میسور دانشگاه به درخواست برای اجازه دادن به ادامه آموزش از راه دور: معاونت

میسور/Mysuru: دانشگاه میسور (UoM) معاونت پروفسور G. Hemantha کومار گفت که دانشگاه درخواست تجدید نظر به دولت اج

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دانشگاه میسور (UoM) معاونت پروفسور G. Hemantha کومار گفت که دانشگاه درخواست تجدید نظر به دولت اجازه برای ادامه موجود در آموزش از راه دور دوره های اجرا شده توسط آن است.

ریاست علمی دانشگاه در جلسه شورای Vijnana Bhavan در Manasagangothri دیروز ، Hemantha کومار گفت که دولت به کارگردانی UoM برای جلوگیری تازه پذیرش برای دوره آموزش راه دور و برای تکمیل تحصیلی برنامه درسی تنها دانش آموزانی که در حال حاضر ثبت نام برای این دوره.

"Kuvempu دانشگاه در حال حاضر به دادگاه تجدید نظر دولت به تجدید نظر خود را سفارش دهید. ما بیش از حد توضیح خواهد داد که ما همان موضع به دولت," او گفت:.

اشاره به این که UoM را به اطلاع دولت آن است که در حال اجرا دوره های دیگر بیش از آن مجاز توسط UGC او گفت که اگر دولت اجازه نمی دهد که تداوم آموزش از راه دور دوره های پس از آن دانشگاه را اداره مکاتبات آموزش و پرورش فکر می کنم از تبدیل تمام آن دوره را به دوره های آنلاین.

دوره های آنلاین به دوباره آغاز شده

بیان کرد که دوره های آنلاین متوقف شد پس از UGC جهت ، Hemantha کومار گفت که UGC شده است دوباره ارسال پیشنهاد برای شروع مجدد از دوره های آنلاین و امید است که UGC خواهد اجازه بدهد.

و اشاره کرد که UoM غرفه 27 در ملی نهادی رتبه بندی چارچوب (NIRF) گفت: UGC گفته است که این دانشگاه که در حال رتبه بندی در 100 نیاز نیست که به آن اجازه برای ارائه کلاس های آنلاین.

تاکید مزایای دوره های آنلاین, VC گفت که این دانشگاه دوره های آنلاین اگر معرفی خواهد رسیدن به هزاران نفر از دانش آموزان در سراسر جهان و نیز کمک خواهد کرد که این دانشگاه در تولید درآمد بیشتر.

دیگر عمده تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای شامل ارسال یک پیشنهاد به دولت برای دنبال re-معرفی M. Phil دوره با برخی از تغییرات در قوانین کاهش دوره وصول مدت از این موجود 3 سال به 2 سال با معرفی جدید درسی تنظیم وقف سری سخنرانی به نام پروفسور Y. S. Siddegowda در کار اجتماعی وزارت فرمت خودمختار وضعیت نه دانشگاه برای مدت یک سال تحصیلی و اعطای خودمختاری برای یکی از کالج های بیشتر.

نه دانشگاه می شود که فرمت استقلال هستند: Maharani علم کالج برای زنان, JSS هنر و علم و تجارت, کالج, JSS زنان, کالج, Saraswathipuram, SBRR Mahajana کلاس اول, کالج سنت فیلومنا در دانشگاه Bannimantap دولتی, کلاس اول, کالج برای مردان مندیا دولتی, کلاس اول, کالج برای زنان مندیا دولت, هنر و علم در دانشگاه و بعد از فارغ التحصیل مرکز حسن و حسن دولت علم ، همچنین Bharathi کالج در K. M. Doddi در Maddur Taluk داده خواهد شد استقلال.

شورای علمی نیز تصمیم به برگزاری جداگانه آزمون در شرایطی اجتناب ناپذیر برای دانش آموزانی که بخشی از NCC NSS و فعالیت های ورزشی و برای پر کردن پست های تدریس در این دانشگاه از طریق کارناتاکا بررسی قدرت (KEA).

ثبت پروفسور R. Shivappa و اعضای شورای علمی در جلسه حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن