اجازه دهید Somashekar جزئیات دستور دولت برای درک بهتر می گوید Ramdas

میسور/Mysuru: پاسخ به سابق MLA M. K. Somashekar این اتهام که درآمد وزیر R. آشوکا ارائه شده بود تنها یک دولت نا

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

میسور/Mysuru: پاسخ به سابق MLA M. K. Somashekar این اتهام که درآمد وزیر R. آشوکا ارائه شده بود تنها یک دولت نامه و نه یک دولت سفارش (GO) در مورد حذف 354.29 و نیم هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 از B-خراب طبقه بندی Krishnaraja MLA S. A. Ramdas پیشنهاد سابق MLA برای خواندن متن کامل این ترتیب دولت به درستی برای درک بهتر.

حفظ که به وضوح بیان می کند که 354.29½ هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 مانده است B-خراب طبقه بندی همانطور که در بالا حکم دادگاه و وزارت امور خارجه کابینه تصمیم Ramdas گفت که منظور نیز هدایت عواید به دست بر روی زمین گفت: برای توسعه شهری بخش های بعدی را دنبال کنید.

علاوه بر این منظور نیز هدایت برای صدور اسناد زمین مانند Khata ثبت نام, ساختمان, گواهینامه و.... به صاحبان املاک در پوسته است که به عنوان یک تسکین بزرگ برای هزاران نفر از ساکنان تحت فشار قرار گرفتند که بسیاری از مشکلات با توجه به B-خراب طبقه بندی, او گفت:.

Ramdas در ادامه گفت که پس از بنگالور مستند به پایان می رسد یک برنامه برگزار خواهد شد به صورت نمادین مسئله عنوان اعمال Khata ثبت نام و مانند سایر پرونده زمین به صاحبان املاک در طرح بندی و سابق MLA Somashekar هم دعوت خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن