کار مرمت بناهای تاریخی Madikeri: HC خودداری ASI از اتهام خدمات وضع در دولت ایالتی 88801100011088 <strong>بنگالورو</strong>: در یک قضاوت قابل توجه در مورد کار مرمت بناهای تاریخی در Madikeri در <strong>منطقه Kodagu، </strong>دادگاه عالی کارناتاکا روز دوشنبه به بررسی باستان شناسی هند (ASI) هدایت کرد تا کار مرمت دائمی قلعه باستانی، محوطه کاخ و مقبره ها (گادوج) پادشاهان کوداگو در شهر مادیکری، مقر ولسوالی کوداگو را به عهده گیرد، در حالی که همچنین از آن می خواهد که هزینه خدمات را به دولت ایالتی برای انجام کار وضع کند. نیمکت بخش دادگاه عالی، شامل رئیس دادگستری Abhay Shreeniwas اوکا و عدالت Ashok S. کیناگی که در سال ۲۰۱۷ صدای پیل را شنید که توسط جی اس ویروپاکشایا، افسر بازنشسته IAS و یکی از ساکنان کودلیپت در سوموارپت تالوک در ولسوالی کوداگو در سال ۲۰۱۷ تشکیل شده بود، به معاون کمیساریای کوداگو هدایت کرد تا افسری را که زیر رتبه دستیار کمیسر نیست معرفی کند تا به طور مکرر از محل بناهای تاریخی بازدید کند. دستور افسر به تعیین می شود تا موضوع را با ASI اگر او / او در می یابد که کار به عنوان در هر دلار آمریکا انجام نمی شود (گزارش پروژه دقیق) ، نیمکت همچنین هدایت کرد که دستیار کمیساریا باید یک گزارش با توجه به وضعیت کار اضطراری و همچنین وضعیت مرمت عمده و یا تعمیر آثار ارائه دهد. با مشاهده اینکه اهمیت زیادی دارد که کار گفته شده به صورت کارآمد، درست و تسریع آمیز انجام می شود چرا که وظیفه ASI است تا اطمینان حاصل شود که بناهای حفاظت شده ترمیم و نگهداری می شوند، نیمکت HC ASI را هدایت کرد تا تمام کارهای اضطراری را ظرف ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ تکمیل کند. در مورد مسئله اتهام خدمات، دادگاه ASI را که به اتهام خدمات ۲۳٫۷ درصدی به دولت ایالتی فکر کرده بود، هدایت کرد، نه اینکه هزینه خدمات را برای انجام کار مرمت یا تعمیر وضع کند. نیمکت با اشاره به این که هیچ توجیهی در همه برای ASI به وضع هزینه خدمات به دولت ایالتی وجود دارد، نیمکت برگزار شد که ASI توانمند نیست و همچنین حق جمع آوری هزینه خدمات از دولت ایالتی را ندارد. دادخواست دهنده J.S. Virupakshaiah، در PIL خود (دادخواهی منافع عمومی)، ادعا کرده بود که به جای حفظ بناهای تاریخی حفاظت شده، دولت ایالتی در حال اداره دفاتر خود را در محل کاخ بوده است. با این حال، در طول جلسه دادرسی PIL، اداره منطقه دفاتر اداره رفاه اجتماعی، اداره سوابق زمین و کتابخانه منطقه ای را از محوطه کاخ باستانی خالی کرد و محل را به ASI تحویل داده بود. همچنین، به دنبال جهت دادگاه هر از چندی، دولت ایالتی Rs.10.76 کرور برای آثار دائمی به عنوان در دلار آمریکا منتشر شده است.

بنگالورو: در یک قضاوت قابل توجه در مورد کار مرمت بناهای تاریخی در مادیکری در منطقه کوداگو، دادگاه عالی کارناتا

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

بنگالورو: در یک قضاوت قابل توجه در مورد کار مرمت بناهای تاریخی در مادیکری در منطقه کوداگو، دادگاه عالی کارناتاکا روز دوشنبه به بررسی باستان شناسی هند (ASI) هدایت کرد تا کار مرمت دائمی قلعه باستانی، محوطه کاخ و مقبره ها (گادوج) پادشاهان کوداگو در شهر مادیکری، مقر منطقه کوداگو را، در حالی که...

کار مرمت از بناهای تاریخی Madikeri: HC خودداری ASI از اتهام خدمات وضع در دولت ایالتی برای اولین بار در ستاره Mysore ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن