Comcast در حال راه اندازی 5G برنامه برای Xfinity تلفن همراه مشتریان

Comcast معرفی داده های جدید برنامه های خود را برای Xfinity تلفن همراه مشتریان است که اضافه کردن رایگان 5G خدما

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Comcast معرفی داده های جدید برنامه های خود را برای Xfinity تلفن همراه مشتریان است که اضافه کردن رایگان 5G خدمات این شرکت اعلام کرد در روز دوشنبه. 5G دسترسی شامل خواهد شد در Xfinity جدید نامحدود و gig-بر اساس برنامه های موجود و مشتریان خواهد شد که گزینه ای برای انتخاب کردن در به 5G طرح است.

Xfinity موبایل MVNO است که متکی بر شبکه ورایزون است برای خدمات خود 5G برنامه خواهد شد به طور مشابه تکیه بر Verizon خود 5G شبکه. ورایزون شبکه تنها ارائه می دهد پشتیبانی از mmWave 5G که در سرعت سریع تر از زیر 6GHz نسخه از 5G اما با کمتر از محدوده. حامل های دیگر مانند AT&T و T-Mobile ارائه ترکیبی از mmWave و زیر 6GHz 5G بسته به منطقه است.

Xfinity تلفن همراه در حال حاضر دارای دو 5G های همراه بر روی شبکه خود را (Samsung Galaxy S20 Plus و Samsung Galaxy S20 فوق العاده) و این شرکت می گوید: دستگاه های اضافی خواهد شد در آینده اضافه شده. Verizon — و بنابراین Xfinity را — 5G سرویس در دسترس است در 34 شهرهای آمریکا از جمله آتلانتا بوستون شیکاگو و دنور, دیترویت, هوستون, ممفیس و میامی, مینیاپولیس, Spokane, St. Paul, و, واشنگتن, DC.

Xfinity را 5G برنامه های داده ها شامل داده نامحدود گزینه برای 45 $در هر ماه در هر خط و by-the-فرفره مشترک قصد دارد قیمت 15 دلار در هر ماه برای 1GB, 30 $در هر ماه برای 3GB و 60 $در هر ماه برای 10GB.

افشا: Comcast است که یک سرمایه گذار در Vox Media آستانه's شرکت مادر.

به روز شده در مارس 18, 12:17PM ET: به روز رسانی تعدادی از شهرستانها که در آن Verizon 5G در دسترس است به 34 در هر یک Comcast سخنگو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن