انگلستان گزارش برنامه ریزی برای فاز از Huawei تجهیزات از آن 5G شبکه های

پس از مقاومت در برابر فشار آمریکا برای ماه های نخست وزیر بوریس جانسون است که ظاهرا در حال آماده شدن برای مرحله

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

پس از مقاومت در برابر فشار آمریکا برای ماه های نخست وزیر بوریس جانسون است که ظاهرا در حال آماده شدن برای مرحله استفاده از Huawei تجهیزات از انگلستان 5G شبکه العالم گزارش داد. با استناد به نگرانی های امنیت ملی, اعضای بریتانیا حزب محافظه کار حزب را تحت فشار قرار دادند برای Huawei تکنولوژی به خارج از انگلستان 5G زیرساخت و بقیه آن از شبکه های مخابراتی توسط 2023.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممنوع اعلام کرده است دولت با استفاده از Huawei فناوری و رئیس جمهوری یک فرمان اجرایی را امضا گذشته ممکن است مسدود کردن ما از شرکت های خرید خارجی تجهیزات مخابراتی است که ممکن است مطرح ملی خطرات امنیتی. سفارش نمی کند و تنها از هر یک شرکت است اما به عنوان یک راه برای حذف شرکت های چینی مانند ZTE و Huawei را از انجام کسب و کار در ایالات متحده است. هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن تمدید ممنوعیت طریق ممکن است 2021.

آمریکا گفته است که هواوی می تواند در ساخت درب پشتی به شبکه زیرساخت به ظاهر برای کمک به تلاش های جاسوسی توسط دولت چین شارژ Huawei بارها رد شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گزارش به نام جانسون در اوایل سال جاری به بحث در مورد این موضوع و حداقل یکی از اعضای کنگره گفت: ما شد دوباره آن هوش همکاری با انگلستان است.

جانسون در حال محدود چقدر Huawei تجهیزات می تواند مورد استفاده برای شبکه های 5G در انگلستان ممنوع کردن استفاده از این شرکت فناوری در حساس ترین نقاط شبکه است. او گفت که در ماه ژانویه است که وجود دارد نه بسیاری از گزینه های دیگر در دسترس برای انگلستان 5G زیرساخت های مخابراتی وودافون گفت: از بین بردن Huawei تجهیزات از آن شبکه می تواند بسیار پر هزینه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن