JD(ع) MLA خواسته انداختن MyMUL روند استخدام

میسور/Mysuru: متهم منطقه وزیر S. T. Somashekar از رکوع به فشار اجازه می دهد MyMUL استخدام روند را ادامه دهد با

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

میسور/Mysuru: متهم منطقه وزیر S. T. Somashekar از رکوع به فشار اجازه می دهد MyMUL استخدام روند را ادامه دهد با وجود فساد, K. R. نگر JD(ع) MLA S. R. ماهش خواستار لغو از کل فرایند استخدام و در نتیجه ارائه عدالت به مستحق داوطلبانی که در حال نگه داشته است.

پرداختن سوم خود را فشار دهید در دیدار دو هفته در ادعایی MyMUL استخدام کلاهبرداری در نزدیکی Ramavilas جاده اینجا دیروز ماهش که همچنین وزیر سابق گفت که تصدی فعلی MyMUL هیئت مدیره برنامه ریزی شده است تا پایان سپتامبر. 13, 2020. با تصدی نقشه کشی به این Mysuru معاون کمیسر با ارسال نامه ای به همکاری بخش درخواست آن را برای نوشتن به تعاونی انتخابات اقتدار به دنبال انتصاب یک افسر اداری به عنوان یک قاعده وجود دارد که باعث می شود آن را اجباری برای تمام تعاونی بدن به انتصاب یکی, که تحت نظارت انتخابات باید برگزار شود. همچنین هیچ استخدام باید توسط هیئت مدیره اگر از انقضای دوره تصدی کمتر از سه ماه او اشاره کرد.

نمایش یک کپی از این نامه ظاهرا نوشته شده توسط DC ماهش ادامه سخنرانی دراز وشدیداللحن خود در برابر MyMUL متهم شیر بدن از شایع سوء استفاده از قدرت و maladministration تحت دولت فعلی است.

شارژ منطقه وزیر S. T. Somashekar است که همکاری وزیر از عدم به جلوگیری از فساد و بی نظمی در MyMUL استخدام او تعجب که چرا وزیر سکوت کرده بود در مورد این مسئله.

متهم دولت برای نشان دادن بی اعتنایی مطلق برای حفظ شفافیت در استخدام او خواست Somashekar برای نجات MyMUL از چنگال فساد و قوم و خویش. او تصریح کرد که دولت باید بلافاصله قراضه کل استخدام به عنوان وجود دارد شایع بی نظمی در برگزاری آزمون کتبی و اعلام نتایج.

T. Narasipur MLA M. Ashwin کومار شهرستان JD(ع) رئیس جمهور K. T. Cheluvegowda منطقه رئیس جمهور Narasimhaswamy سابق Corporator K. V. Mallesh و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن