توییتر ندارد, دولت, اما آن را یکی از بهترین ما رو

این هفته توییتر در بر داشت شجاعت در نهایت به مقابله با آن سمی ترین کاربر: رئیس جمهور ایالات متحده

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

این هفته توییتر در بر داشت شجاعت در نهایت به مقابله با آن سمی ترین کاربر: رئیس جمهور ایالات متحده است. پس از دادن یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن را غیرقابل اعتماد توییتهایی متوسط بررسی واقعیت, رئیس جمهور, انفجار در یک اوقات تلخی. او را تهدید به "تعطیل" شرکت رسانه های اجتماعی و پس از آن شخصا هدفمند توییتر کارمند به ارعاب و آزار و اذیت او. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت در معرض تهدید توییتر با انتقام با امضای سوخته-زمین فرمان اجرایی است که می تواند منفجر کردن کل اینترنت. مغلوب ساختن پیشی جستن نوکران جمهوری خواه از جمله سنسور. مارکو روبیو (R-FL), Ted Cruz (R-TX) و جاش هاولی (R-MO) scurried به سکته مغزی رئیس جمهور نفس با فریبکارانه تفاسیر از قانون و تهدید به شکایت توییتر.

جمهوریخواهان که به تازگی هشدار داده بود که "دولت تصاحب اینترنت" در حال حاضر برگزاری یک معکوس — تلاش برای تبدیل اینترنت به دولت است.

به طوری که توییتر یک نهاد عمومی است که سزاوار نیست حمایت متمم اول? که احمقانه — اما حداقل برخی از طنز در این ایده بازگشت به امد و شد زیاد شرکت های اینترنتی. رسانه های اجتماعی از جمله غول, Twitter, Facebook و ق به مدت طولانی به فروش می رسد چشم انداز خود را به عنوان متعال عمومی مربع. در این چشم انداز آنها مردم را هم در سراسر جهان و حتی بلند آنها را از فقر بودن قطع آنها را تضمین حق آزادی بیان است.

در سال 2017, جایی در اوج Facebook self-regard, مارک زوکربرگ به اشتراک گذاشته یک چشم انداز خود را در شبکه های اجتماعی به عنوان یک نوع شبه دولتی است که نشسته است در بین نهادهای اجتماعی و واقعی دولت:

جهان ما این است که بیش از هر زمان متصل و ما با مشکلات جهانی که در محدوده مرزهای ملی. به عنوان بزرگترین جامعه جهانی Facebook می توانید نمونه هایی از چگونگی حکومت جامعه کار می کنند ممکن است در مقیاس بزرگ.

Facebook در ادامه به ساخت و موسسات است که نگاه بسیاری مانند کنترل و توازن از یک دولت واقعی. این شرکت اعلام کرد که اعضای جدید آن نظارت هیئت مدیره — چیزی شبیه عالی Facebook دادگاه — که به طور مستقل ایجاد اعتدال تصمیم گیری. آنها توصیه می Facebook سیاست ها و حتی ابطال Facebook مدیر عامل شرکت. این گروه شامل چندین سیاسی اشراف از جمله نخست وزیر سابق دانمارک. در اینجا چیزی است که زوکربرگ گفت: در مورد این گروه:

هیئت مدیره خواهد بود یک مدافع برای جامعه ما — حمایت از حق مردم برای آزادی بیان و مطمئن شوید که ما انجام مسئولیت ما را به نگه داشتن مردم بی خطر است.

که برای تلفن های موبایل زیادی مانند چیزی است که یک دولت می گویند!

Facebook را اتخاذ نقش به عنوان چیزی شبیه به یک دولت باعث شده است تا آن را به سمت یک موضع و آزادی بیان است که اغلب بسیار توانایی خود را برای مدیریت آن جامعه است. فقط این هفته وال استریت ژورنال گزارش داد که Facebook نادیده گرفته داخلی تجزیه و تحلیل نشان می دهد الگوریتم خود را مسئول تحریک تفرقه. (مدیران گزارش آن را نادیده گرفته است.) به عنوان همکار من کیسی نیوتون نوشت: در سال 2018 آن را در زمان یک نسل کشی در میانمار برای Facebook به درک که برخی از سخنرانی بسیار نفرت نمی تواند آن را نگه داشته فقط به خاطر آن است ارزش خبری دارند.

خارج از موارد شدید Facebook هنوز هم تلاش می کند به نظر می رسد طرف پلیس بیان. در یک آدرس عمومی و آزادی بیان در سال گذشته " مارک زاکربرگ گفت که Facebook ندارد واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی به دلیل آن را "مناسب برای یک شرکت خصوصی به سانسور سیاستمداران و یا اخبار در دموکراسی است." به عنوان مدیر عامل توییتر جک دورسی زمان در مغلوب ساختن پیشی جستن در این هفته زوکربرگ زدم رقیب خود در رادیو فردا. "ما یک سیاست متفاوت از توییتر در این" زوکربرگ گفت: حتی اگر این شرکت سیاست های واقعا متفاوت است. "من به شدت اعتقاد دارند که Facebook نباید داور حقیقت از همه چیز است که مردم می گویند آنلاین نیست."

Facebook بزرگترین مثال با اکثر کاربران اما دوباره آن را منحصر به فرد. زمانی که من سوار همراه در ق اینترنتی کمپین اتوبوس در طول سال 2012 انتخابات ق بنیانگذار الکسیس Ohanian انجام یک "اعلامیه آزادی اینترنت" از شهر به شهر. در واقع آنها نوشت و آن را در یک لوله حرکت کاغذ مانند انقلابی cosplayers:

متاسفانه ق را در عصر روشنگری به سرعت سقوط کرد و سوخته به عنوان شرکت سعی کرده است: به نظر می رسد برای کاربران خود مانند یک دولت که افتخار تقریبا نامحدود حق آزادی بیان در حالی که همچنین دعوت از تبلیغ به مارک های خود را زندگی می کنند در کنار خاموش شدن نژادپرستی و عکس های برهنه از مشاهیر. به عنوان Reddit اجازه نازی ها اجرا وحشی در وب سایت خود را به نظر می رسد اصولی آن شروع به نگاه مانند یک دولت شکست خورده. این شرکت در نهایت متوجه شدند که آن را نمی تواند زنده بماند در حالی که تظاهر به دولت پس از آن اتخاذ قوی تر ضد آزار و اعتدال قوانین و شروع به تدریج منزوی و منع کل انجمن پر از مشکل.

پس از آن وجود دارد توییتر. توییتر یک بار شناسایی خود را به عنوان "آزادی بیان جناح رایگان سخنرانی حزب" یک مختصر و مفید دکترین که چسبیده به این شرکت مانند بوی ناپاک عنوان شد تاخت و تاز کردن توسط بازیگران بد. توییتر و همکاران خود را در صنعت به مدت طولانی عمل همراه اصل که "بیشتر سخنرانی بهتر است" به رغم داخلی به رسمیت شناختن است که در بسیاری از موارد این خطرناک است فرض با عواقب مرگبار. من مطمئن هستم که تکنولوژی در واقع متفکرین بر این باورند که آنها در حال انجام کار درست توسط به حداکثر رساندن آزادی بیان اگر چه مناسب است که این اصل به نظر می رسد خوب برای رشد.

از سوی دیگر, Twitter, Facebook و دیگر شبکه های اجتماعی قطعا افزایش اجرای مقابل بد محتوا در سال های اخیر است. آزار و اذیت سازمان یافته مبارزات و افزایش حمایت دولت اطلاعات غلط را تهدید یکپارچگی شبکه. قوی اعتدال است و نه فقط یک حق بیان تضمین متمم اول قانون اساسی آن نیز منطقی کسب و کار انتخاب کنید. پس چرا باید این شرکت ها شده است به طوری که ترس از عموم خم حق خود را به متوسط ؟ یک پاسخ این است که تهدید و ارعاب.

شرکت های فن آوری شده اند محاصره در سال های اخیر توسط جناح راست علیه "تعصب" به رهبری رئیس جمهور تهمت و برجسته جمهوری خواهان. با وجود محافظه کار تعصب پرونده های حقوقی به طور معمول شکست در دادگاه شرکت های فن آوری که زندگی در ترس مداوم از رئیس جمهور نامنظم خشم و غضب حامیان او. به عنوان به زودی به عنوان توییتر برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن پرینت این هفته مجلس نمایندگان اراذل و آزار و اذیت در برابر یک فرد توییتر کارمند که شروع به دریافت تهدید به مرگ. مغلوب ساختن پیشی جستن روشن ساخته است که او هجوم شدید و فوری هزینه.

مغلوب ساختن پیشی جستن موج ارتجاعی دیوانگی یک بار تمسخر او توسط همسالان گرفته, بیش از حزب جمهوری خواه. همکار جمهوری خواهان که یک بار محکوم کرد و او را به عنوان یک شوخی و یک کلاهبردار در حال حاضر چرب چرخ در موتور خود را از وجود و انتقام. او اجتناب شود تمام مسئولیت پذیری در, که, توسط فرمت, به نظر می رسد که متقاعد همکار خواهان که آنها می توانید دور با وادار کردن از طریق بسیار منفور سیاست حتی در انتخابات سال است.

در ضمن ما در حال تجربه بسیاری از شرایط اضطراری در یک بار. بیش از 100000 نفر فوت کرده اند به رمان coronavirus و آن است که به احتمال زیاد بسیاری از این مرگ و میر می تواند مانع شده توسط صالح فدرال پاسخ. بیش از 40 میلیون نفر را برای ثبت نرخ بیکاری در این کشور در سال, تهدید جدید رکود بزرگ. افسران پلیس همچنان به کشتن مردم سیاه و سفید با مصونیت از مجازات تحریک ملی عزاداری و ناآرامی های مدنی. این کشور یک بار دیگر چهره ژئوپلیتیکی تهدید از سازمان ملل که قصد اخلال شکننده ماشین آلات از ما دموکراسی است. ترکیب همه از این واقعه ما بر دوش با یک رئیس جمهور که هیچ قابل تصور استاندارد نالایق است برای خدمت به مردم است.

اعتدال گیری از Facebook و توییتر ممکن است به نظر می رسد مانند احمق حواس او را پرت در یک روز عادی اما در زمینه فعال کردن تهمت حکومت آنها باید در نظر گرفته شود در این زمینه گسترده تر از زندگی آمریکایی. زمانی که پادمان ما فکر کردیم که ما تا به حال برای جلوگیری از آسیب از کسی مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شکست خورده اند چه چیز دیگری وجود دارد ؟ دیگری که به اندازه کافی قدرت برای کمک به نوبه خود جزر و مد در برابر یک دولت کشویی به استبداد و فساد ؟ اگر یکی از این افراد است که مدیر عامل توییتر ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری تعریف شده توسط ظلم و ستم و هرج و مرج اما یک چیز بوده است سازگار: مرد را دوست دارد به صدای جیر جیر. او با استفاده از توییتر در اولین انتخابات ریاست جمهوری مانند یک حمله روز صفر در نهادهای سنتی. شما نمی تواند یک روز در سال 2016 بدون داشتن رئیس جمهور به طور فزاینده ای ظالمانه توییتهایی فیلتر از طریق اخبار تلویزیون. توییتر ممکن است بخش خصوصی محسوب نقش آن در کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت منتخب در سال های پس از, اما آن را علنا گیر با موقعیت است که رئیس جمهور توییتهایی هستند و مهم و مهم به دموکراسی — حتی اگر رئیس جمهور نقض توییتر سیاست.

رئیس جمهور شد و بالاتر از قانون در توییتر تا به حال. جک دورسی در نهایت اقدام علیه یک رئیس جمهور که می خواهد برای از بین بردن تمام چک های خود را در قدرت دولتی و خصوصی. به عنوان روزنامه نگار کوین Roose قرار داده و آن را مانند یک فروم جنگجو از مغلوب ساختن پیشی جستن را برانگیخته پر مخاطره مبارزه با مدها. مدها هستند wising ،

جمهوری خواهان باید سال ها وقت صرف چرخش نادرست داستان محافظه کار آزار و اذیت و در حال حاضر آنها در حال تلاش برای ذبح خیالی خود ، مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را می خواهید به نوار توییتر از حق خود به آزادی بیان فقط برای به چالش کشیدن رئیس جمهور در خود نهفته است و سوء رفتار. آنها قصد انجام آن را با تبدیل اینترنت دموکراتیک در برابر چشم انداز خود را: استدلال به دروغ های اجتماعی که سیستم عامل هستند و معنوی اما از نظر قانونی ، پس از شکست به حکومت تهمت می خواهد به زین توییتر با مسئولیت حاکم است.

توییتر ندارد, دولت, اما از آن است که قدرت دولت را ندارد. آن را حق می گویند که رئیس جمهور دروغ است. این حق برای توزیع تماس های خود را به خشونت است. و آن حق منع او را به طور کامل. توییتر به این حقوق همان است که شما و من چون از متمم اول قانون اساسی ممنوع است که دولت از مهار آنچه که ما می گویند یا ما را وادار به گفتن آنچه در آن می خواهد. در راه, جک دورسی بدست دقیقا آنچه او می خواست. او رهبر آزادی بیان بال از آزادی بیان ،

برای یک بار در پاسخ به گفتار بد تر بیان. توییتر در حال صحبت کردن با صدای بلند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن