اولین بوته در حال حاضر جدید جهان: آمازون تاخیر یکی دیگر از tentpole بازی پس از بازخورد اولیه

آمازون است و تاخیر در آن آینده باز جهان MMO جدید جهان, یکی از دو tentpole بازی ها را از آن رو به رشد بازی های

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

آمازون است و تاخیر در آن آینده باز جهان MMO جدید جهان, یکی از دو tentpole بازی ها را از آن رو به رشد بازی های استودیو از August 25th به undefined بهار 2021 تاریخ. اعلام می آید کمتر از دو هفته پس از آمازون به ارمغان آورد دیگر tentpole بازی, رایگان-به-بازی بازی تیرانداز بوتهبازگشت به بتا بسته زیر را به سختی یک ماه گسترده ای در دسترس است. آن را برای تلفن های موبایل مانند آمازون ممکن است گرفتن یک محتاط تر رویکرد به توسعه بازی پس از بازخورد اولیه از تست های که این بازی ها نه کاملا آنچه که آنها امیدوار بود.

این دنیای جدید تیم می خواهد برای اضافه کردن "ویژگی های بیشتر و مطالب قبل از ما به اشتراک گذاری آن با مخاطبان گسترده تر" از جمله "مقدار زیادی از وسط و آخر بازی تجربه" استودیو مدیر غنی لارنس گفت: در یک پست وبلاگ که او نیز به اشتراک گذاشته شده در توییتر. "ما می خواهیم بازیکنان ما به احساس به طور کامل غرق در بازی و بدانید که ما studio مخفف کیفیت و ماندگار گیم پلی شما می توانید اعتماد — و این بدان معناست که زمان اضافه شده به چیزهایی که ما می خواهیم آنها را قبل از ما به طور کامل آزاد کند."

هر چند بسیاری از ما باید صبر کنید تا سال آینده به تلاش دنیای جدیدوجود دارد هنوز هم اوایل دسترسی به فرصت: اگر شما ثبت نام برای بتا یا قبل از جولای 9th, در حال حاضر preordered بازی و یا در یک زمان آلفا تستر "در ایستاده خوب" شما قادر خواهید بود برای شرکت در یک "دست اول نگاه در دنیای جدید" در آغاز بازی را قبلا برنامه ریزی شده راه اندازی, تاریخ, آگوست 25th, با توجه به پرسش های متداول در دنیای جدید وب سایت.

اگر شما دسترسی به آن نگاه اول شما قادر خواهید بود به بازی این بازی "در آن زمان دولت" و برای "یک دوره محدود از زمان" با توجه به لارنس.

دنیای جدید'ثانیه تاخیر (که در بازی دوم) برگ آمازون بازی فقط با یک عنوان دیگر که ممکن است آزاد می شود در کوتاه مدت: Pac-Man Live Studio, نسخه جدید Pac-Man است که شما قادر خواهید بود به بازی به طور مستقیم در حرکت یا کشش ناگهانی است که متعلق به شرکت آمازون است. Bandai Namco و آمازون بازی اعلام کرد در ماه مه که این بازی در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن, اما آن را هنوز رتبهدهی نشده است و این بازی را از وب سایت در حال حاضر می گوید که آن را "به زودی."

و ما نیز مطمئن نیست که بوته خواهد شد به طور گسترده ای دوباره در دسترس در حال حاضر است که آن را بازگشت به بتا بسته شده است. که بازی مخلوطی از تکه های موبایل آنلاین عرصه های نبرد (MOBA) و قهرمان اکشن در اصل راه اندازی در اواخر ماه مه. اما در اوایل ماه ژوئن آمازون کشیده دو بازی را در سه حالت می روم تنها آن MOBA-الهام حالت و سپس بازگشت منتشر شد بازی به بتا بسته در ژوئیه 1 را به پیشرفت های بیشتر.

در ژوئن 2019 آمازون گذاشته شدن "دهها تن" از توسعه دهندگان از آمازون بازی به عنوان بخشی از یک سازماندهی مجدد. و در سال 2018 را لغو فانتزی, بازی های ورزشی مبارکهیکی دیگر از tentpole عنوان که آمازون برای اولین بار اعلام کرد در سال 2016 اما در زمان بازگشت به تخته رسم در اکتبر سال 2017 قبل از آشکار لغو آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب