رکورد درجه حرارت سرد و نادر سپتامبر برف می رسند این هفته

طعم اولیه زمستان با درجه حرارت سرد ثبت شده و برف -بله، برف-در راه برای کوه های راکی است. یک جبهه سرد قوی سپتام

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

طعم اولیه زمستان با درجه حرارت سرد ثبت شده و برف -بله، برف-در راه برای کوه های راکی است.

یک جبهه سرد قوی سپتامبر قرار است در ابتدای هفته از کانادا خارج شود و حضور خود را از داکوتاها تا روز چهارشنبه تا تگزاس شناخته شود.

این نوسان درجه حرارت چشمگیر را به بخش بزرگی از کشور به عنوان بسیاری از معامله با رکورد شکنی، گرمای سه رقمی در طول تعطیلات آخر هفته روز کارگر.

هیچ جا این رولر کوستر دما پررنگ تر از دنور نیست، جایی که انتظار می رود افت ۶۰ درجه ای دمای بالای شهر، از ۹۹ درجه تا ۳۷ درجه، تنها در ۴۸ ساعت یکشنبه تا سه شنبه کاهش یابد.

چنین جبهه ای برف قابل اندازه گیری نادری را به راکی ها خواهد آورد. در واقع ارتفاعات بالاتر کوه های راکی می توانست بیش از ۸ اینچ برف را بردارد.

این امر می تواند یکی از اولین بارش برف قابل اندازه گیری در تاریخ ثبت شده برای منطقه، که به طور معمول نمی بیند پودر شروع به انباشته شدن تا ماه اکتبر.

مشاوران فراست و هشدارهای یخ نیز با درجه حرارت حل و فصل حدود 40 درجه پایین تر از حد طبیعی در Rockies، دشت ها، غرب میانه، و حتی بخش هایی از جنوب امکان پذیر است.

در همين حال گرمای بيش از حد در اين هفته با تلافی کمی که انتظار می رود هفت روز آينده بر ساحل شرقی و ساحل غربی تاثير خواهد گذاشت، ادامه خواهد داد.

Weather Extreme Cool DownWeather Extreme Cool Down یک جبهه سرد سپتامبر قوی قرار است در ابتدای هفته از کانادا خارج شود و حضور خود را از داکوتاها تا ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ به تگزاس شناخته شود. (آب و هوای سی ان ان)

چشم انداز برای سپتامبر

الگوی این هفته آینده نشان دهنده آنچه سپتامبر ممکن است به ارمغان بیاورد.

مرکز پیش بینی آب و هوا (CPC) چشم انداز خود را برای بقیه ماه منتشر کرده است. پیش بینی کنندگان در حال پیش بینی شرایط گرم تر و خشک تر از حد طبیعی در سراسر غرب، یک ماه خنک تر از حد طبیعی در سراسر دشت های شمال مرکزی، و یک ماه تر از حد طبیعی در سراسر دشت های جنوب مرکزی و بسیاری از شرق ایالات متحده است.

CPC اشاره کرد: یکی از شاخص های اصلی برای گرمای مداوم خارج از غرب ادامه موسمی ضعیف تابستان امسال است. شرایط گرما و خشک تنها خشکسالی منطقه را نیز بدتر خواهد کرد.

سپتامبر اغلب شرایط آب و هوایی مختلفی از جمله فعالیت گرمسیری را به ارمغان می آورد که ۱۰ سپتامبر به اوج خود می رسد.

CPC بیان می کند چشم انداز طوفان این فصل به عنوان یک راننده اصلی در پشت شرایط تر از حد طبیعی برای شرق.

سیم-سی ان ان
™ & © 2020 کابل اخبار شبکه, Inc., یک شرکت وارنر مدیا. می باشد.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن