کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه در حال آمدن است به سوئیچ در جولای

سوئیچ را در سال 2020 وارد زمین نگاه کرد تا کمی نازک, اما آن را فقط یک افزایش خوبی با اعلام کاغذ ماریو: اوریگام

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

سوئیچ را در سال 2020 وارد زمین نگاه کرد تا کمی نازک, اما آن را فقط یک افزایش خوبی با اعلام کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه. آن را نشانه این مجموعه را برای اولین بار بر روی سوئیچ و آن را راه اندازی در ژوئیه 17.

این کاغذ ماریو سری عرضه در N64 و متفاوت از سری اصلی با تمرکز بر کمدی و گاه به گاه RPG spinoff. اوریگامی پادشاه به نظر می رسد به جا بصورتی پایدار و محکم است که در کلاسیک کاغذ ماریو سبک جذاب papercraft و هنر به مراتب بیش از حد بسیاری از puns. این بازی همچنین شامل چه نینتندو به عنوان توصیف "یک حلقه جدید مبتنی بر سیستم مبارزه که به شما اجازه می دهد انعطاف پذیری خود را در پازل حل مهارت های خود را به خط پراکنده دشمنان و به حداکثر رساندن آسیب است." از نظر داستان اینجا است که چگونه نینتندو توصیف فرض:

ماریو چهره یکی از هیجان انگیز ترین چالش ها و در عین حال در کاغذ ماریو: اوریگامی شاه زمانی که خطرناک پادشاه Olly رها طرح خود را به برابر کل جهان است. فقط زمانی که مسائل نمی تواند او را محدود هلو شاهزاده خانم قلعه غول رنگی streamers ها و حمل و نقل آن به کوه های دور. او حتی تبدیل Bowser عوامل به خورده سربازان و خدمت آنها در خائنانه خود باعث.

اوریگامی پادشاه می پیوندد نسبتا نور ترکیب که شامل امثال Xenoblade تواریخ و شجاعانه به طور پیش فرض دوم. البته نینتندو در حال حاضر یک ضربه بزرگ در دست خود را با Animal Crossing: New Horizonsکه به فروش بیش از 13 میلیون نسخه و کمک به افزایش فروش سوئیچ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن