هوآوآچی می گوید که به دلیل تحریم های آمریکا

از تراشه های گوشی های هوشمند ش در حال اجرا استبه گزارش اسوشیتدپرس، هوآچی، بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند جها

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399
از تراشه های گوشی های هوشمند ش در حال اجرا است

به گزارش اسوشیتدپرس، هوآچی، بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند جهان می گوید که به دلیل تحریم های آمریکا علیه این شرکت، تراشه های پردازنده ای در حال اجرا است. و به گفته ریچارد یو، مدیر عامل واحد تجاری مصرف کننده هوآوی، از ماه آینده، شرکت چینی تولید کننده تلفن دیگر قادر به ایجاد چیپ ست های کیرین خود به دلیل فشار اقتصادی مداوم از آمریکا خواهد بود.

"متاسفانه در دور دوم تحریم های آمریکا، تولیدکنندگان تراشه ما تنها تا ۱۵ مه سفارش را پذیرفتند. در ۱۵ سپتامبر، یو در کنفرانسی که در ۷ اوت برگزار شد، اعلام کرد که تولید بسته خواهد شد. "امسال ممکن است آخرین نسل از هوآچی کیرین چیپس های بالا باشد." هوآوآچی در آینده Mate 40 تلفن , برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه سپتامبر, می تواند آخرین تلفن با تراشه Kirin.

آمریکا هوآچی را متهم کرده است که در پشت درها را به زیرساخت های شبکه ای می ساخت، به طور احسن برای کمک به تلاش های جاسوسی دولت چین. هوآوآچی اتهامات جاسوسی دولت ترامپ را رد کرده است. اما دولت ترامپ هوآوآوو و ۱۱۴ نفر از وابستگانش را در ماه مه ۲۰۱۹ در فهرست نهاد خود قرار داد، که به این معنی بود که بنگاه های ایالات متحده قادر به فروش تکنولوژی به این شرکت بدون تأیید صریح دولت آمریکا نبودند.

همچنین منظور از آن این بود که گوگل از انجام کسب و کار با هوآوی جلوگیری می کرد، و مانع از اینکه هوآوی قادر به کسب مجوز اندروید و نگه داشتن برنامه های گوگل از دستگاه های هوآوی باشد. دستور ی که از قانون بین المللی قدرت های اضطراری اقتصادی برای توجیه ممنوعیت استفاده کرد، و می خواند که «باز بودن باید با نیاز به حفاظت از کشورمان در برابر تهدیدات امنیتی ملی بحرانی متعادل شود.»

Trump بعداً این دستور را تا ماه مه ۲۰۲۱ تمدید کرد. سپس در ماه مه، وزارت بازرگانی آمریکا یک قانون صادرات اصلاح شده را صادر کرد تا محموله های نیمه هادی ها را به هوآآآی مسدود کند تا «به طور استراتژیک، هوآآآآرادراها را هدف قرار دهد که محصول مستقیم نرم افزار و فناوری خاص آمریکا هستند.»

که قانون مانع از تولید کنندگان خارجی از نیمه هادی که با استفاده از نرم افزار آمریکایی و فن آوری در عملیات خود را از حمل و نقل محصولات خود را به هوآچی مگر اینکه آنها برای اولین بار به دست آوردن مجوز از ایالات متحده است. شرکت تولیدی نیمه هادی تایوان (TSMC) که بزرگترین تولیدکننده نیمه هادی در جهان است، اعلام شده که دستورات واحد HiSilicon هوآوای را در ماه مه به دنبال حکومت جدید آمریکا متوقف کرد.

با وجود ممنوعیت در آمریکا، اوایل سال جاری، هوآچی سامسونگ را به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند جهان، حمل و نقل تلفن های بیشتر بین آوریل و ژوئن از هر شرکت دیگر، به گفته تحلیلگر شرکت Canalys بهترین.

وال The Wall Street Journal استریت ژورنال روز شنبه گزارش داد که چیپ ساز آمریکایی کوالکام از دولت ترامپ خواسته است محدودیت های فروش قطعات به هوآوآدی را کاهش دهد، و اجازه دهد تراشه ها را برای استفاده در گوشی های 5G خود به هوآوآی بفروشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن