ما هزینه های ویدئویی, فقط آمار جدید فصلنامه رکورد

مصرف کنندگان آمریکایی بیشتری را صرف این سه ماهه گذشته در بازی های ویدئویی از آنها تا کنون به لحن $10.9 میلیارد

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

مصرف کنندگان آمریکایی بیشتری را صرف این سه ماهه گذشته در بازی های ویدئویی از آنها تا کنون به لحن $10.9 میلیارد — تا 9 درصد نسبت به سال قبل با توجه به صنعت تحلیلگر NPD Group (از طریق بلومبرگ). این دوره را پوشش می دهد تنها در ماه های آوریل تا معنی هزینه در سه ماهه جاری پایان ژوئن 30th که ممکن است در نهایت فقط به عنوان بالا اگر نه بالاتر.

بدیهی است که این رویداد اصلی در پشت سوم از این سه ماهه بود coronavirus همه گیر آن به سواحل آمریکا در پایان ماه ژانویه و نگهداری عمومی در داخل خانه از اواسط ماه مارس. با توجه به NPD, بازی و فروش بازی microtransactions ساخته شده $9.6 میلیارد دلار که 10.9 میلیارد شکل است. "برترین عناوین شامل Animal Crossing: New Horizons, Call of Duty: Modern Warfare, عذاب ابدی, Dragon Ball Z: Kakarot, Fortnite, Grand Theft Auto V, Minecraft, MLB The Show 20 و NBA 2K20," NPD گزارش شده است.

در کنسول در بازار دارد نینتندو بزرگترین برنده: شرکت فروش سوئیچ جبران کاهش خرید برای دیگر کنسول ها. فروش سخت افزار در مجموع در صدر $770 میلیون. (و فقط صحبت کردن در قول آن را تقریبا غیر ممکن است در حال حاضر برای پیدا کردن یک سوئیچ, حتی اگر شما می خواهید در حالی که تعداد کمی از مردم به احتمال زیاد به خرید پلی استیشن و یا ایکس باکس کنسول با یک نسل جدید از دستگاه ها به دلیل این سقوط.) در حالی که این بیماری همه گیر است و همه ما در ماندن در خانه به نظر می رسد مانند بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند فقط به بازی از طریق آن — از جمله خود من.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن