شهروند ارشد که در حال بهبود از COVID-19 می میرد از حمله قلبی

میسور/Mysuru: 72 سال (P-273) که در حال بهبود از COVID-19گذشت روز پنج شنبه پس از یک حمله قلبی. مرحوم ساکن Nazar

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: 72 سال (P-273) که در حال بهبود از COVID-19گذشت روز پنج شنبه پس از یک حمله قلبی.

مرحوم ساکن Nazarbad هر چند تا به حال بهبود از COVID-19 بود که مبتلا به بیماری های مرتبط با سن و بستری شد به یک بیمارستان خصوصی که در آن او گذشته خود را.

مرخص on Apr. 28

این مرد پس از بیماری شده بود به یک بیمارستان خصوصی و به عنوان او تا به حال علائم COVID-19 او در قرنطینه قرار گرفت و به COVID آزمون. به عنوان نتایج آزمون نشان داد مثبت او در نظر گرفته شد به عنوان 'P-273' ساری (شدید تنفسی حاد بیماری) بیمار شد و در حال درمان است.

P-273 که پذیرفته شد در یک بیماری جدی در آوریل. 14 قرار گرفت ونتیلاتور و پس از پیشنهاد از پزشکان در مراقبتهای واحد COVID پزشکان بیمارستان ارائه جریان اکسیژن درمانی پس از آن او (P-273) بهبود به طور کامل در 14 روز و از بیمارستان مرخص شد, on May. 28.

بهداشت منطقه افسر (DHO) دکتر Venkatesh گفت که حتی پس از مرخص شدن از بیمارستان P-273 قرار داده شد خانه تحت قرنطینه و COVID آزمون نیز انجام شده چهار بار. تمام چهار گزارش تست منفی شد برای COVID-19 وی افزود: علاوه بر حاکی از این است که سلامت عمومی بررسی شد که انجام یک بار در دو روز.

P-273 بود که از COVID-19 شد مبتلا به پایین فشار خون و مشکلات تنفسی و بیماری های مرتبط با سن. به عنوان COVID آزمون تبدیل شده بود منفی او بستری شده در یک بیمارستان خصوصی بود و در حال درمان می شود, جایی که او در گذشت پس از یک حمله قلبی در روز پنج شنبه شب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن