JSS AHER حرکت می کند یکی در NIRF رتبه بندی

میسور/Mysuru: JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات (JSS AHER), Mysuru نقل مکان کرد تا در این رتبه بندی در میان دانش

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

میسور/Mysuru: JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات (JSS AHER), Mysuru نقل مکان کرد تا در این رتبه بندی در میان دانشگاه های رتبه بندی و کوچک به 33 رتبه در میان 1,667 دانشگاه های هند در این سال است.

این NIRF رتبه بندی-2020 (ملی نهادی رتبه بندی چارچوب) اعلام شد اتحادیه وزیر توسعه منابع انسانی (HRD) رامش Pokhriyal 'Nishank' در دهلی نو امروز (11.6.2020).

سه نفر از مؤسسان کالج JSS AHER در 10 صفحه در هند. JSS دندانپزشکی دانشکده و بیمارستان قرار داده شده در محل 10 JSS دانشکده داروسازی اوتی, در 9th, در حالی که JSS دانشکده داروسازی Mysuru اتحاد خود را حفظ 10 موقعیت. JSS کالج پزشکی نیز حفظ موقعیت خود و ارقام در میان 20 دانشکده های پزشکی در کشور است.

Jagadguru روپیه Shivarathreeshwara دانشگاه Mysuru اعلام شد تلقی به-دانشگاه تحت بخش 3 از UGC عمل 1956 در سال 2008 توسط وزارت HRD دولت هند. JSS AHER نیز اعطا خودمختار وضعیت تحت عنوان "موسسات تلقی می شود دانشگاه ها (دسته دوم)" توسط دانشگاه کمک کمیسیون (UGC) در سال 2018 است.

JSS آکادمی به طور قابل توجهی تقویت آن در آموزش و پژوهش و خدمات تلاش برای تحقق آن چشم انداز و ماموریت تحت رهبری و حمایت از روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji صدر اعظم JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات; Dr. C. G. Betsurmath دبیر اجرایی JSS Mahavidyapeetha; Dr. B. Suresh, نرم افزار-صدراعظم و دکتر Surinder سینگ معاونت.

این رتبه بندی به طور عمده به دلیل سختی کار از هیات علمی و دانشجویان و فارغ التحصیلان همسالان و هدایت توسط مدیریت می گوید: آزادی مطبوعات از JSS آکادمی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن