جانباز تراشه مهندس جیم کلر برگ اینتل پس از فقط دو سال

جانباز طراح تراشه جیم کلر اتحاد چپ اینتل پس از فقط دو سال در این شرکت است. اینتل گفت: کلر بود استعفا و موقعیت

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

جانباز طراح تراشه جیم کلر اتحاد چپ اینتل پس از فقط دو سال در این شرکت است. اینتل گفت: کلر بود استعفا و موقعیت خود را بلافاصله موثر با توجه به نامشخص "دلایل شخصی." کلر را به عنوان یک مشاور به این شرکت برای شش ماه برای صاف کردن دوره گذار گفت: Intel. موبایل's ایان Cutress گزارش می دهد که کلر خواهد بود مشاوره به طور انحصاری برای اینتل در آن زمان.

کلر یک صنعت کهنه که قبلا در اپل AMD و تسلا و دیده می شد به عنوان یک کلید برای استخدام Intel زمانی که او به عضویت این شرکت در مارس سال 2018 است. او قبلا در اپل A4 و A5 پردازنده (مورد استفاده در آی فون 4 و 4S بود) و همچنین سفارشی سیلیکون پشت تسلا ماشین خود رانندگی جاه طلبی.

موبایل گزارش می دهد که در حالی که در اینتل کلر مشغول به کار بود به ساده کردن شرکت سیلیکون فرایند توسعه در حالی که ایجاد سیستم عامل است که کمک خواهد کرد که این شرکت به ساخت محصولات آینده آن است.

در داخلی یادداشت منتشر شده توسط ایسنااینتل ارشد مهندسی افسر Murthy Renduchintala تشکر کلر برای کار خود را. "بسیاری از ما شاهد دست اول جیم ویژگی های قدرت در CPU طراحی و شور و شوق برای سیلیکون مهندسی," او نوشت. "من شخصا بسیار قدردانی تلاش های خود را برای کمک به ما در پیشبرد اینتل محصول رهبری است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن