سازمان دیده بان 24 بزرگترین تریلر از PS5 رویداد

در مورد شما نیست تماشای پخش زنده رویداد سونی نشان داد یک تخته سنگ از بازی ها از جمله چند exclusives آمدن به پل

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

در مورد شما نیست تماشای پخش زنده رویداد سونی نشان داد یک تخته سنگ از بازی ها از جمله چند exclusives آمدن به پلی استیشن 5.

صبر کنید برای جزئیات بیشتر در نسل بعدی بازی ها شده است اما خبر خوب این است که وجود دارد به نظر می رسد به مقدار زیادی در خط لوله آینده این تعطیلات زمانی که PS5 راه اندازی و پس از مدت کوتاهی در سال 2021. چه آمد به عنوان یک شگفتی در طول این رویداد بود که ما رو یک نگاه دقیق تر در DualSense کنترل و واقعی کنسول خود را که تا به حال نگرفته است.

ما می دانیم که شما می خواهید برای دریافت به سرعت گرفتار بنابراین ما در حال رفتن به شما در بزرگترین اطلاعیه ها ساخته شده است که یک سر و صدا در این رویداد است.

سونی نشان داد واقعی کنسول PS5

در پایان این نمایشگاه سونی در نهایت کشیده حجاب از آن 5 پلی استیشن کنسول. وجود دارد بسیاری از سوالات پیرامون آنچه در آن در واقع ممکن است مانند نگاه کنید ، به نظر می رسد مانند یک کنسول. این سفید, طرف, با, براق, خمیده مرکز. بزرگترین خبر این است که وجود خواهد داشت دو نسخه از این کنسول یکی بودن یک کمی باریک تمام دیجیتال نسخه بدون دیسک درایو. ما هم یک نگاه خوبی در برخی از لوازم جانبی به زودی. یکی از تکه های گم شده هنوز هم قیمت است.

افق ممنوعه غرب در حال آمدن است به PS5

سونی نشان داد تیزر و آنچه به نظر می رسد برخی از گیم پلی برای افق ممنوعه غربدر این عاقبت به افق صفر سحر. این یکی واقعا برخی از مناظر متنوع و محیط های زیبا و شگفت انگیز به نظر میرسد. شاید بخش مورد علاقه من از تریلر بود از دیدن این تصاویر اسکن, لنس ردیک, که به نظر می رسد برای کنترل یکی از جناح شما روبرو می شوند در این بازی است.

Grand Theft Auto V در حال آمدن است به PS5 در سال 2021

Rockstar اعلام کرد که GTAV در حال آمدن است به PS5. این بازی دوم remaster اولین بیا روی PS3 به PS4. با PS5 نسخه راک استار پیشی نگرفتند است amping تا تصاویری برای انتشار بازی برای 2021. سونی گفت که PS Plus در PS5 کاربران را دریافت کنید GTAV برای زمانی که بازی راه اندازی شد.

Spider-Man: Miles Morales است PS5, راه اندازی, عنوان

Spider-Man: مایلز مورالس در حال راه اندازی در PS5 این تعطیلات زمانی که کنسول برنامه ریزی شده است برای راه اندازی. سونی نشان داد بازی در فیلم که نگاه بیسار دیدنی و جذاب و سریع. مارول مرد عنکبوتی به عنوان یک tech demo برای نشان دادن چگونه به سرعت PS5 سخت افزار می تواند ارائه این شهر افق پس از آن یک سورپرایز بزرگ برای دیدن عاقبت آیند. هر چند از آن است که تا حدودی از تعجب برای دیدن این اتفاق می افتد بنابراین مدت کوتاهی پس از بازی اصلی است.

Gran Turismo 7 در حال آمدن است به PS5 در راه اندازی

سونی نشان داد Gran Turismo 7قسط بعدی در طولانی مدت رانندگی سیم کارت حق رای دادن. که حق رای دادن در حال حاضر به دست photorealism با مطالب قبلی هر چند از این تریلر به نظر می رسد مانند سونی است که با تکیه به صوتی قابلیت های PS5.

چرخ ضامن دار و چکاچاک می شود یک مطلب جدید در PS5

Insomniac Games آوردن Ratchet & Clank: شکاف جدا برای PS5. هیچ تاریخ انتشار داده شد. شما می توانید برخی از سلاح های بازی (همیشه دمدمی بخشی هیجان انگیز از بازی) و اصلی مکانیک اینتر بعدی شکاف در تریلر فوق. Insomniac می گوید که PS5 سخت افزار را فعال کنید این تیم به جریان در سیارات جدید و محیط به سرعت و بدون نیاز به بارگذاری صفحه نمایش.

شرکت Square Enix رونمایی پروژه Athia

پروژه Athia یک عنوان جدید توسعه یافته به طور انحصاری برای PS5 توسط شرکت Square Enix. هنوز بسیاری از جزئیات به اشتراک گذاشته شد اما به نظر می رسد به یک عمل سنگین platforming و با عنوان افسانه ای عناصر. اتمام تریلر برای خودتان.

Returnal یک بازی جدید در آینده به طور انحصاری برای PS5

این عنوان انحصاری را برای PS5 ویژگی های یک شخصیت که بارها و بارها تجربه لحظات از تروما. این واقعا بی دست و پا نامی است که برای تلفن های موبایل مانند آن را باید متعلق به Metal Gear Rising سری. گفت: این نگاه سرد و گیم پلی به نظر می رسد مانند آن را یک roguelike که در آن برخی از پیشرفت خود ادامه خواهد داشت و پس از مرگ شما.

SackBoy: یک ماجراجویی بزرگدر یک LittleBigPlanet spin-off در حال آمدن است به PS5

سونی رونمایی از تریلر SackBoy: یک ماجراجویی بزرگجدید platforming عنوان که بسیار در سبک بزرگ سیاره کوچک. به نظر می رسد مانند یک زمان خوب اگر دوست دارید که بازی را floaty فیزیک و من نوعی نمی تواند باور کند که چیزی شبیه به این در حال حاضر نیست وجود داشته باشد.

تخریب Allstars به نظر می رسد مثل Twisted Metal در دیدار Titanfall

اگر شما به دنبال یک بازی است که مخلوط رانندگی انفجار و برخی از platforming و تخریب Allstars به نظر می رسد مانند آن را منحصر به فرد واجد شرایط برای فرونشاندن ولع مصرف خود را.

ولگرد, یک بازی است که ویژگی های گربه ها در یک cyberpunk جهان در حال آمدن است به PS5

آن را سخت به بگویید که دقیقا چه شما انجام می شود در ولگرداما از آنجا که گربه ها آنها واقعا نمی نیاز به آن را توضیح دهید کنه.

Kena: پل ارواح است PS5 منحصر به فرد

Kena: پل ارواح است جدید و منحصر به فرد در آینده به PS5.

تاپیک جدید Oddworld بازی آینده به PS5

Lorne Lanning معرفی یک مطلب جدید در دمدمی طولانی در حال اجرا Oddworld سری به نام Oddworld Soulstorm. آن را به یک تون تیره تر به عناوین قبلی اما هنوز هم وجود دارد یک سهم خوبی از platforming و عجایب.

ما رو در نگاه اول Ghostwire: توکیو گیم پلی

Ghostwire: توکیو ساخته شده ظاهر در طول سونی رویداد و ما رو به دیدن اولین گیم پلی از این بازی ساخته شده که اولین آن در سال گذشته در E3. این یک اول شخص غوغا و سحر و جادو بر اساس عنوان که در آن شما را مجبور به صرفه جویی در توکیو با برکناری ارواح است که تهدید به آن را بیش از. شما می دانید هیچ مسئله مهمی است. آن را در آینده در سال 2021.

Godfallگیربکس سوم شخص شکن در حال آمدن است در تعطیلات سال 2020

ما رو نگاه دیگری Godfallگیربکس بازی جدید است که به احتمال زیاد به راه اندازی یک عنوان برای PS5. نگاه تغییر زیادی نکرده پس ما در گذشته شاهد آن, به طوری که ممکن است یک نشانه خوبی است که آن را دیدار خود در تعطیلات سال 2020 راه اندازی پنجره.

خورشیدی خاکستر است این بازی جدید از سازندگان از Hyper Light Drifter

سازندگان Hyper Light Drifter جدید خود پرده برداری کرد عنوان خورشیدی خاکسترکه ویژگی های یک شخصیت که به نظر می رسد کاملا آشنا است. هر چند این بازی خندق شیب منتقل منظر هنر و سبک است که به طور مشابه, زرق و برق دار به Hyper Light Drifter.

هیتمن III در راه است ژانویه 2021

قسط بعدی در بوت هیتمن حق رای دادن در حال آمدن است به PS5 (آن را در آینده برای PS4 و همچنین). IO Interactive به اشتراک گذاشته یک تریلر نشان می دهد که کمی از یک ماموریت در دبی بازی کردن. به نظر می رسد قابل توجه اگر نه کمی تکراری. هیچ چیز اشتباه با برخی از هیتمن.

Astro, Playroom در حال آمدن است به PS5

سونی در حال توسعه است Astro مغازههای platforming و بازی مجموعه ای در جهان از AstroBots. خوشبختانه این یکی احتمالا نمی خواهد شما نیاز به یک سونی, لوازم جانبی مانند دوربین و یا یک هدست VR — اما چه کسی می داند از آنجا که سونی پرده برداری از یک دوربین جدید برای PS5 شاید از آن خواهد شد ؟

شیطان کوچک در داخل در حال آمدن است به PS5

این ممکن است یکی از بازی های من بیشتر به دنبال به جلو به بازی از ویترین. آن را به یک سبک بصری منحصر به فرد و ماجراجویی به نظر می رسد به شخصیت خود را فقط در مورد همه جا.

سازندگان Octodad یک بازی جدید به نام Bugsnax

Bugsnaxیک بازی جدید از این استودیو ساخته شده است که Octodadاست در آینده تعطیلات سال 2020 است. شما واقعا فقط باید سازمان دیده بان تریلر. این عنوان در آینده برای PS4 و همچنین.

بسیار عرق NBA 2K21 در حال آمدن است به PS5

تاپیک جدید NBA 2K بازی بسکتبال آمدن به PS5. این در واقع قبل از راه اندازی این کنسول در دسترس است اما سونی نشان داد برخی از pre-alpha فیلم از بازی در حال اجرا بر روی PS5. وجود دارد مقدار زیادی از عرق ذرات در حال حرکت پارچه و تمام چیزهای دیگر شما انتظار می رود از فانتزی های ورزشی بازی بر روی یک کنسول نسل بعدی.

وجود دارد یک demon's Souls remaster آینده به PS5

FromSoftware است که شاخص های یک remaster به demon's Soulsاولین بازی در سری Souls برای PS5. آن را در حال کار توسط BluePoint Games. وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه گیم پلی در این تریلر اما به نظر می رسد خوب است.

Arkane نشان داد برخی از Deathloop گیم پلی

Deathloop شیک بیش از حد خشونت آمیز تیرانداز اول شخص ساخته شده توسط Arkane استودیو مسئول طعمه و رسوا. شبیه به Ghostwire: توکیو, این یک سال گذشته اعلام شد. به نظر می رسد مانند آن را رول در تمام گیم پلی که باعث می شود Dishonored واقعا سرگرم کننده اما به نظر می رسد به قرض گرفتن برخی از سرد "هدف گریزان"سبک مکانیک از امثال هیتمن.

رزیدنت ایول 8 روستای بعدی اول شخص مطلب را در حق رای دادن

کپکام نوشته بعدی محبوب Resident Evil حق رای دادن در حال آمدن است به PS5. مانند RE7این یکی بازی در اول شخص منظر که ممکن است صدای خطرناک برای یک بازی ترسناک, اما آن را به خوبی کار می کرد آخرین بار. چیزهایی که اتفاق می افتد به سرعت در تریلر اما من قسم می خورم من تو را دیدم برخی از آشنا پیکرنگاری و نوع دشمن به Resident Evil 4یکی از بازی های مورد علاقه من. من حدس می زنم من نیاز به تماشای این تریلر دوباره. آن را در آینده در سال 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن