آموزش ساخت بک لینک رایگان با کیفیت و قوی

برای این کار حتما زمان کافی بزارید و عجله نکنید زیرا یکی از مهمترین فرایند هایی که در ساخت بک لینک ها به روش p

توسط PARINEWS در 1 بهمن 1399

برای این کار حتما زمان کافی بزارید و عجله نکنید زیرا یکی از مهمترین فرایند هایی که در ساخت بک لینک ها به روش pbn انجام می شود، انتخاب دامین های درست و قویی است. دانستن اینکه به دنبال چه نوع دامنه هایی برای ساخت pbn باید باشید تنها بخشی از کاری است که باید انجام دهید، در ادامه باید بدانید که این دامنه ها را کجا می توانید پیدا کنید. با توجه به اینکه از وب سایت های ارجاع دهنده زیادی در این شبکه استفاده می شود، تنها کاری که باید حتما انجام دهید این است که مطمئن شوید همه بک لینک های یک دامنه قابل قبول هستن و هیچکدام قبلا به عنوان اسپم شناسایی نشده اند. اینکه شما به صورت مستمر دامنههای آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. در حالت عادی برای درج رپورتاژها در کلیه متدهای لینکسازی از تکنیک محتوای اسپین شده و یونیک استفاده می گردد که نیازی به ارسال هیچ محتوایی از سمت کاربر نیست.

در این بخش می خواهیم 9 فروم یا انجمن برتر که هم موفق هستند و هم صاحبان آن ها با سخاوت و بزرگواری اجازه درج لینک می دهند را برایتان بیاوریم. به عنوان مثال لینک هایی که در نظرات یک وبلاگ قرار می گیرند، لینک های دایرکتوری ها، لینک هایی که در پست های یک فروم قرار دارند و … آیا لینک ها در سایت های پرطرفدار قرار دادند؟ ایده اصلی شبکه وبلاگ خصوصی، این است که از وب سایت های بی ربط به هم استفاده می کند، بنابراین لینک های طبیعی ایجاد می شوند که گوگل به فعالیت آنها مشکوک نمی شود و به لینک های آنها اهمیت می دهد. حال این وب سایت یک دامنه معتبر است که لینک های زیادی از وب سایت های محلی و خبری دارد و به دلیل وجود این لینک ها، گوگل این وب سایت را یک دامنه قابل اطمینان و معتبر در نظر می گیرد.

وب سایتی که از این طریق بک لینک می گیرد می تواند به سرعت به بالاترین رتبه ها برسد. متأسفانه ، وب سایتهای PBN معمولاً از تمام این خصوصیات خاص برخوردار هستند . در نتیجه اگر سایتهای شما به جمعآوری محتوا از وب و انتشار بیهدف آنها مشغول باشند شانسی برای حفظ اعتبار و انتقال آن به سایت اصلی ندارند. این دامنه ها به زمان نیاز دارند، برای اینکه این دامنه ها با ارزش شوند باید یک وب سایت راه اندازی کنید و قبل از اضافه کردن لینک به وب سایت هدف حداقل دو ماه صبر کنید. این دامنه ها ارزش کمتری دارند و ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانند لینک های ارزشمند داشته باشند. اینجا چند بروکر را به شما معرفی می کنم که می توانید از آنها به صورت تکی یا عمده دامنه بخرید. معمولا از این راه به سادگی می توانید لینکی را برای سایت خود بگیرید.

سلام…وقتی لینکی از ساب دامین یا ساب فولدر سایت داخل سایت اصلی استفاده میکنیم بک لینک حساب میشه و باید بک لینک تهیه کرد؟ شبکه وبلاگ خصوصی یا PBN چیست؟ بله کاملاً، این شبکه ها خلاف قوانین گوگل عمل می کنند. در ادامه این سئوکار، از ابزار disavow خود گوگل برای رفع این مشکل استفاده کرده و با ابزار disavow از گوگل می خواهد که خرید بکلینک را نادیده بگیرد. اولین نکته در ایجاد بک لینک با کیفیت، ارتباط موضوعی بین بکلینک و محتوای وبسایت شما است. بروکر شخص یا شرکتی است که به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند. 6. رعایت کردن تعادل بین چند کلمه کلیدی بر کیفیت کلی خرید بک لینک تاثیر بالایی دارد. علیرضا says: مطلب بسیار مفید در مورد لینک سازی بود و برعکس تمام مطالب که پیرامون لینک سازی است و کلی گویی کرده اند، در این مطلب یکسری راهکار نیز بیان شده است.

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از pbn داشته باشیم می توانیم بگوییم یک PBN، شبکه ای از وبلاگ هاست که از آنها برای ساخت بک لینک استفاده می شود تا از امتیاز این لینک ها برای بهبود جایگاه یک وب سایت خاص که به آن، وب سایت پولی هم گفته می شود، استفاده شود. با استفاده از این شبکه، وب سایت شما مجموعه ای از لینک های معتبر و مرتبط را دریافت کرده که به رتبه بندی شما کمک زیادی می کند. متداول ترین داستان موفقیت لینکهای PBN از سایت های وابسته به فروش یا خدمات فصلی ناشی می شود که قبل از بی ربط بودن، به یک پنجره کوتاه رتبه بندی نیاز دارند. اگر میخواهید خودتان برای خودتان لینک سازی کنید حتما باید ترکیبی اینکار را انجام دهید و نباید همه بک لینک های شما فالو یا نوفالو باشد. قبل از انجام این کار ، باید بدانید که وب سایت در مورد چیست.

آخرین مطالب