نمایش اصلی جدید طاووس ادامه وسواس ان بی سی با هواپیماهای ناپدید شده

چند بار ان بی سی یک برنامه تلویزیونی شامل هواپیما ایجاد خواهد کرد که به طور مرموزی در تلاش برای کپی کردن موفقی

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

چند بار ان بی سی یک برنامه تلویزیونی شامل هواپیما ایجاد خواهد کرد که به طور مرموزی در تلاش برای کپی کردن موفقیت از دست رفته ناپدید می شود؟ اگر تریلر برای سری طاووس آینده Departure اصلی خروج هر چیزی برای رفتن است ، پاسخ این است "حداقل سه بار در کمتر از یک دهه."

خروج، مجموعه ای کوچک شش قسمت هفدهم سپتامبر منتشر می شود، داستان پرواز شماره ۷۱۶ هواپیمای مسافربری را بازگو می کند که "به طور تکان دهنده ای" پرواز وسط پرواز را از بین می رود و باعث می شود تیمی از محققان سعی کنند قبل از ناپدید شدن هواپیمای دیگر، توطئه را از بین ببَرند. همچنین ممکن است کمی آشنا به نظر بیاید اگر شما در یک دهه و نیم اخیر در حال تماشای تلویزیون شبکه ای بوده اید.

در سال ۲۰۰۴، گمشده در ABC آغاز به کار کرد و داستان پرواز ۸۱۵ هواپیمایی اقیانوسی را تعریف کرد که طی یک پرواز معمول به هوای نازک یکه و بیداد می کند و در یک جزیره مرموز گرمسیری سقوط می کند و یک سریال تلویزیونی که به صورت انبوه موفق و پشت سر هم بود را لگد می زد و سال ها بر فرهنگ پاپ حکومت می کرد. Lost

از Lost دست رفته در ماه مه 2010 به پایان رسید، و The Eventفصل بعد، ان بی سی در حال حاضر به دنبال بلند کردن مخاطبان با رویداد ، به طور مشابه فلش بک ، متخاصم ، توطئه - لادن مجموعه تلویزیونی است که — احتمالا با تصادف کل -- به پایان می رسد اولین قسمت خود را با پرواز Avias ایرویز 514 ناپدید به هوای نازک. با وجود شباهت های آن به روش گمشده "نه نشان می دهد و نه بگویید" هنگامی که آن را به توضیح اسرار خود را در واقع آمد، رویداد تنها یک فصل تنها به طول انجامید قبل از لغو.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن