اف بی آی با موفقیت شکست را به یک دزد مسلح, آیفون, اما آن را هنوز هم بسیار عصبانی اپل

پس از ماهها تلاش اف بی آی با موفقیت به شکست اپل متعلق به مسلح مسئول تیراندازی مرگبار در پنساکولا ایستگاه هوایی

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

پس از ماهها تلاش اف بی آی با موفقیت به شکست اپل متعلق به مسلح مسئول تیراندازی مرگبار در پنساکولا ایستگاه هوایی نیروی دریایی در ماه دسامبر 2019 و آن را در حال حاضر ادعا می کند او در ارتباط با سازمان تروریستی القاعده است. محققان موفق به انجام این کار بدون اپل کمک کند اما دادستان کل ویلیام Barr و FBI مدیر کریستوفر ورای هر دو قوی ابراز نا امیدی با آی فون ساز در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه صبح.

هر دو مقامات می گویند که رمزگذاری بر روی فرد مسلح را در دستگاه به شدت مختل بررسی است. "با تشکر از کار بزرگ از اف بی آی — و با تشکر از اپل — ما قادر به باز کردن Alshamrani را همراه" گفت: Barr که تاسف ماه و "مبالغ زیادی از مالیات-پرداخت کننده دلار" از آن زمان به دستگاه های محمد سعید Alshamrani که به کشته شدن سه آمریکایی ملوانان و زخمی شدن هشت نفر دیگر در دسامبر 6th.

اپل گفته است که ارائه شده محققان با iCloud داده آن را تا به حال در دسترس برای Alshamrani را تایید اما از ارائه هر گونه کمک به دور زدن iOS را رمزگذاری دستگاه. بدون که به کمک مقامات صرف چند هفته در تلاش برای شکستن در خود را دارند.

Wray متنبه اپل برای هدر رفتن این سازمان زمان و منابع برای باز کردن دستگاه. "خدمتگزاران مردم در حال حاضر غرق چیزهای مهم را به انجام برای محافظت از مردم آمریکا — و زحمتکش از طریق یک بیماری همه گیر با خطر و سختی که مستلزم — تا به حال به صرف آن زمان فقط برای دسترسی به شواهد و مدارک ما رو دادگاه مجاز جستجو در حکم ماه پیش" او گفت:. Wray همچنین ادعا کرد تاخیر خواهد داده ام هر بالقوه co-توطئه گران ماه برای پاک کردن شواهد و جلوگیری از FBI از به هم چسباندن کل دنباله.

"اپل تصمیم عواقب خطرناک برای امنیت عمومی و امنیت ملی است و من قضاوت غیر قابل قبول" Barr گفت. "اپل تمایل به ارائه حریم خصوصی برای مشتریان خود قابل درک است اما نه در همه هزینه ها. وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا شرکت هایی مانند اپل می تواند طراحی خود مصرف کننده محصولات و برنامه های کاربردی اجازه می دهد تا برای دادگاه-دسترسی مجاز توسط قانون اجرای بسیار بالا در حالی که حفظ استانداردهای امنیت داده ها. قابل توجه این تعادل باید به سمت چپ به شرکت هیئت مدیره اتاق."

در سراسر اخیر بحث بر رمزگذاری سیاست اپل اصرار داشت که آن را غیر ممکن است برای ایجاد یک "شر" در راه که بر توصیف از هر گونه ابزار می تواند به دست اشتباه می گیرند و از بین بردن امنیت اپل در سراسر جهان. این شرکت به طور منظم بیش از آیکلاد پشتیبان گیری داده ها که در آن در دسترس و با توجه به رویترز گزارش از اوایل سال جاری اپل برنامه های رها شده را به طور کامل رمزگذاری کسانی که پشتیبان گیری با توجه به FBI شکایت. اما صبورانه حاضر به سازش محلی سازی از اپل. "انجام خواهد صدمه دیده تنها به خوبی معنا و شهروندان مطیع قانون که تکیه بر شرکت هایی مانند اپل برای محافظت از اطلاعات خود را" تیم کوک مدیر عامل شرکت گفت: در سال 2016.

دادستان کل Barr نشده است تحت تأثیر سیب استدلال است. "ما با اعتماد به نفس است که شرکت های فن آوری قادر به ساختمان امن محصولات که از کاربر اطلاعات او گفت:" امروز "و در همان زمان اجازه می دهد برای اجرای قانون دسترسی به زمانی که مجاز توسط یک قاضی — اپل انجام داده بود میل و علاقه برای بسیاری از سال و دیگران هنوز در حال انجام است."

اپل و FBI شده اند در تقابل بیش از رمزگذاری سیاست پس از سال 2016 زمانی که اف بی آی به دنبال اطلاعات از آی فون متصل به سن برناردینو تروریستی دهیم. این اداره خواست اپل برای ایجاد یک جایگزین نسخه از iOS است که می تواند شکستن به دستگاه راحت تر اما این شرکت حاضر بیش از امنیت پیامدهای این امر باید برای همه صاحبان آیفون. "ما بر این باور بود که اشتباه بود و مجموعه ای از یک سنت خطرناک" یک سخنگو گفت در آستانه در زمان.

پس از تعدادی از براده FBI انصراف قانونی آن صورت پس از آن را در بر داشت یک راه به آیفون اپل بدون کمک. هنوز مقامات ادامه داد: افزایش نگرانی ها با رمزنگاری در سال های پس از.

با توجه به Wray, FBI روش برای وارد شدن به Alshamrani دستگاه نمی تواند کمک زیادی برای تحقیقات دیگر. "روش است که ما توسعه یافته است ثابت برای ما گسترده تر اپل مشکل آن را بسیار محدود نرم افزار," او گفت:.

اپل بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن