چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می تواند 'بان کی مون' Infinite

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که ظاهرا با توجه به ممنوعیت چینی برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله محبوب تری

توسط PARINEWS در 11 مرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که ظاهرا با توجه به ممنوعیت چینی برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله محبوب ترین ها تصویری برنامه Infinite. وزیر امور خارجه مایک Pompeo ذکر شده امکان در جولای 7th, گفت این چیزی است که ما به دنبال در" در فاکس نیوز مصاحبه با Laura Ingraham — و در جولای 31st, رئیس جمهور تهمت به خبرنگاران گفت: سرنشین یک نیروی هوایی است که او برنامه ریزی شده به شخصا ممنوعیت برنامه خود را با استفاده از قدرت به جای به طور بالقوه وادار کردن آن چینی صاحب به سمت آن است.

نظرات به راحتی می تواند شده اند هیاهو. اما Pompeo نیز در مقایسه با Infinite برای Huawei و ZTE دو شرکت است که رنج می برد بسیار واقعی عواقب پس از رسم دولت آمریکا خشم. با افزایش تنش بین آمریکا و چین مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای ممنوعیت Infinite نیست از سوال — و در حالی که آن را تقریبا به عنوان ساده به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن Pompeo و Ingraham آن را صدا, آن را هنوز هم می تواند باعث ایجاد مشکل برای این شرکت و کاربران آن است.

شدید ترین برنامه ممنوعیت اتفاق می افتد در سطح شبکه مسدود کردن هر گونه ارتباط بین هدف سرورها و کاربران در این کشور است. که روش انجام شده توسط بزرگ چین, دیوار آتش, و آن را چگونه هند اجرا خود را به تازگی اجرا Infinite بان. (استرالیا است که با توجه به ممنوعیت مشابه به احتمال زیاد همان رویکرد است.) اما آمریکا و قانون ندارد سابقه برای مسدود کردن نرم افزار در راه است که پس از آن بعید به نظر می رسد که کاخ سفید خواهد بود قادر به دنبال از طریق این نوع از سنگین دست سانسور شبکه.

Pompeo در مقایسه با دولت Infinite قصد دارد به آن سرکوب Huawei و ZTE که شامل قفل آنها را از قراردادهای دولتی. این درست است که Infinite ممنوع شده است از بسیاری از کارمندان دولت کار های همراه از جمله اعضای ارتش ایالات متحده و برخی از قانونگذاران در حال هل دادن برای حتی گسترده تر محدودیت. اما Huawei و ZTE به فروش قطعات به اپراتورهای مخابراتی که در کار با سازمان های دولتی. Infinite است که یک مصرف کننده در برنامه به طوری که یک مقدار کمتر جدی ، "Huawei و ZTE در حال استفاده توسط شرکت" می گوید: Samm کیسه, یک عضو ارشد در دانشکده حقوق دانشگاه ییل است پل Tsai چین مرکز. "Infinite استفاده شده است توسط بسیاری از مردم در ایالات متحده است."

بیشتر احتمال دارد هدف این است که کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) که نظارت بر ادغام و سرمایه گذاری مربوط به غیر ما شرکت. CFIUS باز امنیت ملی بررسی Infinite در سال گذشته با استناد به نگرانی های مشابه به Pompeo و وجود شواهد کافی علیه این شرکت به ساخت قابل قبول مورد.

Infinite یک شرکت تابعه از پکن شرکت بر اساس ByteDance و منتقدان مطرح شده مسائل مختلف در اطراف آن به طور کلی شیوه های حفظ حریم خصوصی و پتانسیل خود را به روابط دولت چین. به بیرون درز اعتدال دستورالعمل دلسرد انتقاد از حوادث مانند میدان تیان آن من شد. اگر چه Infinite می گوید این فروشگاه آمریکایی اطلاعات کاربران ما وجود دارد یک نگرانی مداوم آن می تواند انتقال اطلاعات به سازمان های دولتی. (Infinite بارها رد کرده است که این اطلاعات سهام این راه و از آن می گوید: اعتدال دستورالعمل های دیگر استفاده می شود.) "دولت چین دارای سابقه به دست آوردن کنترل بیش از گره ها در سیستم اطلاعات" خانه آزادی تحلیلگر سارا کوک گفت: آستانه در مصاحبه سال گذشته است.

اگر CFIUS تصمیم می گیرد چینی مالکیت یک مشکل شورا می تواند باعث بسیاری از مشکلات برای Infinite. در سال های اخیر CFIUS را رد کرده است برخی از مشخصات بالا ادغام و اکتساب برنامه — از جمله یک شرکت چینی را خرید, گی, مجلس برنامه Grindr که آن nixed را به دلیل امنیت ملی. این شورا می تواند Infinite بازسازی در راه است که بیشتر جدا از آن ما حضور از آن چینی است و یا حتی ByteDance فروش موسیقی.ly یک شرکت چینی که آمریکا برنامه کمک Infinite راه اندازی در آمریکا. آن را هنوز هم دقیقا یک "بان کی مون" هر چند — و آن را قطعا نمی تعمیم به همه همه برنامه های رسانه های اجتماعی.

واقعا خود را Infinite کردن آمریکایی ها گوشی های دولت را مجبور به انجام کاری مثل اپل و گوگل قطع روابط خود را با ByteDance (همراه با سایر چینی برنامه سازان). حذف شدن از iOS App Store و Google Play Store را بسیار کاهش Infinite درخواست تجدید نظر حتی اگر شما هنوز هم می تواند دسترسی به آن از طریق یک sideloaded برنامه و یا وب سایت. اپل به طور خاص نگه می دارد کنترل بیش از دستگاه های iOS; فروشگاه برنامه خود را سیاست آنقدر محدود است که آن را موجب ضد تراست پرونده های حقوقی. دولت اساسا سفارش شرکت به deplatform Infinite — و deplatforming می تواند بسیار قدرتمند.

برای انجام این کار تهمت و دولت می تواند تکرار یک تاکتیک آن با استفاده Huawei: باید وزارت بازرگانی قرار داده Infinite در "نهاد لیست" که محدودیت روابط تجاری خود را به شرکت های ایالات متحده. دولت نیست و نیاز به کسب موافقت کنگره برای انجام این کار این و آن می تواند استناد هر شرکت آمریکایی که آیا کسب و کار با آنها (محرومیت معافیت ویژه) برای نقض تحریم. نهاد لیست را متوقف کرده است گوگل از کار با هواوی در گوشی های آندروید و اگر Infinite بودند با موفقیت به لیست اضافه اپل و گوگل را باید یک زمان سخت به نگه داشتن آنها را در فروشگاه App.

James Lewis, مدیر فناوری و سیاست در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی می گوید: قرار دادن Infinite در لیست خواهد بود شدید غیر معمول و قانونی مشکوک. "آنها می تواند تحریم کند اما معمولا تحریم به تجارت نقض و یا جاسوسی یا تکثیر یا سرقت مالکیت معنوی. شما نمی توانید فقط آن را انجام دهید چرا که شما دیوانه در یک شرکت می گوید:" لوئیس. بر خلاف Infinite, Huawei مواجه است واقعی ما اتهامات جنایی برای باجگیری و سرقت اسرار تجاری. این ادعا در مورد Infinite هنوز سوء ظن قانونی شکایت. حتی نامربوط طرح دعوی در دادگاه به صورت غیرقانونی جمع آوری کودکان داده شد حل و فصل تقریبا بلافاصله.

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب نیست بیش از حد در رابطه با اینکه آیا او دستور قانونی هستند. اگر او در مسائل اجرایی جهت است که وانمود به "بان کی مون" Infinite و یا دیگر برنامه های چینی آن را احتمالا خواهد شد به چالش کشیده شدن بلافاصله در دادگاه, اما آن را هنوز هم ایجاد عدم اطمینان و آسیب های اعتباری. کاخ سفید در حال حاضر در تلاش برای هشدار دادن به سرمایه گذاران دور از شرکت های چینی و حتی متناوب فروشگاه app مشکلات را آهسته کاربر آن رشد و صدمه دیده است درآمد حاصل از تبلیغات. و بسیاری از کاربران ممکن است متوجه تهمت نمی تواند از نظر قانونی تعطیل Infinite — به طوری که آنها می تواند آن را رها قبل از هر چیزی حتی اتفاق می افتد.

هیچ یک از این گزینه ها را تشکیل می دهند تحت اللفظی ممنوعیت Infinite — است که یک بلوک است که کاهش ما کاربران از Infinite شبکه. شبیه به رئیس جمهور تهمت و تهدید از خاموش کردن Facebook و توییتر Pompeo بحث از ممنوعیت Infinite مبهم واقعی محدودیت های دولت آمریکا قدرت. حتی پس از آن می تواند foreshadow واقعا نگران کننده تلاش برای محدود کردن چگونه آمریکایی ها می توانید از اینترنت استفاده کنید.

به روز رسانی مرداد, 1, 12:12 AM ET: اضافه شده که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر شخصا تهدید به ممنوعیت ریاست جمهوری در برنامه با استفاده از قدرت.

اصلاح: نسخه قبلی این قطعه اشاره به موسیقی.ly به عنوان یک آمریکایی برنامه اما توجه داشته باشید که خود شرکت چینی بود. این به روز شده است برای وضوح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن