K. S. Eshwarappa انتقاد شدید اپوزیسیون برای تماس PM امداد بسته های ساختگی

دیدار Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji میسور/Mysuru: توسعه روستایی و Panchayat راج وزیر K.

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

دیدار Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji

میسور/Mysuru: توسعه روستایی و Panchayat راج وزیر K. S. Eshwarappa ناودان مخالفان برای تماس PM مودی بسته امداد به عنوان ساختگی است.

او پرداختن رسانه ها به دنبال پس از نعمت Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji در Suttur Mutt در اینجا. وزیر کشور وارد شهر به عنوان بخشی از تور خود را از این منطقه بود ،

Eshwarappa گفت که کسانی که خواستار بسته امداد به عنوان ساختگی هستند نالایق از آن است و افزود که این کار مخالفت به مخالفت با همه چیز.

سابق سانتی متر Siddharamaiah و KPCC جمهور D. K. Shivakumar led اعتراض در مقابل مجسمه مهاتما گاندی در Vidhana Soudha به مخالفت با APMC متمم قانون و قرار ملاقات برای گرم Panchayats. این رهبران که به سخنرانی های طولانی در قانون اساسی گرفته نشده بود اجازه برای اعتراض به او گفت اشاره به این که حزب مخالف وجود دارد فقط به انتقاد و هیچ چیز بتن.

او گفت: قرار ملاقات برای گرم Panchayats قرار داده شد قبل از کابینه و اعلام شد تنها پس از تصویب.

Eshwarappa گفت که این کشور به مبارزه با COVID-19 با موفقیت تحت رهبری PM مودی است که قدردانی در سراسر جهان و حتی دولت است مبارزه با کروناویروس با موفقیت. مردم این را می دانند و وجود دارد بدون نیاز به یک گواهی نامه از Siddharamaiah و Shivakumar او اضافه شده است.

MP Pratap Simha منطقه BJP جمهور Mahendra و دیگران همراه وزیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن