مارک زوکربرگ "نگران" در مورد نفوذ چین در اینترنت مقررات

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ روز دوشنبه گفت او "نگران" است که کشورهای دیگر ممکن است در تلاش برای تقلی

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ روز دوشنبه گفت او "نگران" است که کشورهای دیگر ممکن است در تلاش برای تقلید از چین به روش تنظیم اینترنت.

"فقط به توان بی پرده در مورد آن فکر می کنم وجود دارد یک مدل بیرون آمدن از کشورهایی مانند چین که تمایل به بسیار مقادیر مختلف از کشورهای غربی که بیشتر دموکراتیک" زوکربرگ گفت: در طول یک hourlong تصویری مکالمه دوشنبه با اتحادیه اروپا در امور صنایع تیری برتون. از Facebook مدیر عامل اضافه شده بود که آن را تا به غرب کشورهای دموکراتیک به یک چارچوب مشخص برای حفظ حریم خصوصی داده ها. "ما یک مسئولیت مشترک برای کمک به توسعه این" او گفت:.

این آخرین نمونه از زوکربرگ با استناد به خطرات ناشی از یک مدل چینی از اینترنت در سراسر جهان گسترش. او نظرات مشابه سال گذشته گفت: این مهم نه اجازه می دهد که چین به مجموعه ای از قوانین برای بقیه از اینترنت تکان دهنده تنش میان Facebook چینی کارکنان. Facebook امیدوار است که رایگان-سخنرانی پیام باعث خواهد شد تنظیم کننده برای دیدن و شرکت به عنوان یک متحد در برابر ارعاب بیشتر اینترنت به جای یک هدف به صورت دقیق تر قوانین و مقررات.

در امتداد آن خطوط همان زوکربرگ ستایش اتحادیه اروپا به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) که اجرا تغییرات برای چه Facebook, Twitter, Google و دیگر شرکت های اینترنتی جمع آوری داده های کاربر در اتحادیه اروپا. او گفت که او معتقد است همکاری بین tech سیستم عامل و تنظیم کننده دولت اجتناب ناپذیر است. "من فکر نمی کنم که وجود دارد یک سوال وجود دارد که برای رفتن به قوانین و مقررات" او گفت:. "من فکر می کنم سوال این است که چارچوب را به نفع خود در سراسر جهان؟"

برتانیایی است که انتقادی از Facebook گفت: با هم کار خواهد بود کلید. "من فکر می کنم که چیزی که بسیار مهم است این است که توانایی ما برای کار با هم طراحی هم حق دولت ابزار و رفتار" او گفت:. "من فکر می کنم ما باید درک کنند که به ویژه برای بازار دیجیتال. و بیشتر از آن برای کسب اطلاعات در جامعه بزرگ است."

زوکربرگ اشاره کرد که Facebook سیاست در جای خود به برچسب اطلاعات گمراه کننده در مورد رمان coronavirus بر روی پلت فرم آن است. "ما گرفته, پایین, صدها هزار قطعه از اطلاعات غلط و مضر مستقل ما در واقع چک کردن برنامه را به همراه داشت بیش از 50 میلیون هشدارهای نشان داده شده بر روی تکه های مطالب" مرتبط با COVID-19, او گفت:. "ما می دانیم که کار می کند زیرا 95 درصد از زمان هنگامی که کسی را می بیند یک قطعه از محتوا با برچسب بر روی آن آنها پایان ندارد تا از طریق کلیک کردن."

و در اوایل این ماه Facebook اعلام کرد از اولین اعضای آن نظارت هیئت مدیره پانل مستقل است که می تواند وتو برخی از تصمیم گیری. هیئت مدیره آغاز خواهد شد شنیدن موارد بعد از این تابستان. برتانیایی ستایش ایجاد مدیره اما افزود که "در پایان روز از آن خواهد شد که علامت مسئول است. هیچ کس دیگری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن