سد KRS نزدیک کامل: عجله شدید گردشگران

مندیا :با سد KRS تقریبا ً پر، به لطف بارش های ناگوار در کوداگو، محل تولد رودخانه کاوری و دیگر مناطق آبریز، گرد

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

مندیا :با سد KRS تقریبا ً پر، به لطف بارش های ناگوار در کوداگو، محل تولد رودخانه کاوری و دیگر مناطق آبریز، گردشگران بازدید از نقطه توریستی معروف را در تعداد زیادی از چند روز گذشته آغاز کرده اند تا نگاهی اجمالی به چشم انداز پر شکوه آب از دروازه های سربه سر سد به کانال ها داشته باشد.

با توجه به قفل شدن COVID-19 در سراسر کشور، سد KRS چند بازدید کننده برای چند ماه گذشته بود. اما با شروع انتشار اخبار در مورد جریان های عظیم منظم به سد، بازدید کنندگان شروع به thronging سایت سد برای داشتن یک دیدگاه با شکوه از مخزن در تمام شکوه و عظمت آن.

دیروز که یک یکشنبه، سد تعداد بالایی از گردشگران از سراسر ایالت را دیدم و پیدا شد که با یکدیگر به روی عکس ها و سلفی از چشم آب از دروازه های crest. با بازدید تعداد زیادی از گردشگران از سد در روز یکشنبه، مقامات، به عنوان یک اقدام احتیاطی، موانع را در فاصله ای امن از جریان آب به منظور جلوگیری از نزدیک شدن مردم به آب ها، ایجاد کرده بودند. بازدیدکنندگان با گرفتن عکس و کلیک کردن بر روی سلفی ها و عکس های شاخه از دیدنی لذت می برد. اگر چه تعداد زیادی بازدید کننده در نزدیکی ورودی سد وجود دارد، باغ های براینداوان بازدید کننده کمتری داشت چرا که مردم ترجیح می دهند از شکوه آب های گواش بیش از هر چیز دیگری در سد لذت ببرند.

با افزایش تعداد گردشگران، فروشندگان یک میدان در روز، با فروشندگان مواد غذایی ماهی ساخت یک کشتن. برای اقلام ماهی با فروشندگان تقاضا غیر معمول ارائه انواع ظروف ساخته شده از ماهی های گرفتار شده از رودخانه وجود دارد. در همین حال، سطح آب در سد KRS در ارتفاع 119.45 فوتی روز یکشنبه در برابر حداکثر سطح 124.80 فوت ایستاده است. سد یک جریان 74132 کوسه و خروجی از 27329 کوسل را ثبت کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن