوری های توطئه در ایالات متحده است. (آدرین LaFrance / اطلس)

یک قطعه جدید از اطلاعات غلط در مورد COVID-19 در حال گسترش است: که ترس از همه گیر هستند و پر از شکوفه چرا که در سال 1969 به وودستاک جشنواره موسیقی برگزار شد و طی یک آنفولانزای همه گیر. (رایان Broderick / BuzzFeed)

سینتیا Hogan, اپل , معاون رئیس جمهور برای سیاست عمومی است که خروج این شرکت پس از شنود گذاشته شده توسط بایدن کمپین معاون ریاست جمهوری انتخاب کمیته. (مارگارت هاردینگ مک گیل / Axios)

خدمات پستی ایالات متحده است که بی سر و صدا بررسی آن بسته تحویل قراردادهای هفته قبل از جمهوری اهدا می شود postmaster به طور کلی. در میان چیزهای دیگر, خدمات پستی است که انتظار می رود به بازبینی آنچه در آن اتهامات آمازون برای حمل بسته است. (یعقوب Bogage و جاش Dawsey / واشنگتن پست)

صنعت

Facebook توسط teaming تا با برخی از بزرگترین حامل مخابرات از جمله تلفن همراه چین با مسئولیت محدود. برای ساخت یک لوله زیر دریای کابل به کمک بیشتری را به اینترنت قابل اعتماد در سراسر آفریقا. این پروژه را با هزینه کمتر از $1 میلیارد. آنجلینا Rascouet, لونی Prinsloo و توماس مهر در مهر باید داستان:

Facebook به مدت طولانی سعی در مسابقه منجر به بهبود اتصال در آفریقا در تلاش برای استفاده از یک جمعیت جوان بیشتر اتصال و افزایش در دسترس بودن و قیمت از گوشی های هوشمند است. اجتماعی ایالات متحده-رسانه های غول پیکر, اقدام به راه اندازی یک ماهواره در سال 2016 به پرتو سیگنال در سراسر این قاره اما SpaceX موشک حامل تکنولوژی منفجر کرد در این گفتوگو.

گوگل اعلام کرد خود را در زیر دریای کابل اتصال اروپا به آفریقا در سال گذشته با استفاده از یک مسیر پایین سواحل غرب است.

طرفداران استفاده از زوم برای ارتباط با مردم آنها هرگز قبل از ملاقات. طرفداران شده اند میزبانی گوش دادن احزاب, سازمان دیده بان احزاب گر چه هنر, گروه, باشگاه کتاب و مجازی کنسرت های آنلاین با استفاده از ویدئو کنفرانس نرم افزار. (علیه چودری / آستانه)

با گذار از اقتصاد پایین سازندگان در حال تبدیل شدن به OnlyFans به عنوان یک راه برای کسب درآمد در طول بیماری همه گیر. آنچه که برای آنلاین حرفه ای کارگران جنسی? (کلر فراز / Elle)

سابقگوگل کارمند و QAnon فن کمک کرد "Plandemic" به ویروسی. او گذاشته او را به طرح جودی Mikovits معروف در یک لیست نشده یوتیوب تصویری از ماه گذشته. او همچنین دارای روابط عمیق به ضد vaxx جهان است. (آنا Merlan / معاون)

عبور از حیوانات به برخی از 2020 بهترین اواخر شب نشان می دهد بحث. آن را ایجاد کرده است چه Stephen Colbert, جیمی کیمل و جیمی فالون نمی: زندگی مجموعه ای کامل با موسیقی مهمان کمدین و شخصیت های جمع آوری شده در یک اتاق. (مگان Farokhmanesh / آستانه)

هفته گذشته الفبای برنامه های رها شده به صورت تجربی شهر هوشمند در تورنتو است. پروژه پژواک یک شکست خورده sci-fi مدینه فاضله در مینه سوتا یک پروژه تصور توسط یک اقیانوس شناس و طنز-نوار هنرمند. (Adi رابرتسون / آستانه)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان HBO با دوستان با استفاده از Scener, می دهد که مشترکان توانایی به تماشای تلویزیون با هم. آنلاین ویدیو چت ابزار در حال حاضر مقابله با Netflix به مردم اجازه می دهد به تماشای فیلم و نشان می دهد با دوستان.

گوش دادن به اولین قسمت از آخرین بایگانی پادکست جدید از درخشان مورخ و نیویورکر نویسنده جیل Lepore. سری' هدف این است که برای پاسخ به این سوال که کشته شدند ،

گوش دادن به تریلر برای رونق/مجسمه نیم تنه: HQ چیزهای بی اهمیت پادکست جدید از رینگر در مورد ظهور و سقوط یک بار-داغ مسابقه نشان می دهد. قسمت اول قطره به زودی.

دانلود Grand Theft Auto V به صورت رایگان در حماسه بازی فروشگاه. فروشگاه buckled تحت وزن از محبوبیت روز پنج شنبه اما این بازی رایگان از طریق مه 21.

سازمان دیده بان شکسپیر در پارک تولید Much Ado About Nothing. که نیویورک تایمز به آن دیوانه در سال گذشته و آن را در حال حاضر می تواند دیده می شود به صورت رایگان در PBS.org.

کسانی که خوب توییتهایی

و در نهایت...

در نیویورکرجرمی Beiler تصور مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس نوشتن یک نامه با عنوان "اکنون زمان برای گرامی داشتن چیزهای کوچک."

در آمازون ما گفت. آن می رود "بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر gimme gimme gimme gimme gimme بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر می آیند در اینجا و نزدیک درب ست من می خواهم آن را انجام شده امروز ست بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر است."

توصیه من به شما: حتی اگر شما گیر در خانه سعی کنید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر. بیشتر به گرامی داشتن بیشتر برای یادگیری بیشتر به کشف. یک سرگرمی جدید. پرواز هواپیماهای بدون سرنشین خود را به ابر و ببینید اگر شما می توانید آن را پیدا کنید. سو کسی که نمی باید از این منابع به شرکت. غرق یک قایق بادبانی فقط به تماشای چگونه آب چرخش. خود بگویید V. P. توزیع برای کشتن یک گاو و ببینید که اگر او شما در واقع آن را انجام دهد. اگر شما هنوز هم یک کمی هم بزنید دیوانه چرا ماندن در یک متفاوت از خانه های خود را هر شب از هفته ؟ همه ما رو به اینجا خلاق.

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و خود را به سان فرانسیسکو فرار طرح: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن