سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده به نظر می رسد نشت در دنیای واقعی تصاویر

عکس گفته نشان میدهد سامسونگ اعلام نشده توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده گذاشته شده توسط YouTuber جیمی تبل

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

عکس گفته نشان میدهد سامسونگ اعلام نشده توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده گذاشته شده توسط YouTuber جیمی تبلیغی است. این تصاویر می تواند برای اولین بار در زندگی واقعی نگاه اجمالی ما دیده ایم از جدید توجه داشته باشید سری. سامسونگ تمایل به اعلام جدید Galaxy Note گوشی در ماه اوت هر سال است.

اگر چه ما نمی توانیم با بررسی تصاویر آنها نشان می دهد بسیار شبیه دستگاه به یکی که به بیرون درز شد در اوایل این ماه سامسونگ در وب سایت خود. آنها همچنین شامل یک نمای جلوی گوشی برای اولین بار نشان دادن یک محور سوراخ پانچ شکاف در بالای صفحه نمایش.

ما همچنین می توانید ببینید چه به نظر می رسد توجه داشته باشید 20 فوق العاده را تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دستگاه شبیه به S20. در سال گذشته Note 10 آنها را می چرخاند به سمت چپ صفحه نمایش. جیمی تبلیغی است همچنین ادعا می کند که گوشی S Pen حافظه و پایین بلندگو در حال حرکت به سمت چپ پورت شارژ. به طور کلی این تغییرات جزئی به نظر می رسد در مقایسه با سال گذشته دستگاه.

در پشت گوشی مشاهده می کنیم مشابه دوربین طرح به تصاویر به بیرون درز از اوایل این ماه. دوربین عقب طرح به نظر می رسد که شامل یک خورده لنز زوم و SamMobile اشاره می کند که سنسور به حق می تواند یا 3D ToF سنسور یا فوکوس خودکار لیزر. از نظر نرم افزار توجه داشته باشید 20 گزارش شده است که در حال اجرا نسخه 2.5 سامسونگ یک رابط کاربر.

سامسونگ تمایل به انتشار آن توجه داشته باشید کهکشان گوشی در اواخر تابستان پس از یک اطلاعیه در اوایل ماه اوت. محرومیت یک تاخیر با توجه به همه گیر جهانی است, که به معنی ما می تواند فقط چند هفته دور از رسمی نشان می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن