دانشمندان بازی های ویدیویی را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص، نظارت و درمان افسردگی توسعه داده اند.
این پلتفرم که Thymia نام دارد، قصد دارد افسردگی و سایر شرایط روانی را به اندازه بیماری جسمی قابل اندازه گیری کند.
دکتر امیلیا مولیاپاکیس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران تیمیا، به اسکای نیوز گفت: «در حال حاضر، سیستم موجود از بسیاری جهات ناقص است، پزشکان عمومی زمان ندارند، سیستمهای موجود آنها پرسشنامههای ذهنی هستند که بهطور باورنکردنی مغرضانه هستند و وجود دارد. بدون پیگیری بین قرار
Thymia اولین سیستمی است که عینیت را ارائه می دهد و از چندین نوع داده برای ایجاد یک مدل واقعا دقیق و پایدار افسردگی استفاده می کند.
این برنامه از بیماران میخواهد که بازیهای ویدیویی ساده، با مبنای عصب روانشناختی، که در نهایت برای اندازهگیری سیگنالهای افسردگی طراحی شدهاند، بازی کنند.
این نرم افزار در حین انجام بازی ها، صدا، چشم ها و ریز عبارات بیمار و همچنین اقدامات رفتاری از جمله زمان واکنش، حافظه و میزان خطا را تجزیه و تحلیل می کند.
این الگوهایی را نشان می دهد که افسردگی را نشان می دهد، که امکان تشخیص سریع را فراهم می کند.
از آنجایی که برای نظارت طولانی مدت بر بیماران طراحی شده است، بیماران می توانند بازی هایی را بین نوبت ها انجام دهند و به تشخیص اینکه آیا درمان در طول زمان جواب می دهد یا خیر.
دکتر مولیاپاکیس گفت: "آنچه ما امیدواریم به آن برسیم این است که به پزشکان کمک کنیم تا تشخیص درست را خیلی سریعتر انجام دهند - اکنون سال ها طول می کشد، ما می خواهیم آن را به هفته ها کاهش دهیم - و همچنین به آنها کمک کنیم تا درمان مناسب را برای هر بیمار جداگانه پیدا کنند."
پوز پارسونز اولین بار در اواسط دهه 20 زندگی خود علائم افسردگی را تجربه کرد.
در حال حاضر، ابزارهای تشخیصی مورد استفاده برای تشخیص افسردگی شامل ارزیابی احساسات بیماران است، چیزی که خانم پارسونز با آن دست و پنجه نرم می کند.
تشخیص از قبل با چالش هایی در آن زمان مواجه است، اما با چالش های خاص خود همراه است.
او به اسکای نیوز گفت: «تمام چیزی که پزشک به دست می آورد همین شکل است و آنها هیچ زمینه ای برای اتفاقات دیگر و همه پیچیدگی های مختلف وضعیت ندارند.
"شما واقعاً احساس می کنید که این تصویر سریع است، و سپس آنها قضاوت می کنند و بر اساس آن عواقب بالقوه بزرگی برای زندگی شما ایجاد می کنند."
او میگوید توانایی دیدن اندازهگیریهای عینی افسردگی به او کمک میکند بفهمد که این موضوع واقعی است - و به او کمک میکند تا سلامت روانی خود را کنترل کند.
Thymia توسط حدود 2000 بیمار در دانشگاه کالج لندن و کینگز کالج لندن آزمایش شده است و آزمایشات بالینی آن اواخر امسال آغاز می شود.
اما نگرانی هایی در مورد اینکه آیا این فناوری تأثیر مطلوب را خواهد داشت وجود دارد، برخی می گویند که ریشه مشکل باید تمرکز اصلی باشد.
Ratchet And Clank: Rift Apart - جدیدترین بازی ویدیویی علمی تخیلی که سلامت روان را روشن می کند
دکتر لوسی جانستون، مشاور روانشناس بالینی، به اسکای نیوز گفت: «منصفانه است که بگوییم ما در جمع آوری، درک یا حمایت از افرادی که احساس افسردگی می کنند، خیلی خوب نیستیم.
من مطمئن نیستم که این پاسخ باشد."
«چک لیست سریع چیز زیادی به شما نمی گوید، اما نه نشستن در یک بازی ویدیویی که به چشم شما نگاه می کند.
"در واقع، من فکر می کنم که به عنوان یک روانشناس، چیزی که ما باید بیشتر بدانیم دلایلی است که چرا مردم آن گونه که هستند احساس می کنند.
«در واقع، ما چیزهای زیادی در مورد شرایط زندگی می دانیم که افراد را افسرده می کند.
«در واقع، ما به یک انسان نیاز داریم که بنشیند و درباره این اتفاقات زندگی شما بیشتر بپرسد، در واقع به ما کمک می کند مردم را بهتر درک کنیم.
[ad_2]
مقالات مشابه
- مروری کامل بر خواص مهره مار
- بهترین راهکارهای طراحی سایت برای بهبود سئو
- COVID-19: هیترو خواستار توقف همه آزمایشات پس از لغو پروازهای 600000 مسافر برای کریسمس شد | اخبار کسب و کار
- توضیح بوته چینی
- گوگل گزارش شده است که در مواجهه با یک جدید ضد تراست پروب از کالیفرنیا
- مارک زوکربرگ "نگران" در مورد نفوذ چین در اینترنت مقررات
- جو بایدن 49 سال از تصادف رانندگی که منجر به کشته شدن همسر اول و دختر کوچکش شد | اخبار آمریکا
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- آلمان می گوید آن coronavirus تماس با ردیابی برنامه آماده
- Nirani قند برنده Pandavapura کارخانه قند اجاره مناقصه