دولت متعهد به کاملا ممنوعیت استخراج از معادن اطراف KRS

چندین معدن صاحبان نزدیک دادگاه می گوید: صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai مندیا: دولت آماده شده است و متعهد به ا

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

چندین معدن صاحبان نزدیک دادگاه می گوید: صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai

مندیا: دولت آماده شده است و متعهد به اعمال ممنوعیت استخراج در اطراف کریشنا رجا ساغر (KRS) سد در Srirangapatna taluk از مندیا منطقه گفت: خانه وزیر Basavaraj Bommai در مندیا دیروز.

صحبت با خبرنگاران پس از ریاست جلسه افسران پلیس در دفتر سرپرست پلیس در مندیا خانه وزیر اشاره کرد که معادن و زمین شناسی بخش ارائه گزارش در مورد تاثیر سنگ استخراج در KRS سد. "ما خواسته اند دولت های منطقه به مراحل را به طور دائم ممنوع معدن و استخراج سنگ در داخل و اطراف KRS. دولت قبلا ممنوع معدن اما این سوال در دادگاه. ما منتظر دستور از دادگاه" خانه وزیر گفت.

وجود دارد شایع است فعالیت های معدنی در کودک Betta Kaval نوزاد, Betta Amruth محال منطقه Bannangadi, Chinakurali, Anaganahalli, Kannambadi, Honaganahalli, Bastipura, Beechanakuppe, Avverahalli و مناطق اطراف آن در مندیا و Pandavapura.

کشاورزان و انجمن های مختلف شده اند خواستار ممنوعیت سنگ استخراج و استفاده از مواد منفجره در عرض 20 متر شعاع سد. دولت متعهد به ممنوعیت آن. وجود دارد بیش از 80 سنگ استخراج واحدهای اکثریت آنها متعلق به سیاستمداران در Srirangapatna و Pandavapura taluks. بسیاری از اپراتورها با استفاده از شدت بالا مواد منفجره برای استخراج سنگ. این بوده است که باعث لرزش و با صدای بلند برای تلفن های موبایل در نزدیکی KRS سد.

در کارناتاکا دولت فاجعه طبیعی نظارت مرکز (KSNDMC) تا به حال ارائه گزارش به مندیا منطقه دولت با پیشنهادات خود را برای جلوگیری از استفاده از چگالی بالا مواد منفجره مواد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن