در اینجا بهترین دیده بان اپل معاملات در حال حاضر

فکر کردن در مورد چیدن جدید اپل دیده بان? هرگز یک ایده بد به صبر کنید تا زمانی که وجود دارد یک معامله خوب است و

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

فکر کردن در مورد چیدن جدید اپل دیده بان? هرگز یک ایده بد به صبر کنید تا زمانی که وجود دارد یک معامله خوب است و خوشبختانه آن اتفاق می افتد با نظم. آخرین مدل ساعت اپل سری 5 شروع می شود در $400, اما آن را اغلب در دسترس برای $100 کمتر از آن. اگر که کمی بیش از حد گران قیمت شما می توانید رها کردن حداقل یکی دیگر از 100 دلار است که قیمت برای سری 3 ساعت.

سری 4 انتخاب خوبی است هر چند هنوز بسیاری از خرده فروشان آن را به فروش برساند و می توان آن را سخت برای پیدا کردن در تخفیف این همه که خیلی بهتر از سری 5. در این نقطه من نمی توصیه خرید سری جدید 1 یا 2 اپل سازمان دیده بان به عنوان آنها کندتر و کمتر از ویژگی های غنی و آنها نمی توانید ارتقاء به watchOS 7 بعد از این سال.

اپل معمولا نسخه های جدید تکرار از دیده بان اپل هر سال در ماه سپتامبر به طور خاص — بنابراین شما ممکن است نوسان قیمت ها در پاسخ به یک نسخه جدید است. قیمت برای مدل سال گذشته معمولا نمی خواهد افت رایگان-سقوط اما خرده فروشان خواهد بود در تلاش برای روشن کردن سهام خود را.

در حالی که من به ذکر است که اپل دیده بان در معاملات نسبتا به طور منظم اتفاق وجود خواهد داشت که در آن وجود دارد هیچ قطره قیمت در مدل های جدید, اگر چه برخی از سایت های ارائه معاملات خوب در مدل های مرمت بنابراین ما عبارتند از کسانی که به نظر می رسد مانند یک هوشمند خرید.

Apple Watch

قیمت به طور منظم برای سری 3 مدل در 38mm اندازه با GPS و Wi-Fi است که 199 دلار ($229 برای 42mm) است که یک معامله مناسب و معقول را در خود دارد. خارج از هر گونه حوادث تعطیلات شما می توانید انتظار برای دیدن آن در کاهش قیمت گهگاه با 20 یا 30 دلار. اگر شما بیمار هستید ما آن را دیده ام قطره به صرف $129 در جمعه سیاه هر چند که یک ناهنجاری برای یک نام تجاری جدید واحد.

آخرین مدل از اپل واچ می آید در دو اندازه 40 میلی متر و 44mm هر کدام با خود مربوطه شروع هزینه 399 $و $429. این شده با تخفیف و زیر قیمت آن به طوری نگه داشتن چشم را برای معاملات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن