Fleecing Kodagu قربانیان سیل: ACB تله madikeri شهرداری لایحه جمع آوری

مدیکری: یونجه را هنگامی که خورشید می درخشد می رود این ضرب المثل است که به معنی عمل می کنند در حالی که یک فرصت

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

مدیکری: یونجه را هنگامی که خورشید می درخشد می رود این ضرب المثل است که به معنی عمل می کنند در حالی که یک فرصت وجود دارد و یا به عمل در حالی که یک وضعیت مطلوب است. این لایحه جمع آوری از مدیکری شهر شورای شهرداری دیدم یک فرصت برای ایجاد برخی از پول زمانی که دولت تصمیم گرفت به خانه های ساخته شده برای 2018 قربانیان سیل.

او سپس با نزدیک شدن به ذینفع و به او گفت که او را به پرداخت تومان. 25,000 رشوه برای به دست آوردن یک دولت ، نه با توجه به چیزهایی که دراز کشیده ذینفع اما شکایت به اداره مبارزه با فساد (ACB) که گرفتار این لایحه جمع آوری قرمز دست در حالی که پذیرش رشوه در روز جمعه. این لایحه جمع آوری شده است شناخته شده به عنوان 35 ساله Lohit.

به عنوان خانه خود را شسته در طول سیل و رانش زمین در سال 2018 Ganesh ساکن Indiranagar در مدیکری حال کاربردی برای یک خانه دولت و ارائه شده بود درخواست خود را در مدیکری شهر و شهرداری. دولت تا به حال راه اندازی یک پروژه برای ساخت بیش از 840 خانه برای قربانیان در Jamboor و Madenadu. بیش از 463 خانه های ساخته شده تا کنون و تحویل به ذینفع در 4 ژوئن.

بر این اساس گانش هم کردم ، اما این ادعا است که خانه را به طور کامل تحت گانش را در اختیار داشتن تنها اگر او پرداخت تومان. 25,000, Lohit خواستار پول است. او همچنین گفت: Ganesh که او (Lohit) تلاش منجر به Ganesh گرفتن یک خانه رایگان. به عنوان Lohit تقاضا همچنان ادامه داشت گانش پرداخت تا Rs. 5,000.

نه توقف در این Lohit خواستار باقی مانده تومان. 20,000. تغذیه با خواسته های خود گانش شکایت با Kodagu ACB. همانطور که در دام گذاشته شده توسط ACB Ganesh به نام Lohit و از او خواسته در نزدیکی APMC در بعد از ظهر جمعه. ACB sleuths که منتظر بودند Lohit به دام افتاده او را قرمز دست در حالی که پذیرش تومان. 20,000.

Lohit بازداشت شده است و تولید شده قبل از دادگاه که او را فرستاده به قضایی بازداشت کرده است. Kodagu منطقه ACB Dy.SP Sadananda Thippannanavar دایره بازرس Sridhar, Mahesh و کارکنان Dinesh, Sajan, Praveen Lohit, دیپیکا, Suresh, Mahadeva و Naroon شرکت کننده در عملیات به دام انداختن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب