پیام های گوگل در حال حاضر اجازه می دهد شما پاسخ با از emoji واکنش

گوگل با اضافه کردن تعدادی از ویژگی های جدید به نرم افزار پیام برای اندروید, از جمله توانایی برای پاسخ به پیام

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

گوگل با اضافه کردن تعدادی از ویژگی های جدید به نرم افزار پیام برای اندروید, از جمله توانایی برای پاسخ به پیام با شکلک واکنش چیزی است که مدت طولانی است که در دسترس در دیگر برنامه های پیام رسانی مانند Facebook Messenger و iOS ساخته شده است در برنامه پیام. این ویژگی برای اولین بار خال در تست ممکن است اما گوگل در حال حاضر رسما نورد آن را به عنوان بخشی از آخرین نسخه آن برنامه پیام.

برای استفاده از emoji واکنش فقط ضربه بزنید و نگه دارید پیام شما می خواهید به واکنش نشان می دهند و یک لیست کوتاه از شکلک متحرک پاپ است که شما می توانید انتخاب کنید از. شما تنها قادر به استفاده از emoji واکنش اگر شما RCS چت, روشن,, اما.

در اینجا GIF از گوگل نشان میدهد که چگونه به استفاده از emoji واکنش و چه emoji خواهد شد مانند نگاه:

گوگل همچنین اضافه کردن ویژگی های جدید برای پاسخ هوشمند که در حال حاضر به طور خودکار نشان می دهد پتانسیل پاسخ شما: می توانید آن را در حال حاضر نشان می دهد emoji پوستر در علاوه بر این به فقط متن. در حال حاضر اگر چه این ویژگی است که تنها در دسترس در زبان انگلیسی با توجه به گوگل.

نگاهی به در چگونه این ویژگی کار می کند در این GIF از گوگل:

اگر متن یک شکلک یا دشنه فقط آن را قطع نمی, گوگل, اضافه کردن چند ابزار مفید برای کمک به شما در برقراری ارتباط و انتقال پیام از جمله یک ویدیو جدید تماس را فشار دهید شما می توانید شیر را مستقیما از متن گفتگو به گوگل Duo تماس تصویری و رسانه های ویرایشگر شما می توانید با استفاده از علامت تا عکس و به اشتراک گذاری آنها را داخل یک مکالمه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن