COVID-19 مراقبت از بیمار در بیمارستان راه آهن و راه آهن مربیان در شهرستان دولت دولت. به دنبال

میسور/Mysuru: با تعدادی از COVID-19 موارد مثبت رو به افزایش روز به روز در منطقه راه آهن بیمارستان در KRS جاده

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

میسور/Mysuru: با تعدادی از COVID-19 موارد مثبت رو به افزایش روز به روز در منطقه راه آهن بیمارستان در KRS جاده مخالف روپیه Ramakrishna آشرام شده آماده کردم برای درمان بیماران آلوده. نیز مربیان راه آهن در راه آهن کارگاه در Ashokapuram بیش از حد کردم آماده برای مراقبت از بیمار است.

جنوب غربی راه آهن (SWR) روابط عمومی افسر (PRO) پریا شتی گفت که اگر دولت به دنبال راه آهن تصمیم گرفته است تا اجازه دهد دولت های منطقه به استفاده از راه آهن بیمارستان در KRS جاده و راه آهن مربیان در Ashokapuram راه آهن کارگاه به عنوان COVID-19 درمانی است. پس از درخواست SWR است آماده بیمارستان راه آهن برای COVID -19 درمان و راه آهن مربیان در Ashokapuram راه آهن کارگاه تبدیل شده است که به عنوان مراکز مراقبت با تخت تسهیلات.

راه آهن مربیان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان جداسازی بخش, او گفت:, و اضافه کرد که این راه آهن است که همیشه آماده برای گسترش همه نوع حمایت از دولت برای مقابله با ویروس مرگبار است.

از راه آهن تا آماده در حدود 50 بخش در بیمارستان راه آهن برای COVID-19 بیمار درمان هدف با تمام امکانات لازم و پزشکان و پرستاران و پیراپزشکی و خانه نگه داشتن کارکنان آموزش دیده اند در مراقبت از بیمار است.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در اینجا DHO Dr. R. Venkatesh حال بازدید از بیمارستان در هفته سوم مارس. با بیمارستان رو آماده منطقه مقامات عرضه شده اند دست sanitisers, ماسک صورت محلول هیپوکلریت سدیم زیستی-پزشکی زباله کیسه PPE کیت هواکش کنکنترترس اکسیژن متمرکز تامین اکسیژن سیستم مکش واحد و دیگر تجهیزات ضروری است.

تا آنجا که راه آهن کارگاه نگران است و در مجموع 312 راه آهن مربیان از جمله 120 Mysuru تقسیم شده اند تبدیل به COVID-19 جداسازی بخش. هشت بیماران آلوده می تواند در درمان هر مربی (وسایل نقلیه). همه مربیان باید تخت, توالت, ونتیلاتور پزشکی, فروشگاه اتاق و یک اتاق استراحت.

اما دولت های منطقه با وجود آمادگی راه آهن هنوز به درخواست این گروه برای مصرف بیش از راه آهن و بیمارستان و راه آهن مربیان برای درمان COVID-19 عفونت.

در حال حاضر COVID-19 آلوده بیماران در حال درمان در تعیین بیمارستان در KRS جاده ها است.

دولت های منطقه گرفته ESI بیمارستان در KRS جاده تعطیل Vikram بیمارستان در Yadavagiri و تحصیلی جدید بلوک ساختمان از KSOU در Mandakalli به عنوان درمان های اضافی امکانات.

زودتر به زودی به عنوان این بیماری همه گیر را در ماه مارس دولت های منطقه بر گرفته بود از بین رفته B. M. بیمارستان در Hunsur جاده برای استفاده از آن به عنوان یک مرکز قرنطینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن