صفحه اصلی جداسازی بیماران از راه دور نظارت از جدید DC دفتر

اختصاصی مرکز تماس رد تماس با ما; ساعت خانه و امکانات قرنطینه افراد توسط M. T. Yogesh کومار میسور/Mysuru: در

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

اختصاصی مرکز تماس رد تماس با ما; ساعت خانه و امکانات قرنطینه افراد

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: در تلاش خود را برای تقویت تماس با ردیابی ورزش به کمک شامل گسترش سریع COVID-19 و نظارت بر بیمارانی که در خانه قرنطینه به عنوان در هر دستورالعمل جدید صادر شده توسط وزارت امور خارجه دولت Mysuru دولت های منطقه راه اندازی تله مانیتورینگ سیستم اختصاص داده شده که در آن کارکنان دولت به طور منظم نظارت بر سلامت بیمار پیشرفت است.

اختصاصی تماس با ردیابی تماس با مرکز نیز ایجاد شده که در آن کارکنان دولت با ردیابی تماس تاریخچه از Coronavirus-بیماران آلوده و نیز تضمین این که صفحه اصلی و مرکز قرنطینه هنجارهای نقض نیست.

در حالی که تله مانیتورینگ سیستم برای نظارت از راه دور راه اندازی شده است در جدید معاون کمیساریای در Siddarthanagar تماس ردیابی تماس با مرکز راه اندازی شده است در دفتر کاخ میسور هیئت مدیره. این تیم که در آثار اولیه و ثانویه اطلاعات تماس COVID-19 مثبت بیماران شده است معطوف به DC جدید دفتر منطقه سلامت در Nazarbad.

متمرکز اعضای حیاتی و موثر بدن و سیستم مانیتورینگ

تله مانیتورینگ سیستم متمرکز اعضای حیاتی و موثر بدن نظارت سیستم است که اجازه خواهد داد که کارگران خط مقدم برای نظارت بر چندین بيماران تحت صفحه اصلی قرنطینه به طور همزمان از یک محل مرکزی. همانطور که از شب گذشته, وجود بیش از 78 بيمار جدا شده و در خانه و 10-عضو تیم مشاوره تشکیل شده در جولای 8 برای نظارت بر خود را روز به روز فعالیت ها و سلامت.

Mysuru DC Abhiram G. Sankar دیروز به خبرنگاران گفت که کسانی که جدا شده و در خانه ها و خود سرپرست هستند توصیه شده توسط تیم دور ساعت. "اطلاعات جمع آوری شده است سه بار در روز بر روی بیمار, بیماری, co-morbidities و بیمار اشتها و سایر شرایط پزشکی و گردآوری اطلاعات در حال ارسال به پزشکان برای مشاوره پزشکی. همان است که منتقل به بیمار سرپرست و تنها در صورتی که وضعیت بیمار جدی است فرد خواهد بود معطوف به تعیین بیمارستان," او گفت:.

از طریق تماس با مرکز تمام قرنطینه مردم به نام و پرسش و پاسخ را قادر می سازد که تیم پزشکی به تجزیه و تحلیل نیازهای خود و تعیین اگر آنها به دنبال دستورالعمل. این تیم فراهم شده است گوشی های تلفن همراه و سیم کارت ها توسط دولت های منطقه است.

روانی-اجتماعی مشاوران

"بیماران و مسئولین بسیار تعاونی و ما انجام نقش روانی-اجتماعی مشاوران. ما را در مقابله با فشار روانی احساس توسط بیماران و مشاوره آنها را با تکرار اطمینان در سلامت خود را. بیمار بهبودی است و هدف نهایی ما و کار ما در این جهت" یکی از اعضای تیم گفت: ستاره میسور بود ، مواد غذایی و مدنی تامین بخش مشترک مدیر Shivanna است Dodol افسر از این تیم است.

تصویر نشان می دهد این تیم که عملکرد در تماس با ردیابی تماس با مرکز در دفتر کاخ میسور هیئت مدیره.

تعیین مخاطبین

تماس با ردیابی تماس با مرکز توابع از دفتر کاخ میسور هیئت مدیره. وجود دارد دو گروه با 10 عضو هر عملکرد در تماس با مرکز هر روز متناوب.

این کار مستلزم ردیابی تماس از هر COVID-19 بیمار مثبت, چگونه آنها ممکن است قرارداد عفونت مردم آنها ممکن است گسترش ویروس و مقابله با فشار روانی احساس توسط بیماران و یا کسانی که تحت قرنطینه.

"تماس با ردیابی شروع می شود با بیمار است. نقطه مرجع است فرد آلوده و ما به دیگران از طریق آنها. مردم که در سفر و ارتباط برقرار کردن با آنها نیاز به شناسایی شود. چالش این است که تعیین مخاطبین. نقشه برداری از سفر دشوار است با توجه به سفر تاریخ است. بقیه بستگی به حافظه بیمار گفت:" یک افسر که با این نسخهها کار در گروه.

علاوه بر این گوشی های از این افراد قرنطینه هستند ژئو-حصار (ردیابی توسط GPS) و اگر آنها حرکت خارج از مرکز قرنطینه و یا از خانه های خود, خودکار یک هشدار صادر شده است به مرکز تماس. "ما به این افراد هشدار می دهند و آنها را به سرمایه گذاری در خارج از خانه. در موارد شدید پلیس مطلع هستند به اقدام متخلفان" افسر گفت.

به طور متوسط یک نفر در تیم باعث می شود بیش از 300 تماس در هر روز و کل 10-عضو تیم باعث می شود بیش از 3 ، 000 تماس از 9.30 صبح تا 5 بعد از ظهر. بعد گزارش گردآوری در یک صفحه گسترده و ارسال به منطقه افسر بهداشت. تماس های ساخته شده در Mysuru مرزهای منطقه و مقامات از توسعه روستایی و Panchayat راج بخش کمیسر منطقه ای و MUDA ،

مرکز تماس تیم تحت نظارت V. N. Poornima منطقه هماهنگ Swachh بهارات ماموریت در Zilla Panchayat و معاون Tahsildar Girija. گره افسر Dr. M Krishnaraju معاون وزیر (توسعه) در Zilla Panchayat.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن